قیمت انواع موس ماوس کامپیوتر، گیمینگ و بی سیم ️ کنارتو | techpowerup

همانطور که میدانید موس ها از تنوع بسیار زیادی برخوردارند و برای هر نوع کاربری که داشته باشید می توانید با کمی گشت و گذار موس مخصوص خود را بیابید. البته برای اینکه بتوانید یک موس مطابق نیاز خودتان بیابید ابتدا لازم است با انواع موس های بازار آشنا شوید. به این منظور سیستم کامپیوتر خود را خاموش کرده و مجدد روشن کنید. هنگام روشن کردن چند مرتبه دکمه TAB را فشار دهید و وارد صفحه پیکربندی شوید. در این قسمت می‌توانید تمامی سخت افزارها به‌خصوص ماوس را کنترل کنید. با بالا آمدن ویندوز کامپیوترتان ماوس نیز فعال است و بی‌مشکل کار خواهد کرد.

  • گذشته از دکمه های معمول سمت راست و چپ ، ویژگی های مشترک شامل چرخ پیمایش (غلتک) است ، همچنین ممکن است دکمه های انگشت شست دیگری را ارائه دهد که به شما امکان می دهد در مرورگر وب خود به جلو و عقب بروید.
  • به همین دلیل اگر ماوسی که خریداری کرده اید به درستی کار می کند ولی نور آن را مشاهده نمی کنید نگران نباشید، چون ممکن است این موس از همین دسته باشد.
  • به گونه‌ای که می‌توان اشکال‌های موجود در ۱۰۰ مدل موس و کیبورد را بررسی کرد.

شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت کنید. با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید . همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود. از محصولات تولیدی این شرکت می توان به ماوس بیاند اشاره کرد. ماوس بی سیم بیاند از طریق یک دانگل USB به دستگاه متصل می شود. برای اطلاع از بهترین قیمت ماوس بی سیم بیاند ، می توانید از طریق فروشگاه پورومیکساقدام نمایید.

ماوس گیمینگ Redragon Tiger 2 M709

این دستگاه را معمولا به صورت عمودی و یا نیمه عمودی در دست خواهید گرفت و انگشت شست شما آزادی عمل زیادی خواهد داشت. همانطور که از نام این موس مشخص است، ماوس سایلنت ماوسی است که موقع فشردن کلیک های آن، صدای بسیار کمی تولید می شود و این موس ها به موس های بی صدا هم معروفند. کارکرد این موس ها شبیه به دیگر موس هاست و از نظر کاربری، تفاوتی با سایر موس ها ندارد. اول این که توپ این ماوس ها در بالای آنها قرار گرفته و کنترل آنها با دست انجام می شود. این نوع موس برعکس بقیه مدل ها به صورت ثابت در جای خود قرار می گیرند و حرکت داده نمی شوند.

ماوس با سیم دیتکس مدل MD20

ماوس سیم دار اپتیکال یک دستگاه اشاره گر کامپیوتری است که با استفاده از یک دیود نورسنج (سنسور نوری) و پردازش سیگنال دیجیتال حرکت نسبت به سطح را تشخیص می دهد و بر روی نمایشگر حرکت را نمایش می دهد. یکی دیگر از مشکلات ماوس کامپیوتر، از کار افتادن نشانگر و کار نکردن ماوس است. اگر دچار این چنین مشکلی شدید، باید به‌دنبال دلایل آن باشید. همیشه از یک پد مناسب برای ماوس خود استفاده کنید، چرا که ممکن است ماوس سالم و بی‌عیب باشد، ولی به‌دلیل جنس نامرغوب و شکل ظاهری نامناسبی که پد ماوس دارد، ماوس عملکرد خوبی ارائه ندهد.

اونیکوما مجله خبری سخت افزار کامپیوتری معتبر است که این ماوس گیمینگ را با قابلیت های ویژه ای به بازار عرضه کرده است. یکی از قابلیت های کاربردی و مهم این محصول قابلیت تنظیم DPI است که در وضعیت بازی یا دیگر فعالیت ها تنظیمات اختصاصی ارائه می کند. حالت های مختلف DPI در این ماوس گیمینگ عبارت از 800، 1600، 2400، 3200، 4800 و 6400. قابلیت تنظیم DPI یکی از ویژگی های مربوط به سنسور ماوس است که برندهای معتبر بازار این قابلیت را در محصولات خود ارائه کرده اند.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup