قیمت خرید ماوس کامپیوتر، ماوس گیمینگ و ماوس وایرلس و باسیم | techpowerup

عدم رعایت این مورد در استفاده های طولانی باعث اسیب دیدن مچ دست خواهد شد. برند های لاجیتک رپو بیاند ای فورتک ریزر جز برند های تولید کننده موس های گیمینگ هستند و شما میتوانید از بین محصولات متوع این دسته در فروشگاه لاجی لوک ماوس گیمینگ خود را انتخاب کنید. موس هترون بلوتوث مدل Bluetooth HMBT125SL برند هترون از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است.

  • برخلاف گزینه های بی سیم ، یک دستگاه سیمی برق مصرفی خود را از USB خارج می کند ، بنابراین جای نگرانی برای باتری وجود ندارد.
  • شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواع ماوس های کامپیوتر بهفروشگاه اینترنتی مقداد ای تیمراجعه کنید.
  • موس ها از برند های معتبر داخلی و بین المللی، با گارانتی معتبر هستند تا شما با بهترین قیمت موس در بازار و با آسودگی خاطر اقدام به خرید ماوس خود کنید.
  • موس ای دیتا مدل XPG PRIMER یک موس گیمینگ با طراحی بسیار زیبا می باشد.
  • این گونه گیمر برای اجرای بازی با سرعت بالا راحت تر است و سرعت واکنش گیمر نیز بالاتر می رود.

ویندوز دارای درایورهایی است که امکان کار کردن با ماوس جادویی را فرآهم می‌آورند. خرید موس بلوتوث می تواند راحتی بسیار بیشتری به وجود بیاورد و تمام نیاز های تان را برطرف کند. ماوس بلوتوثی بدون نیاز به اتصال دانگل و اشغال کردن پورت USB یا اتصال تبدیل OTG در اکثر سیستم ها قابل استفاده می باشد.

ماوس لاجیتک مدل G203 – بنفش (گارانتی)+_

این نوع اتصال، سریع‌تر از ماوس وایرلسی است زیرا اطلاعات درون کابل نسبت به اطلاعات به صورت موج وایرلسی، سریع‌تر منتقل می‌شوند. به علاوه، دقت عملکرد ماوس‌های سیمی در مقایسه با ماوس‌های وایرلسی، بسیار بیشتر است. بنابراین، ماوس‌های سیمی برای بازی کردن، هنرهای دیجیتالی و دیگر کاربردهایی که نیازمند دقت و سرعت بالایی هستند، مناسبند. ماوس بی‌سیم در دو نوع بلوتوث و دانگل وای‌فای ممکن است عرضه شود و برخی مدل‌ها هر دو نوع را با هم ارائه می‌کنند. اتصال بلوتوث مصرف کم‌تر اما تاخیر بیشتری نسبت به مدل دانگلی دارد.

ماوس رپو

شبیه به همان نوع اپتیکال، نور به سطح پد تابیده خواهد شد و بعد تصویر بازتاب آن به وسیله سنسور برداشته خواهد شد ولی این مجله خبری سخت افزار کامپیوتر لامپ LED ندارد و از لیزر بهره می برد. کار کردن با ماوس لیزری روی سطح شیشه و سطوح براق امکان پذیر است. اما استفاده از این نوع موس در مکان های شلوغی مانند ادارات که افراد زیادی در آنجا مشغول به کار هستند، حذف صدای کلیک موس تا حد زیادی می تواند به حفظ تمرکز افراد در حین کار کردن کمک کند. تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. در صورتی که سؤالی در رابطه با ماوس خود و یا نحوۀ کارکرد آن دارید می‌توانید آن را در بخش نظرات ثبت کنید تا در اسرع وقت به سؤال شما پاسخ دهیم. خیر، به عنوان مثال هیچ یک از ماوس های لاجیتک از نور مرئی برای اسکن سطح زیر ماوس استفاده نمی شود، به همین دلیل در حین کار کردن با ماوس نور قرمز رنگی مشاهده نمی شود و این به معنی خراب بودن ماوس نیست.

محصولات ارائه شده در فروشگاه لاجی لوک، فقط با گارانتی های اصلی ( مروارید اسپیرو- پانا – صنایع رایانه فراسو- نوترونیک- آواژنگ ) به فروش میرسند. در صورت داشتن هرگونه سوال راجع به موس و ویژگی های محصولات می توانید با واحد پشتیبانی لاجی لوک تماس بگیرید و از خدمات مشاوره قبل و بعد از خرید استفاده نمایید. به منظور ارائه حساسیت بالاتر سنسور لیزر و تطبیق پذیری موش واره نوری ، برخی از محصولات به صورت پشت سر هم از هم استفاده می کنند. DPI بیشتر برای صفحه نمایش‌‌هایی مناسب‌تر است که رزولوشن بالاتری دارند یا اینکه چندین مانیتور در کنار هم قرار گرفته و صفحات نمایش آن‌ها با هم یکی شده باشد. در چنین مواردی، DPI بیشتر به شما کمک می‌کند تا نشانگر ماوس را سریعتر از یک سمت صفحه نمایش به سمت دیگر هدایت کنید.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup