قیمت و خرید موس کامپیوتر گیمینگ و انواع ماوس بی سیم لیون کامپیوتر | techpowerup

بنابراین اگر قصد خرید موس، فارغ از قیمت دارید بهتر است به سراغ این برند ها بروید. بسیاری از برند های مطرح بازار موس های اقتصادی تولید می کنند تا همه کاربران قادر به استفاده از آن ها باشند، این موس ها با اینکه توسط برند های مطرحی ارائه می شوند، اما به دلیل قیمت کمتر طبیعتا کیفیت ساخت پایین تری خواهند داشت. انواع ماوس های سیم دار از جمله ماوس های سیم دار کوچک (لپ تاپی)، بزرگ با کلید های جانبی (گیمینگ)، ماوس های معمولی سه کلید (اداری) و… موس کامپیوتر مهم ترین و اصلی ترین وسیله ای است که برای هدایت کامپیوتر استفاده می شود. به همین دلیل خرید موس کامپیوتر از فروشگاه مطمئن، از اهمیت بالایی برخوردار است. ممکن است این فکر به ذهنتان خطور کند که موس کامپیوتر چه ویژگی‌هایی می تواند داشته باشد؟ ماوس، ماوس است و تفاوتی بین آنها نیست مگر نه؟ اما بعد از بررسی قابلیت‌های انواع موس کامپیوتر و توانایی هر کدام از آن ها شگفت‌زده خواهید شد.

  • از نظر باتری نیز دو نوع کلی با باتری قلمی (و نیم‌قلمی) و باتری داخلی برای وزن کمتر روبرو هستیم؛ ماوس‌های بالارده و گران‌تر عموما از نوع دوم هستند.
  • به‌طور کلی ماوس‌های کامپیوتر با توجه به طراحی و امکاناتی که دارند به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند.
  • ماوس سیم دار اپتیکال یک دستگاه اشاره گر کامپیوتری است که با استفاده از یک دیود نورسنج (سنسور نوری) و پردازش سیگنال دیجیتال حرکت نسبت به سطح را تشخیص می دهد و بر روی نمایشگر حرکت را نمایش می دهد.
  • خرید موس به صورت کامل و با زبانی روان در اختیار خوانندگان مقاله قرار بگیرد.
  • اگر در محیط کارتان که خلوت است کامپیوتر کار می کنید، ماوسی را انتخاب کنید که صدای کلیک نداشته باشد.

این محصول تسکو با ویندوزهای XP، Vista، 98، ME، ویندوز 7 و 8 سازگاری دارد. بازه دقت حسگر اپتیکال بین 1600 تا 3200 DPI قابل تنظیم است که در اجرای اغلب بازی ها عملکرد بسیار خوبی دارد. در بدنه این ماوس چراغ های LED تعبیه شده که به زیبایی ظاهر محصول کمک قابل توجهی می کند.

ماوس مخصوص بازی تسکو مدل TM 2021GM ا TSCO TM 2021GM Gaming Mouse

ماوس با سیستم عامل های متعددی سازگاری دارد که عبارت است از ویندوز 7، 8، 8.1، Mac OS X، ویندوز XP و Vista. برند اچ ایکس اچ جی نیز به عنوان بهترین مارک ماوس با سیم مطرح است و محصولاتی مقاوم با عملکردی بی نقص را روانه بازار می کند. ماوس مدل J700 این برند برای استفاده هر دو دست راست و چپ طراحی شده و به 6 کلید مجهز است. محدوده دقت این ماوس بین 3200 تا 6400 DPI است که توسط کلید اختصاصی DPI تنظیم می شود.

موس M705 لاجیتک Logitech M705 mouse

از مجله خبری سخت افزار کامپیوتر فنی، تمامی ماوس‌ها اپتیکی هستند و هر ثانیه، هزاران عکس می‌گیرند تا حرکت ماوس را شناسایی کنند. ماوس‌های معمولی (سیمی، بلوتوثی، وایرلسی و …) مختصات x و y سطحی را که ماوس روی آن حرکت می‌کند، محاسبه می‌کنند. ماوس‌های اپتیکی حقیقی از یک لامپ LED فروسرخ یا قرمز استفاده می‌کنند که نور آن پس از انعکاس از سطح زیر ماوس به یک حسگر CMOS برخورد می‌کند که نور را به جریان الکتریکی تبدیل می‌نماید. ماوس یکی از پرکاربردترین قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر شما است.

ماوس و کیبورد Bluetooth یا USB – کدام بهتر است؟

ماوس بی سیم همانطور که از اسم آن مشخص است به ماوسی گفته می‌شود که هیچ سیمی به آن متصل نیست و به‌جای آن گیرنده‌ای را دریافت می‌کنید که با امواج رادیویی اطلاعات را به کامپیوتر ارسال می‌کند. به ماوس‌های بی سیم ماوس وایرلس نیز گفته می‌شود که بلوتوث بهترین نوع ماوس وایرلس است. در بیشتر وسایل برقی و یا الکترونیکی یک کابل یا سیم وجود دارد که از طریق یک پورت، به وسیله دیگری متصل می‌شود. کمتر پیش می‌آید که مشکلات ماوس کامپیوتر مربوط به سیم آن باشد، چرا که خرابی این سیم به‌راحتی به‌چشم می‌خورد.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup