قیمت موس کامپیوتر ️ مقایسه مشخصات و خرید ماوس بی سیم و با سیم زومیت | techpowerup

موس گیمینگ ای دیتا مدل XPG PRIMER ADATA به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین ترین تولیدکنندگان تجهیزات کامپیوتری در دنیا است. موس ای دیتا مدل XPG PRIMER یک موس گیمینگ با طراحی بسیار زیبا می باشد. این موس ای دیتا دارای سنسور اپتیکال PMW3360 با دقت 12000DPI می باشد. خرید موس ارزان انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود و می تواند شما را از هزینه های اضافی باز دارد.

  • از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به موس شارکون ، کیبورد شارکون ، هدست شارکون ، صندلی های گیمینگ ، پاورو کیس شارکوناشاره کرد.
  • بنابراین، ماوس‌های سیمی برای بازی کردن، هنرهای دیجیتالی و دیگر کاربردهایی که نیازمند دقت و سرعت بالایی هستند، مناسبند.
  • خرید ماوس بی سیم یکی از اولین کارهایی است که بعد از خرید لپ تاپ یا کامپیوتر باید انجام دهید.
  • شما می توانید قیمت انواع موس فراسو را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا محصولات دیگر مقایسه کنید و اقدام به خرید موس فراسو با بهترین قیمت نمایید.

به عبارت ساده، این شاخص، نشان می‌دهد که ماوس شما با هر اینچی که جا به جا می‌شود، نشانگر ویندوز را چقدر جا به جا می‌کند. این ماوس‌ها اولین بار توسط شرکت اپل و برای استفاده از کامپیوترهای این برند، وارد بازار شدند ولی بعد از چند سال، فراگیر شدند. البته، اپل فناوری مولتی‌تاچ را نیز توسعه داد که به کاربران اجازه‌ی اسکرول کردن و سوییپ‌ کردن را تنها با حرکت انگشتان روی سطح ماوس می‌دهد. این قابلیت‌ها، می‌توانند کارهای روتین را بسیار راحت‌تر و مؤثرتر کنند.

ماوس گیمینگ Redragon Tiger 2 M709

بعضی از موس ها نیز از استاندارد بی سیم 2.4GHz و بعضی از موس ها مثل ماوس‌های حرفه‌ای تر یا ماوس و کیبورد کمبو لاجیتک از گیرنده مخصوص به خود یا گیرنده یونیفای لاجیتک استفاده می‌کنند تا در ارتباط خود بتوانند از امکانات بیشتری استفاده کنند. ماوس بی سیم بر روی خود دارای فرستنده‌ای است که اطلاعات دکمه‌های کلیک شده را برای گیرنده می‌فرستد. در طرف دیگر دانگل یا گیرنده موس است که به کامپیوتر متصل می شود و اطلاعات ارسال شده توسط موس را دریافت کرده و به کامپیوتر منتقل می کند. با سلام، البته ماوس به دلایلی زیادی وسیله مناسبی برای استخراج اطلاعات محسوب نمی‌شود؛ اما در صورت وجود این احتمال استفاده از محصولات تجهیزات جانبی کامپیوتر از برندهای معتبر بازار توصیه می‌شود. البته ماوس‌هایی مانند ماوس لاجیتک MX Master 2S از انواع موس اپتیکال دارای سنسوری هستند که می‌تواند بر روی سطح شیشه نیز بدون مشکل کار کند و به دلیل اپتیکال بودن سنسور آن دقت بالایی نیز داشته باشد. این ماوس با سیم تسکو نیز از محصولات تخصصی گیمینگ به شمار می آید و عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهد.

موس بی سیم Eleven WM902

در گذشته بیشتر موس‌های سیم دار رایج بودند، قدیم بیشتر موس‌ها مکانیکی بودند و با داشتن یک توپی می‌توانستند جهت حرکت دادن موس را تشخیص بدهند. رابط سیمی این موس ها نیز پورت PS2 بود؛ کم‌کم با رایج شدن پورت USB پورت سیمی موس‌ها نیزی جای خود را با پورت USB عوض کردند و اکثراً امروزه با این رابط سیمی کار می‌کنند. همچنین موس‌های مکانیکی و توپی جای خود را با موس‌های لیزری و اپتیکال که دقت بسیار بالایی در تشخیص حرکت موس داشتند عوض کردند و از رده خارج شدند. برای خرید بهترین ماوس با سیم گیمینگ، گزینه های متعددی با قیمت های معقول در بازار موجود است.

مزایا و معایب انواع موس سیم دار

در حال حاضر اکثر مجله خبری سخت افزار کامپیوتر پیشتاز رایان در حیطه لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بوده و با ارائه قیمت های رقابتی در این بازار همواره سعی کرده جایگاه بهتری نسبت به سایر رقبای خود کسب کند. سرعت در ارسال محصولات پیشتاز رایان بسیار نکته مهمی بوده و در راستای کسب رضایت مشتری، ارسال محصولات را در کمتر از 12 ساعت کاری انجام می دهد. ساده ترین راه برای اتصال ماوس به رایانه شخصی از طریق اتصال باسیم USB است. موس های کامپیوتر معمولاً دستگاه های تشخصی خودکار (plug-and-play) هستند و هیچ نرم افزاری اضافی برای نصب آنها وجود ندارد (به استثنای بعضی از موشواره مخصوص بازی) ، به این معنی که وصل کردن کابل همه تنظیماتی است که شما باید انجام دهید. برخلاف گزینه های بی سیم ، یک دستگاه سیمی برق مصرفی خود را از USB خارج می کند ، بنابراین جای نگرانی برای باتری وجود ندارد.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup