قیمت و خرید پاور و منبع تغذیه کامپیوتر PSU لیون کامپیوتر | techpowerup

در قسمت پشتی پاور کامپیوتر یک پورت نر و سه شاخه وجود دارد که به آن یک کابل برق متصل می شود. کانکتورهایی به اجزا و قطعات مختلف دستگاه شما متصل می شود و برق را تامین می کند. بعضی برای وصل شدن به مادربرد طراحی شده اند اما بعضی دیگر کانکتورهایی دارند که در هارد دیسک ها، فن ها، فلاپی درایوها، کارت های ویدئویی و…

  • حداکثر توان این پاور کامپیوتر 1200 وات می باشد که سایز فن آن 135 میلی متر می باشد.
  • شما می‌توانید بسته به بودجه پاورهایی با گواهی گلد تا پلاتینیوم خریداری کنید که شاید به راحتی بتوان در این رده بهترین پاور کامپیوتر مخصوص گروه‌های مختلف کاربران حرفه‌ای را نیز شناسایی کرد.
  • پاور گرین به عنوان یک محصول با کیفیت و با قیمت مناسب در میان کاربران شناخته شده است.
  • بدلیل اینکه این محصول در ایران تولید می شود ، از قیمت مناسبی نسبت به رقبای خارجی برخوردار است.
  • با آینده نگری برای اینکه در زمان ارتقاهای بعدی به تعویض پاور نیاز پیدا نکنید، بهتر است همواره بهترین پاور کامپیوتر برای خود که می‌توان پاور قوی‌تری باشد را تهیه کنید.

برای خرید پاور نیز اگر کمتر به قیمت گاور بپردازید، گزینه های مناسب تری پیدا خواهید کرد. در آخر تصمیم شما خریدار است که کدام مدل و برند را برای خرید پاور انتخاب کنید. شرکت ایسوس یکی از خوشنام ترین ها در صنعت بزرگ ابزار های الکترونیکی است. پاور های ایسوسمانند دیگر محصولاتش به یکی از رقیبان بازار تبدیل شده است.

اتصال 2+6 پین PCIe

چون در صورتی که از مدل غیرماژولار استفاده کنید در صورت خراب شدن باید تمام بخش پاور را تعویض کنید. هوای ایجادشده توسط فن ها به راحتی در بخش های مختلف جریان نیابد و دمای کامپیوتر هنگام استفاده بالا برود. در بعضی از مدل ها نیز برخی کابل های ضروری روی پاور قرار گرفته اند و مابقی را خودتان باید نصب کنید.

پاور کامپیوتر گیمینگ 650 وات تسکو TSCO مدل GP 1000GA با نور پردازی RGB

اما در حالت کلی، یک مجله خبری سخت افزار کامپیوتر رده پایین را با قیمت‌های کمتر از یک میلیون تومان می‌توانید بخرید، اما اگر به دنبال خرید پاور گیمینگ رده بالا هستید باید هزینه‌ بیشتر از ۵ میلیون تومان بپردازید. پاور یکی از حیاتی‌ترین اجزاء کیس محسوب می‌شود و بنابراین در انتخاب و خرید پاور گیمینگ حساسیت زیادی به خرج بدهید. این شرکت با محصولات با کیفیت و رقابتی خود توانسته است دو مدل از این پاور ها را به پرفروش ترین های بازار تبدیل کند. دو مدل پاور تسکو به نام های TP 570W Computer Power Supply و TP 620W Computer Power Supply روانه بازار کرد و انصافا کیفیت خوب و کارکرد بالایی داشتند. حال که اهمیت این قطعه و کار کوچک اما مهمی که انجام می دهد را فهمیدید، با ویژگی های مهمی که باید در هنگام خرید پاور به آن توجه کنید؛ آشنا می شوید.

پاور ماژولار کولر مستر Cooler Master MWE GOLD 750W

پاور گرین در بازار ایران ، از پرفروش ترین پاورهای کامپیوتر می باشد. استفاده از تکنولوژی های جدید در تولید این محصول باعث شده است تا رقابت تنگاتنگی با پاورهای خارجی داشته باشد. بدلیل اینکه این محصول در ایران تولید می شود ، از قیمت مناسبی نسبت به رقبای خارجی برخوردار است.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup