قیمت و خرید موس کامپیوتر گیمینگ و انواع ماوس بی سیم لیون کامپیوتر | techpowerup

محصولات ما همگی ضمانت اصل بودن و 7 روز ضمانت بازگشت کالا دارند. همچنین شما می توانید با دو روش پرداخت در محل یا خرید آنلاین سفارش خرید موس را در جانبی ثبت کنید. موس گیمینگ شیائومی، موس با سیم مخصوص بازی لنوو در کنار موس لاجیتک گزینه های خوبی برای گیمر ها هستند. برای خرید موس گیمینگ لاکچری نیز باید به سراغ گزینه هایی مانند موس ریزر بروید. ماوس‌ها در حال حاضر معمولاً به دو نوع موس با سیم یا سیم دار و موس بی سیم دسته‌بندی می‌شوند.

  • این ماوس‌ها اولین بار توسط شرکت اپل و برای استفاده از کامپیوترهای این برند، وارد بازار شدند ولی بعد از چند سال، فراگیر شدند.
  • برای فتوشاپ و دیگر نرم‌افزارهایی که نیازمند دقت بالا هستند، خرید ماوس دارای DPI پایین‌تر توصیه می‌شود.
  • بنابراین باید به دنبال موس مخصوص بازی باشید که بتواند در کمترین زمان ممکن پاسخ گوی نیاز شما باشد.
  • در برخی از جدیدترین و حرفه ای ترین موس ها مانند محصولات لاجیتک از سنسورهای DarkField استفاده شده که به کاربر اجازه می دهد از موس روی تمام سطوح، حتی سطوح شیشه ای استفاده کند.

ماوس های با سیم معمولا وزن کمتری به نسبت ماوس های بی سیم دارند زیرا دارای باتری و بردهای فرستنده امواج نیستند و می توان گفت وزن کمتر موجب حرکت راحت تر در دست می شود و خستگی کمتری را در دست ایجاد میکند. این مدل همان مدلی است که در کنار اکثر کامپیوترها مشاهده می کنید. ماوس‌ اپتیکال لامپ LED دارد و دارای سنسوری برای تصویربرداری بازتاب لامپ LED روی پد بهره می برد. با تغییر در تصاویری که سنسور می گیرد جهت و سرعت حرکت این دستگاه را تشخیص خواهد داد. جالب است بدانید که ماوس سیم دار نسبت به نوع بی سیم بهتر است یعنی ارتباطش سریع تر و قوی تر است.

ماوس بی سیم لاجیتک M171

شما می توانید قیمت انواع موس ای فورتک را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس A4Techبا بهترین قیمت بپردازید. موس لاجیتک به عنوان یکی از بهترین موس های موجود در بازار می باشد. شرکت لاجیتک در سال 1981 در سوییس بنا نهاده شده است و به تولید محصولاتی از قبیل ماوس، کیبورد، هدست ، گیم پد ، وب کم ، اسپیکر و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر پرداخته است. موس های لاجیتک دارای دو نوع موس بی سیم لاجیتک و موس با سیم لاجیتک می باشد. از پر فروش ترین محصول شرکت Logitech می توان به موس گیمینگ لاجیتک اشاره کرد که با کیفیتی مثال زدنی و تکنولوژی های جدید ، تمامی نیازهای کاربران گیم را برآورده می کند. فروشگاه اینترنتی پورومیکس، مجموعه ای از بهترین موس های لاجیتک را برای کاربران فراهم کرده است.

ماوس لاجیتک مدل G603 -خاکستری ( اسپیرو )+_

تیم پشتیبان وب سایت لاجی لوک در تمام مراحل مجله خبری سخت افزار کامپیوتر محصول تا دریافت محصول درب منزل و با ارسال رایگان همراه شماست. در ادامه توضیحاتی جهت راهنمای خرید ماوس متناسب با نیاز شما قرار داده شده. گزینه های بلوتوث محبوبیت خود را دوباره به دست می آورند ، به دلیل اشغال نکردن درگاه USB ، و به دلیل اتصال پایدار و با مدیریت آسان بلوتوث برای استفاده با دستگاه های تلفن همراه ، مانند لپ تاپ ها و تبلت ، ایده آل است. در استفاده منظم ، اتصال بلوتوث تقریباً 10 متر از برد بی سیم را به شما می دهد ، اما ممکن است باتری ارائه شده توسط دستگاه های دارای دانگل USB مطابقت نداشته باشد. نوآوری های جدید ، مانند سنسورهای حرکتی مرتبط با مدیریت برق و اتصال ، عمر باتری را نسبت به دستگاههای قدیمی بلوتوث ، که پیوند همیشگی را حفظ کرده اند ، به سرعت تخلیه می کند.

ماوس‌های گیمینگ هم در انواع بدون سیم و هم در انواع سیمی موجود هستند و نسبت به ماوس‌های معمولی، قابلیت‌های بیشتری دارند تا تجربه‌ی بازی کردن شما را بهبود ببخشند. در مجموع، این ماوس‌ها برای انجام همه‌ی کارهای یک ماوس استاندارد و افزایش دقت، کاهش تأخیر و ارگونومیک بودن طراحی شده‌اند. این نوع ماوس‌ها در یک سمت خود (سمت چپ برای راست دست‌ها) دارای یک گوی متحرک هستند که می‌توانید آن را با شست خود حرکت دهید. بنابراین، با خرید ماوس توپکی نیاز کمتری به حرکت دادن ماوس روی ماوس‌پد دارید و اسکرول کردن نیز بسیار راحت‌تر می‌شود.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup