قیمت فروش موس کامپیوتر خرید موس بی سیم و با سیم Mouse پورومیکس | techpowerup

تولید کننده‌ی ماوس گیگابایت نیز ماوس‌های بسیار خوب و البته گران‌قمیتی برای گیمینگ تولید می‌کند. این محصول از مهمترین و کاربردی ترین لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ به شمار می آید. در واقع این ابزار به شما کمک می کند که کنترل امور را در رایانه خود بر عهده بگیرید. یکی از ساده ترین کارهایی که با این محصول انجام می‌دهید، کلیک کردن است.

  • بسیاری از برنامه‌ها و یا بازی‌های رایانه‌ای از قبیل Windows Terminal Services و یا Remote Desktop از برخی از دستورات سفارشی کردن دکمه‌های ماوس پشتیبانی نمی‌کنند.
  • یا این که دستورات هر دکمه را با دکمه دیگر تعویض کرده و جابجا کنید.
  • اگر گیمر هستید، حتما از این محصول بدون سیم گیمینگ استفاده کنید.
  • ماوس جهتی که با دست این دستگاه را تکان می دهید و همچنین سرعت حرکت را تشخیص می دهد.
  • در صورتیکه مشکل برطرف نشد، باید سراغ مشکلات سخت افزاری رفت.

گزینه ماوس را در بین آیکون‌ها پیدا کنید و روی گزینه اشاره‌گر کلیک کرده و OK را بزنید. اشاره‌گر را به هر شکلی که دوست دارید انتخاب کرده و با ذخیره‌سازی از این مرحله خارج شوید. نرم افزارهای بسیاری برای اعمال این گونه تغییرات نیز وجود دارند که می‌توانند اشاره‌گر را به حالت‌های رنگارنگ، متحرک، شکل دار و .

ماوس مخصوص بازی اونیکوما مدل CW905

ماوس یا موشواره به انگلیسی Mouse معروف‌ترین واسط بین ما و یک سیستم کامپیوتری است و یک دستگاه ورودی به شمار می‌رود. بیشتر دستورات و تنظیمات اعمالی خود را با این گجت به واسطه‌ی رابط کاربری گرافیکی سیستم به آن اعمال می‌کنیم. این دستگاه کاربری راحتی دارد و با چند کلیک و حرکت دادن آن می‌توانیم به راحتی امور خود را انجام دهیم.

موس باسیم بیاند Beyond BM1045 Wired Mouse

این مژده را به شما می دهیم که مجله خبری سخت افزار کامپیوتر از مجموعه بروزکالا مزایایی از جمله گارانتی و پشتیبانی پس از فروش را نیز به همراه دارد. شما حتی قبل از خرید نیز می توانید با کارشناسان این مجموعه در مورد محصول منتخب خود مشاوره رایگان داشته باشید تا با خیالی آسوده خرید خود را ثبت نمایید. این دستگاه دارای قابلیت شارژ سریع است؛ یعنی طی چند دقیقه شارژ می شود و چند ساعت از آن استفاده می کنید. برندهای مختلفی در سراسر دنیا انواع این وسیله را تولید می کنند و اتفاقا در ایران نیز عرضه می شوند.

در این صفحه شما لیست ماوس های لاجیتک- مایکروسافت- فراسو- بیاند- رپو- ای فورتک- جنیوس- انکر را مشاهده می نمایید. اگر قصد خرید موس را دارید با بررسی و مقایسه ویژگی های کالا های موجود در فروشگاه اینترنتی لاجی لوک اقدام به خرید ماوس مورد نظر خود نمایید. موس های سیمی رها شوید و با آرامش و لذت بیشتری به انجام امور روزانه خود با کامپیوتر یا لپ تاپتان بپردازید. هر چند که قیمت بالاتر و نیاز به باتری برای این محصولات می تواند نقطه ضعف قابل توجهی باشد. موس های با سیم هم در گذشته از طریق پورت PS/2 به سیستم ها متصل می شدند اما امروزه همانند موس های وایرلس از طریق پورت USB اکثرا به کامپیوتر یا لپ تاپ شما وصل می شوند.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup