قیمت و خرید درایو نوری و انواع دی وی دی و بلوری رایتر اینترنال لیون کامپیوتر | techpowerup

در این مواقع معمولا مجله خبری سخت افزار کامپیوتر از اتصالات است و بهتر است اتصالات کابلی DVD PLAYER را کنترل کنیم. اگر هنگامی که دستگاه DVD PLAYER شما مشغول کار کردن است و سر و صدای زیادی از خود تولید می‌کند. اما در صورتی که باز هم این مشکل برطرف نشد می‌توان گفت که مشکل از DVD و یا CD می تواند باشد. در این بخش مین برد وظیفه کنترل دور موتور و تنظیم حرکت اپتیک بر روی دیسک را دارد. همچنین، لازم به ذکر است که انتقال اطلاعات در این بخش توسط کابل‌های ساتا صورت می گیرد.

دی وی دی رایتر اکسترنال چیست و چه کاربردی دارد؟

اگرمشکل نرم افزاری با رایت کردن دی وی دی داشتید می توانید باتعویض ویندوز مشکل تان را حل کنید. و برای ممانعت از استهلاک دی وی دی رایتراکسترنال ، تا جایی که امکان دارد محتوای سی دی و دی وی دی خود را در داخل سیستم خود کپی کنید تا از رایتر اکسترنال خود کمتر استفاده کنید. موجود می باشند که استفاده از آنها راحت می باشد و فقط کافیست از اطلاعاتی که ، در مورد قابلیت هایی که به شما عرضه می کنند مطلع باشید. دو مدل درایو نوری داریم ، یک مدل اکسترنال و یک مدل اینترنال موجود می باشند.مدل اینترنال که در بیشتر لپ تاپ ها و کامپیوترها موجود می باشند که دارای قدرت و سرعت بیشتر می باشند.و از لحاظ قیمت به صرفه می باشند.

http://asanbehbar.ir

درزمانی که محفظه قرارگیری دیسک بیرون است، آن را با دست به داخل هل ندهید. به‌جای این کار از دکمه‌ای که دارد برای داخل کردن محفظه وجود دارد، استفاده نمایید. گاهی وقت‌ها با این که از یک DVD بسیار سالم نیز استفاده می‌کنیم ولی دستگاه DVD PLAYER قادر نیست که آن را پخش کند.

عدم توانایی در خواندن سی دی و یا دی وی دی

سی دی رایتر یا دی وی دی رایتر از جمله دستگاه هایی هستند که به شما اجازه می دهند توسط یک لپ تاپ به محتویات یک سی دی یا دی وی دی دسترسی داشته باشید. خوشبختانه در بسیاری از مواقع امکان تعمیر دی وی دی رام کامپیوتر وجود دارد. برای مثال اگر مشکل، باز و بسته نشدن درب باشد، با استفاده از برخی تکنیک های فنی می توان مشکل را برطرف کرد. همچنین گاهی اوقات ضعف دی وی دی رام در خواندن دیسک ها، با تمیز کردن و یا تعویض لنز حل می شود.

انواع درایو نوری اکسترنال با کیفیت عالی

تا کنون به ارائه خدمات در خصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی تی و …

  • درایو های نوری عضوی کوچک است که به نسبت اندازه خود دارای ضخامت زیادی است .
  • سخت افزار رایانه است که به اندازه یک کتاب ضخیم قطر دارد و به دو صورت درایو نوری اینترنال و درایو نوری اکسترنال وجود دارد.
  • این دی وی دی رایتر هم با کابل USB به کامپیوتر یا لپ‌تاپ وصل می‌شود و با سیستم‌عامل‌هایWindows 10, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS X سازگار می‌باشد.
  • از این درایو می توانید برای خواندن و نوشتن اطلاعات از دیسک های سی دی و دی وی دی بهره گیرید.
تحریریه Techpowerup