قیمت و خرید انواع پاور کامپیوتر و منبع تغذیه کامپیوتر پخش تکنوسان | techpowerup

مجله خبری سخت افزار کامپیوتر Green GP430A-EUD شرکت گرین یکی از تولیدکنندگان داخلی قطعات کامپیوتر می باشد. پاور گرین به عنوان یک محصول با کیفیت و با قیمت مناسب در میان کاربران شناخته شده است. شرکت گرین سری جدید پاور کامپیوتر خود را با کیفیت بالاتر روانه بازار کرده است. در این اقدام پاورهای سری EU+ و ES با مدل های جدیدتر از سری EUD و ESD جایگزین شده اند. پاور دیپ کول PF500 پاور کامپیوتر Deepcool ، از پاورهای با کیفیت و شناخته شده در بازار ایران می باشد. حداکثر توان این پاور 500 وات می باشد و برای استفاده در سیستم های…

  • در ایران برندهای داخلی پاور متعددی یافت می شود اما در بین آنها تنها گرین قابل توجه است.
  • همچنین نویز فن پاورهای ارزان قیمت یا اقتصادی می‌تواند بالا باشد یا ظرف مدت کوتاهی مستهلک شود و آلودگی صوتی زیادی تولید کند.
  • انتخاب و خرید خود را نهایی کنید تا از گارانتی کالا و البته پشتبیانی آن توسط این فروشگاه بهره مند شوید.
  • این استاندارد که در سال ۲۰۰۴ بنا گذاشته شد، به منظور تعیین کیفیت محصولات با بهره وری بالای ۸۰ درصد به کار می‌رود.

در سایت آتی بازار که معرفی کننده بزرگ فروشندگان فعال در زمینه قطعات کامپیوتر و سایر کالاهای دیجیتال می باشد، می توانید قیمت روز انواع منبع تغذیه کامپیوتر و اطلاعات فنی آنها را مشاهده نمایید. شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که سیستم شما به چه پاور کامپیوتری و با چه راندمانی نیاز دارد. دریافت این گواهینامه برای ایمنی و صدمه ندیدن قطعات سخت افزاری است. استاندارد 80 پلاس در سال 2004 به منظور تعیین کیفیت محصولات با بهره وری بالای ۸۰ درصد بنا شد. این استاندارد محصولات را مورد بررسی قرار می‌دهد و نسبت به کارایی از سفید، برنز، نقره، طلا، پلاتینیوم و تیتانیوم دسته بندی می‌کند. اگر گیمر هستید و برای کامپیوتر خود به دنبال پاور مناسب هستید بهترین پاور مدل‌های برنز تا تیتانیوم هستند.

پاور گرین 680 وات GP680B

راندمان انرژی پاورهای سری ECO گرین و رویژن 3.1 آنها 80 پلاس (پایه) اعلام شده است و مشخصات خوب و گارانتی بلند مدت دارند. همچنین شما می‌توانید از پاورهای گرین سری ECO برای ارتقای پاور سیستم‌های قدیمی یا جایگزین کردن پاورهای معیوب استفاده کنید. پاورهای استاندارد باید قادر باشند توان اسمی خود را به طور پیوسته (بی وقفه) تأمین می‌کنند. برای مثال یک پاور 600 واتی استاندارد باید واقعاً قادر باشد حداقل 600 وات را ساعت ها بی وقفه تأمین کند. همچنین معمولاً پاورهای متفرقه یا غیر استاندارد فاقد حرارت گیر برای قطعات کلیدی هستند که شانس خرابی را بالا می برد. در موارد زیادی طراحی یا پلتفرم بکار رفته یک پاور می تواند در برندهای مختلفی مشترک باشد اما در ویژگی هایی چون کیفیت قطعات بکار رفته، طراحی قاب، فن، کابل ها و قیمت گذاری تفاوت چشمگیری داشته باشند.

پاور گرین GREEN GP300A-ECO Rev3.1

در صورتی که Hold-Up Time یک پاور پایین‌تر از حد استاندارد باشد، ممکن است با برق پر نوسان بیش از حد معمول دچار اختلال و خاموشی شود. در طرف مقابل اگر برق شهری شما نوسان زیادی دارید، باید به دنبال پاورهایی با زمان Hold-Up بالا باشید. به بیان ساده Hold-Up Time نشانگر مدت زمانی است که یک پاور در صورت نوسان یا قطع برق شهری می‌تواند بدون مشکل و افت ولتاژهای خروجی به کار خود ادامه بدهد و خاموش نشود. دقت داشته باشید سازندگان فوق محصولات متنوعی دارند و لزوماً همه خازن های آنها به یک اندازه مرغوب نیست. بهترین نوع خازن های پاور معمولاً ژاپنی بوده و قادر به کار کردن در دمای تا 105 درجه سانتی گراد هستند. در طرف مقابل خازن های چینی یا تایوانی می توانند بسیار کم کیفیت و کم دوام باشند.

پاور کولر مستر مدل MWE 750 WHITE ، یک پاور غیر ماژولار و دارای توان 750 وات می باشد. پاور کولر مستر مدل MWE 650 WHITE شرکت کولر مستر، یکی از تولیدکنندگان مطرح قطعات کامپیوتر در جهان می باشد. پاور کولر مستر مدل MWE 650 WHITE ، یک پاور غیر ماژولار و دارای توان 650 وات می باشد. اما در پاورهای حرفه‌ای و گران قیمت‌تر که از استاندارد کابل کشی فول ماژولار بهره می‌برند، هیچ کابلی توسط کمپانی روی منبع تغذیه نصب نشده است.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup