قیمت و خرید موس کامپیوتر گیمینگ و انواع ماوس بی سیم لیون کامپیوتر | techpowerup

خرید ماوس بی سیم می تواند انتخاب بهتری برای کاربران لپ تاپ باشد. چرا که این دسته از کاربران در مکان های مختلفی با کامپیوتر خود کار می کنند و وایرلس بودن تجهیزات می تواند کمک بزرگی به راحتی این کاربران کند. هرچند تفاوت چندانی برای کاربران کامپیوتر های رومیزی نیز وجود ندارد. برند های شناخته شده ای مانند لاجیتک – مایکروسافت – فراسو – بیاند – رپو – ای فورتک – جنیوس انکر تولید کننده انواع ماوس و تجهیزات کامپیوتری هستند.

http://asanbehbar.ir

پس از اینکه مجله خبری سخت افزار کامپیوتر دوباره راه اندازی شد، مجدد موس را وصل کرده و درایو را دوباره نصب کنید. اگر موس در هیچ قسمتی از ویندوز کار نکرد، باید به سراغ درایو دستگاه بروید. موس را به کامپیوتر دیگر وصل کنید، اگر مشکل برطرف شد که ایراد از دستگاه بوده‌است. برای استفاده مخصوص گیمینگ مناسب نیستند؛ چرا که ممکن است دستورات را کمی کندتر ارسال کنند. جای کمی را اشغال می کنند و برای استفاده در کنار لپ تاپ راحت تر هستند. پیشنهاد ما برای انجام کارهای حرفه ای، استفاده از ماوس های بزرگ تر است.

ماوس بی سیم رپو Rapoo M100 Silent Wireless Mouse

همچنین شما می توانید بهترین موس کامپیوتر را با برندهایی از جمله ماوس فراسو ، ماوس شارکون ، ماوس ای فورتک ، ماوس لاجیتک و ماوس مایکروسافت در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس با بهترین قیمت بپردازید. موس گیمینگ رپو مدل V16 برند رپو از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. این موس گیمینگ دارای پنج کلیک بوده و ودقت آن 2000-DPI می باشد.

  • تعویض این قطعه می‌تواند کمک زیادی به کار کردن و بازی کردن شما کند و آسیب رسیدن به مچ و انگشت شما جلوگیری نماید.
  • فروشگاه کنارتو در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی کالای دیجیتال شروع کرده و تا به امروز در حال خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.
  • موس یا به زبان فارسی موشواره از تجهیزات کوچک کامپیوتری است که شاید در نگاه اول چندان مهم به نظر نرسد؛ اما اگر تجربه استفاده از یک ماوس بی کیفیت را داشته باشید، قطعا برای خرید این وسایل کوچک زمان و هزینه بیشتری را صرف می کنید.
  • حسگر اپتیکال ماوس دارای حداکثر دقت 6400 DPI است و عملکرد فوق العاده ای دارد.

اما بین موس لیزری و موس اپتیکال چند تفاوت وجود دارد.اولین تفاوت موس های لیزری و ماوس های اپتیکال در این است که در موس لیزری به جای استفاده از لامپ LED از لیزر استفاده می شود. دومین مورد این است که از موس لیزری می توان روی سطوحی مثل شیشه و سطوح براق دیگر استفاده کرد و سومین مورد هم این که ماوس های لیزری دارای دقت پایین تری از ماوس های اپتیکال هستند. ماوس عادی برای گیمینگ مناسب نیست، اما همچنان بازی با ماوس عادی امکان پذیر است.

موس بی سیم SADATA SM-54W

در Device Mananger که باز شد تمامی سخت افزارهای دستگاه را می‌توانید مشاهده کنید. در صورتیکه با بررسی‌های انجام شده هنوز مشکل موس بی‌سیمی بر طرف نشده بود، محدوده‌ی برد موس را چک کنید. در سربرگ باز شده، وارد قسمت Motion شده و میزان سرعت موس را بررسی کنید و در صورت لزوم سرعت آن را بیشتر و یا کمتر کرده و سپس گزینه ok را انتخاب کنید. یکی از دلایل این مشکل، باز کردن برنامه‌های متعدد در پس زمینه است. باز کردن صفحات بسیار می‌تواند سرعت حرکت ماوس را پایین آورده و در کار کردن با آن اختلال ایجاد کند. برای رفع این مشکل تمامی سایت‌ها و صفحات وبی را که باز کرده‌اید ببندید و یا این که تا جای امکان آنها را کاهش دهید.

ماوس گیمینگ حرفه ای با سیم PRO Gaming Mouse Logitech