قیمت مادربرد کامپیوتر آی تی بازار | techpowerup

البته مشخصات دیگری هم در مادربرد ها ممکن است وجود داشته باشد که در میان آن ها نوع بایوس اهمیت بیشتری دارد. اونا یکسری از پل‌ها و چیپست‌های IC مادربرد هستن، برای هماهنگی فرایند‌های داخلی خود مادربرد برنامه ریزی شدن. با سلام خدمت مدیر عزیز من دانشجوی نرم افزار ترم سه هستم و از شما به خاطر این مطلب تشکر میکنم به امید پیشرفت بیشتر. بله می‌تونید با جستجو در اینترنت اطلاعات کاملی در این زمینه پیدا کنید، ضمن اینکه اگر درخواست‌ها زیاد باشه خود ما هم در همیار آی‌تی این آموزش رو قرار میدیم. سلام، باید همه‌ی اجزا رو چک کنید، اول از همه ببینید که رم‌ها به درستی در جای خودشون قرار گرفتن یا خیر (در بالا و پایین هر اسلات رم دکمه‌هایی قرار داره که باید به درستی بسته شده باشه) بعد از اون به سراغ بقیه‌ی اجزا برید.

چیپ ست مادربردها[ویرایش]

با این اطلاعات میتوانید رم مورد نیازخود را انتخاب کنید البته از شش مورد بالا سه مورد آخر زیاد اهمیتی در زمان خرید انواع مادربرد ندارند و در اینجا جهت آشنایی شما عزیزان بیان شد. جزئیات قطعات کامپیوتری زیاد است و می توان مقاله های زیادی راجع به آن ها نوشت. در اینجا فقط به جنبه های اصلی مادربردها اشاره کردیم و تصمیم گیری در مورد دیگر ویژگی ها را بر عهده خودتان گذاشتیم. مادربردهای گیمینگ برتری های مختلفی دارند، ولی باید ببینید که آیا این ویژگی ها ارزش صرف هزینه دارند یا خیر. ظهور تکنولوژی DDR، انقلابی شگرف در صنعت کامپیوتر بود و منجر به دو برابر شدن سرعت رم ها شد.

مادربرد ایسوس PRIME Z690-A

همچنین در این وب سایت شما می‌توانید با استفاده از این اطلاعات کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. همکاران ما در بخش فروش با توجه به نیاز شما ارتباط برقرار کرده و در جهت ارسال سریع کالای شما اقدام می‌نمایند. شما می‌توانید بدون خروج از منزل و ساعت‌ها اتلاف وقت برای بدست آوردن اطلاعات دقیق هر کالا تنها با مرور بر روی فهرست محصولات اجناس مورد نظر خود را خرید کرده و در منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. این مجموعه در راستای پیشبرد اهداف خود در خدمت رسانی به مشتریان گرامی در سال جدید با راه اندازی سایت جدید خود قدم بزرگ دیگری را برداشته است.

  • پس بهترین مادربرد 2020 از سوکت سوکت R4 یا LGA 2066 برخوردار است.
  • محصولات این شرکت بر اساس گواهینامه های استاندارد و مطابق با تکنولوژی روز دنیا تولید شده و توانسته است در بین کشورهای گوناگون از جمله ایران به محبوبیت زیادی دست یابد.
  • مادربردهای دو یاچند کاناله با کانالهای ارتباطی بیشتر به سرعت سیسستم شما بسیار کمک می کند در انتخاب یا خرید مادر برد چند کاناله باز هم cpu و ram ها نیز باید چند کانله باشند.
  • بین مادربرد گیمینگ و مدل‌های معمولی اختلاف زیادی وجود دارد اما شما باید این دو گزینه را با هم مقایسه کنید تا ببینید چه چیزی برای نیازهای شما مناسب است.
  • از معروف‌ترین پردازنده‌های صوتی مورد استفاده در مادربردها می‌توان به مدل‌های مختلف کمپانی Realtek اشاره کرد.

قیمت مادربرد گیمینگ بسیار متغیر است و به تعداد و نوع اسلات‌ها و نحوۀ استفاده شما از آن بستگی دارد. همیشه برندها تعیین می‌کنند که برای ویژگی‌های مشابه چقدر باید بپردازید. به عنوان مثال، برای خرید مادربرد گیمینگ اینتل هزینۀ بالاتری نسبت به مادربردهای دیگر باید بپردازید، اما در عوض خدمات گارانتی و پشتیبانی تیم اینتل را خواهید داشت. پس از مدتی خط تولید محصولات اصلی این شرکت با نام تجاری جی فورس به بازار عرضه گردید.

مادربرد ایسوس cs-b + سیپیو

به طور کلی مجله خبری سخت افزار کامپیوترهای دست اول و آکبند از حدود یک میلیون تومان شروع می شود ولی با توجه به کارایی، قیمت این کالا تا 20 میلیون تومان متغیر خواهد بود و شما می توانید در این میان، با توجه به نیاز خود، مناسب ترین مادربرد را تهیه نمایید. چیپ ست نوع پردازنده قابل قبول توسط مادربرد، نوع و ظرفیت رم و دستگاه‌های بیرونی و درونی قابل پشتیبانی توسط کامپیوتر را مشخص می‌کند. چیپست‌ها از نظر امکانات، بازدهی و پایداری بسیار متفاوت اند و بنابراین گزینه ای بسیار حیاتی در انتخاب مادربرد به حساب می‌آیند. شکل و اندازه مادربورد در طرحهای ان‌ال‌ایکس و آ تی‌ایکس می‌باشد که دومی بیشتر رایج‌تر است. یکی از تراشه‌های مادربورد، سوپر آی/اُ است که دیسک‌های کمکی، صفحه کلید، ماوس و قسمت‌های سریال و چاپگر را کنترل می‌کند.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup