قیمت و خرید مادربرد کامپیوتر گیمینگ، خانگی و اداری لیون کامپیوتر | techpowerup

اینهمه سایت، برو یه جا دیگه، به جرئت میتونم بگم تا حالا سایتی ندیدم که مدیرش اینجوری جواب کاربرا رو بده. من هم می‌خواهم عضو ویژه شومدرحال حاضر هزینه‌ی عضویت ویژه 19,000 تومان است و با یکبار پرداخت به تمام آموزش‌های پریمیوم سایت دسترسی خواهید داشت. در صورت باز کردن قطعات بهتر است آن ها را بروی یک سطح چوبی قرار دهید، قرارگیری این قطعات بر روی فرش یا فلز میتواند به آن ها آسیب برساند. در صورتی که قصد دارید برای بار اول کیس را باز کنید و با قطعات داخل آن آشنا شوید بهتر است از یک فرد با تجربه کمک بگیرید. تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و … استفاده از مطالب سایت فالنیک (ایران اچ پی) فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • هر سوکت تنها برای استفاده از نسل خاصی از پردازنده‌ها طراحی می‌شود و امکان استفاده از نسل‌های مختلف بر روی یک سوکت وجود ندارد.
  • ، به این معنی که باید مطمئن شوید که شکاف‌های توسعه کافی روی مادر بورد دارید و تعداد مناسبی برای پشتیبانی از تمام نیازهای فعلی و آینده شما دارند.
  • اما اگر میخواین اصولی تر یاد بگیرید و حتی بتونید مدرکش رو بگیرید و در این زمینه کار کنید به نظرم بهتره به آموزشگاه های فنی حرفه‌ای شهرتون مراجعه کنید و توی کلاس هایی که میذارن شرکت کنید، اینجوری هم یاد میگیرید و هم مدرک معتبر از فنی حرفه‌ای دریافت میکنید.
  • توصیه می شود که مادربردی با حداقل چهار اسلات رم تهیه کنید تا در صورت نیاز بتوانید کامپیوتر خود را ارتقا دهید.

مجله خبری سخت افزار کامپیوتر سومی که به عنوان یکی از بهترین ها میتوان معرفی کرد شرکت ام‌اس‌ای است. شركت بزرگ و خوش‌نامي چون ايسوس هميشه به عنوان يكي از بهترين شركت هاي توليد كننده ابزارهاي الكترونيكي شناخته مي‌شود و دور از انتظار نيست كه اين شركت با سه مدل از بهترين مادربردهاي دنيا جايگاه نخست را ازآن خود كند. سه مدل پرفروش با كيفيت مادربرد ایسوس، با نام‌هاي PRIME H310-PLUS LGA 1151 Motherboard و PRIME H310M-K R2.0 LGA 1151 Motherboard و PRIME H310M-C/PS R2.0 LGA 1151 Motherboard هستند. قیمت مادربرد ها در برندهای دیگر تفاوت زیادی دارد اما شرکت ایسوس با بهینه کردن اسلات ها و بالا بردن کارایی قیمت محصولات را کاهش داده است. اسلات های مختلفی برای دسترسی و نصب انواع سخت‌افزار‌ها بر روی مادربرد وجود دارند.Slot در زبان انگلیسی به معنای شکاف است. در واقع بر روی هر اسلات در این تخته، یک قطعه سخت‌افزاری نصب می‌شود.

چطور یک مادربرد کامپیوتر حرفه ای انتخاب کنیم؟

، به این معنی که باید مطمئن شوید که شکاف‌های توسعه کافی روی مادر بورد دارید و تعداد مناسبی برای پشتیبانی از تمام نیازهای فعلی و آینده شما دارند. جنس این برد از سیلیسیم است و برای مقاومت بیشتر، درصد کمی چوب به آن اضافه شده‌است. این تخته بزرگ الکترونیکی علاوه بر قطعاتی که گفته‌شد،دارای قطعات الکترونیکی دیگری نیز هست. قطعاتی مانند خازن، ترانزیستور، انواع مقاومت‌ها و دیود، آی‌سی و ورودی‌های دیگری، روی این برد پیاده‌سازی شده‌است. این بخش برای اتصال پایه‌های فن و هیت سینک به برد استفاده میشود، البته قبل از آن باید سی‌پی‌یو را در جای خود قرار دهید. مادربرد، کیس و منبع تغذیه باید با هم سازگار باشند تا به درستی کنند.

وزیر ارتباطات: گران شدن اینترنت در سال بعد حتمی است

رمز ارز چیا برخلاف دیگر نمونه های مشابه خود تنها با استفاده از حافظه های ذخیره سازی استخراج می شود و همین امر سبب شده است که یک شرکت چینی، مادربردی را تولید و معرفی کند که به صورت ویژه برای استخراج این رمز ارز طراحی شده است. شرکت Onda به تازگی از محصول جدید خود تحت عنوان Chia-D32H-D4 رونمایی کرده است که بنا به گفته این شرکت این مادربرد به صورت ویژه برای استخراج رمز ارز چیا تولید شده است. از ویژگی های این مادربرد ویژه می توان به چهار شیار حافظه DDR4، پشتیبانی از حداکثر 128 گیگابایت حافظه رم، یک شیار PCle x16، یک شیار PCle x1، یک شیار M.2 و چهار پورت 0. یکی دیگر از نکات مهم و به عبارت بهتر یکی از تفاوت‌های مهم در مادربردها مربوط به پیکربندی بخش VRM یا مدار تغذیۀ مادربرد است که تاثیر بسزایی در قیمت نهایی محصول و پایداری آن در شرایط مختلف، به ویژه در زمان اورکلاک سیستم خواهد داشت. استفاده از قطعات الکترونیکی باکیفیت و تعداد فازهای مورد استفاده در طراحی این بخش باعث افزایش کیفیت و تغذیۀ پایدار بخش‌های مختلف سیستم و به ویژه پردازندۀ آن می‌شود. مادربردها در ابعاد مختلف و با استانداردهای گوناگونی مانند mini-ITX / micro-ATX / ATX / E-ATX تولید می‌شوند که اکثر مدل‌ها در دو دسته micro-ATX و ATX قرار می‌گیرند؛ خوشبختانه اکثر کیس‌های کامپیوتری از این دو استاندارد به شکل همزمان پشتیبانی می‌کنند.

http://asanbehbar.ir

به‌همین دلیل تنها در صورتی که به درگاه و پورت‌های بیشتر احتیاج دارید، به سراغ مادربرد‌های بزرگ و گران‌تر بروید. مادربردهای بهتر از USB3پشتیبانی میکند، البته این ویژگی بیشتر مناسب کسانی است که از یک هارد دیسک اکسترنال با امکان اتصال به پورت USD3استفاده می کنند. SLIو CrossFire امکان متصل شدن همزمان حداقل دو گرافیک به سیستم وجود دارد.

خرید و بررسی قیمت انواع مادربرد های خانگی و گیمینگ

تحریریه Techpowerup