قیمت خرید پاور و منبع تغذیه کامپیوتر 23 بهمن | techpowerup

آنچه که بسیاری ویژگی‌های یک پاور چون دقت، ایمنی، راندمان انرژی و طول عمر یک پاور را تعیین می‌کند، طراحی (پلتفرم) و کیفیت قطعات الکترونیکی بکار رفته در آنها است. برای یادگیری صفر تا صد این حوزه به آموزش جامع تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ نماتک مراجعه کنید. به نسبت توان ورودی به توانی که در اختیار کامپیوتر قرار می گیرد راندمان می گویند که این عدد با استانداری به نام 80PLUS نمایش داده می شود.

  • البته پاورهایی با رگولاسیون و پروتکشن های دقیق تر هم وجود دارند که پاور بعدی یکی از آنها است.
  • یک پاور گیمینگ خوب می‌تواند مدت زیادی برای سیستم شما دوام بیاورد، بنابراین خرید پاور گیمینگ مناسب هر چند با قیمت بالا منطقی است.
  • حال شما فرض کنید خروجی پاور شما که وصل به مادربرد است دچار اشکال باشد و مادربرد و مدارهای آن را از کار بیاندازد.

بر روی برچسب تمامی مجله خبری سخت افزار کامپیوترها قدرت یا توان آنها بر حسب وات قید شده است. دقت داشته باشید پاورهای غیر استاندارد و متفرقه می توانند دارای توان اسمی غیر واقعی باشند. برای نمونه ممکن است یک پاور 600 واتی متفرقه در اصل بیشتر از 250 وات توان نداشته باشد. دقت داشته باشید پاورهای 650 الی 750 واتی برای بسیاری از سیستم‌های گیمینگ غیر رده بالا کافی هستند و ارزش خرید بالایی دارند. FSP HYDRO PRO 500W به عنوان یک پاور 500 واتی خوب و خوش قیمت برنز برای سیستم‌های گیمینگ با قطعات رده پایین نیز قابل استفاده است.

آخرین راهنماهای خرید

شرکت ایسوس نقش پیشرو در زمینه قطعات کامپیوتر و سایر دستگاه‌های الکتریکی ایفا می‌کند. با خرید پاور گیمینگ ROG بهترین تجربه بازی با بهترین عملکرد را خواهید داشت. این پاور گیمینگ می‌تواند رقیب Corsair ، Seasonic (Focus GX-750) و XPG باشد که قیمت بسیار کمتری دارند.

خیابان ولی عصر – بالاتر از طالقانی – مرکز کامپیوتر ایران – واحد 150

در پاورهای ارزان قیمت‌تر غیرماژولار کابل‌ها از قبل روی پاور نصب شده‌اند و به طور معمول قابلیت جداسازی را نخواهند داشت. ضمانت در قطعات الکترونیکی و به ویژه پاور که خود تبدیل کننده جریان الکتریکی است ویژگی ارزشمندی به شمار می آید. شرکت های وارد کننده یا تولید کننده، پاورها را با ضمانت های مختلفی ارائه می دهند. مسلما برندی که ضمانت و خدمات پس از فروش بهتری دارد، از قیمت بالاتری هم برخوردار است. در پاور های جدید از فن های کم صدا و هوشمند که می توانند حجم بیشتری از هوا را جابجا کنند استفاده شده است که این ویژگی تاثیر زیادی در قیمت پاور دارد.

هرآنچه که باید پیش از خرید مانیتور گیمینگ بدانید

حداکثر توان این پاور کامپیوتر 1200 وات می باشد که سایز فن آن 135 میلی متر می باشد. در بازار ایران برندهای ایرانی و جهانی پاور شامل پاور گرین، تسکو، سادیتا، کولر مستر، سیلوراستون و… موجود است. اما شرکت گرین با تولید پاورهای متنوعی از لحاظ توان خروجی و همچنین دارا بودن استانداردهای جهانی به صورت ویژه ای گوی بازار را از سایر رقبا ربوده است. با بازدید از وبسایت بروزکالا علاوه بر اینکه در مورد انواع پاور کامپیوتر، مشخصات فنی، ظاهری و قیمت آنها مطلع خواهید شد، بلکه می توانید از مزایای دیگر فروشگاه اینترنتی بروزکالا نیز استفاده کنید. فراموش نکنید که کارشناسان این مجموعه آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup