قیمت انواع موس ماوس کامپیوتر، گیمینگ و بی سیم ️ کنارتو | techpowerup

این مجله خبری سخت افزار کامپیوتر گیمینگ تسکو قابلیت تنظیم دقت تا 3200 DPI را دارد.ماوس گیمینگ تسکو در اجرای تمام بازی های کامپیوتری بی نقص عمل می کند. برای یک گیمر حرفه ای کوچک ترین تاخیر در حد صدم ثانیه نیز اهمیت بسیاری دارد. سرعت پاسخگویی پارامتر مهمی در هنگام خرید ماوس گیمینگ محسوب می شود. مورد بعدی که باید به عنوان یک گیمر به آن توجه کنید اندازه، جنس بدنه و ارگونومی موس است.

  • موس ای فورتک بی سیم مدل g3-760NS برند ای فورتک از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است.
  • هر کدام از انواع موس کامپیوتر ویژگی و کاربردهای خاص خود را دارند و بهترین دسته موس برای شما را شما معین می‌کنید.
  • ماوس‌هایی که بی‌سیم هستند، درصورتی که از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، دچار اختلالات بسیار بیشتری خواهند شد.
  • در صورتیکه با بررسی‌های انجام شده هنوز مشکل موس بی‌سیمی بر طرف نشده بود، محدوده‌ی برد موس را چک کنید.

کند حرکت کردن موس در ویندوز نیز یکی دیگر از مشکلات موس کامپیوتر است. برای حل این مشکل در ویندوز ۱۰ باید حجم مصرفی CPU را بررسی کنید. ممکن است برخی از کاربران کامپیوتر از نحوه کارکرد دکمه‌های ماوس اطلاع نداشته باشند و یا این که افراد چپ دست، هنگام استفاده از ماوس به مشکلاتی برخورد کنند. استفاده از دکمه‌های ماوس و نحوه تغییرات آن، از مشکلات ماوس کامپیوتر به‌شمار نخواهد رفت، ولی به‌صورت کلی می‌توان گفت که اگر به نحوه درستی از آن استفاده نشود می‌توانند مشکل ساز شوند. اگر طی مشکلاتی که برای ماوس پیش آمد مجبور شدید که آن را از کامپیوتر خود حذف کنید، می‌توانید این گونه عمل کنید. بسیاری از سیستم عامل‌ها این امکان را به کاربران خود ارائه نمی‌دهند ولی در بسیاری از سیستم عامل‌ها می‌توانید از طریق کنترل پنل وارد نرم افزار ماوس شده و آن را کامل حذف کنید و مجدد توسط CD درایور، ماوس را نصب کرده و از آن استفاده کنید.

ماوس مخصوص بازی تسکو مدل TM-765GA ا TSCO TM-765GA Gaming Mouse

این ماوس‌ها شباهت زیادی به ماوس‌های وایرلسی دارند و هر دوی آن‌ها، فاقد سیم می‌باشند و از طریق امواجی که در فضا به کامپیوتر ارسال می‌نمایند، کار می‌کنند. با این حال، ماوس‌های وایرلسی از اتصال وای-فای برای کار کردن استفاده می‌کنند ولی ماوس‌های بلوتوثی سیگنال‌ها را با امواج بلوتوث می‌فرستند و از خود فرستنده‌ی داخلی بلوتوث کامپیوتر استفاده می‌کنند. بنابراین، شما می‌توانید یک ماوس بلوتوثی را همزمان به چندین کامپیوتر متصل کنید. موس مهم ترین ابزار کامپیوتر است که به کمک آن میتوانید سیستم عامل و برنامه ها را کنترل کنید. مجموعه برگ مارکت در تلاش است برای شما تجربه یک خرید آسان، مطمئن و بدون واسطه را رقم بزند. زیرا یکی از اصول فروش خوب و پربازده عرضه مستقیم کالا است، از سوی دیگر خرید بدون واسطه توسط مشتری می تواند خریدار را به پیدا کردن بهترین کالا با پایینترین قیمت کمک کند .

ماوس بی سیم گیمینگ لاجیتک مدل G703 – مشکی(اسپیرو) +_

به دلیل قابلیت های بالای این نوع از موس ها، برای استفاده های دیگر نیز می توان از آن استفاده کرد. ماوس های عادی عموما دارای 3 دکمه هستند، ولی اکثر ماوس های گیمینگ دارای تعداد دکمه های بیشتری هستند که این دکمه ها به کسی که در حال انجام بازی است سرعت واکنش پذیری بیشتر و بالاتری می دهد. ماوس های لیزری نیز از نظر کارکرد، شبیه به ماوس های اپتیکال عمل می کنند، یعنی در موس های لیزری هم نور به سطح ماوس پد تابانده می شود و به وسیله سنسور تصویر بازتاب آن دریافت می شود.

زمان استفاده از ماوس کامپیوتر، هر وقت که روی گزینه‌ها و دکمه‌های مختلف کلیک می‌کنید، ممکن است با مشکلات ماوس کامپیوتر مواجه شوید. یکی از این مشکلات ماوس کامپیوتر کند شدن حرکت ماوس یا در حقیقت پایین آمدن سرعت مکان‌نماست. همینطور این ماوس دارای دکمه ای است که قابلیت تنظیم DPI را به شما می دهد. در بعضی از ماوس های گیمینگ پیشرفته تر قابلیت برنامه ریزی دکمه های موس نیز وجود دارد و شما می توانید به انتخاب خود، برای هر کدام از دکمه ها وظیفه ای را تعیین کنید.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup