قیمت انواع موس ماوس کامپیوتر، گیمینگ و بی سیم ️ کنارتو | techpowerup

دکمه وسط ماوس Middle Click نامیده می‌شود که جهت اسکرول کردن به‌کار گرفته می‌شود و تنها وظیفه این دکمه در همین راستا است. بسیاری از برنامه‌ها و یا بازی‌های رایانه‌ای از قبیل Windows Terminal Services و یا Remote Desktop از برخی از دستورات سفارشی کردن دکمه‌های ماوس پشتیبانی نمی‌کنند. کاربران نام این ماوس را با محصولات گیمینگ با کیفیتش می شناسند. این محصول نیز کیفیت بالایی دارد و با رنگ سفید و خاکستری عرضه می شود. این وسیله با بلوتوث و دانگل USB هم قابلیت استفاده بی سیم و هم با سیم را دارد. البته این مورد را نیز در نظر داشته باشید که تمامی موس های بی سیم به این شکل عمل نمی کنند و بعضی از این موس ها قابلیت این را دارند که به کمک Bluetooth به کامپیوتر متصل شوند.

  • ماوس دارای 5 کلید است که هر کدام قابلیت 10 میلیون بار کلیک دارند.
  • یک ماوس سیمی به طور مستقیم از طریق یک پورت USB به لپ‌تاپ یا کیس کامپیوتر شما متصل می‌شود و اطلاعات را از طریق یک کابل، مخابره می‌کند.
  • البته این دکمه‌ها را می‌توانید برای کارهای دیگری نیز تنظیم کنید و امکانات این دسته از ماوس‌ها تنها در بازی استفاده نمی‌شود.
  • اگر قصد خرید موشواره برای استفاده های طولانی مدت را دارید، بدون شک باید به برند موس نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

ماوس های گیمینگ اغلب دارای طراحی منحصر به فردی هستند و ظاهر آنها به جذاب شدن محیط انجام بازی های کامپیوتری کمک قابل توجهی می کند. رزولوشن بازی های مختلف به وسیله کلید DPI که در ماوس های گیمینگ تعبیه شده، توسط کاربر قابل تنظیم است. برای خرید بهترین ماوس با سیم لازم است نوع کاربری خود را از این وسیله مشخص کنید. در بازار امروز تنوع ماوس باسیم و بی سیم بسیار بالاست و برندهای معتبر سازنده لوازم جانبی به طراحی و ساخت تخصصی این محصول می پردازند.

ماوس بی سیم گیمینگ لاجیتک مدل G703 – مشکی(اسپیرو) +_

برای اطلاع از مجله خبری سخت افزار کامپیوتر قیمت ماوس بی سیم مایکروسافت ، می توانید از طریقفروشگاه پورومیکساقدام نمایید. همچنین شما می توانید بهترین موس کامپیوتر را با برندهایی از جمله موس فراسو ، موس شارکون ، ماوس ای فورتک ،ماوس لاجیتک و موس بیاند در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس با بهترین قیمت بپردازید. به دنبال خرید موس یا موشواره با بهترین قیمت هستید؟ ما در فروشگاه جانبی لیستی از بهترین ماوس ها مناسب برای کاربری های مختلف را برای شما فراهم کردیم تا بتوانید بهترین گزینه را براساس نیاز خود انتخاب کنید. در این صفحه می توانید انواع موس بی سیم و وایرلس، موس گیمینگ و موس کامپیوتر که از محبوب ترین گزینه ها هستند را مشاهده کنید. فرقی نمی کند که به دنبال موس ارزان قیمت یا مخصوص بازی لاکچری باشید در هر صورت می توانید در این صفحه پیشنهاد های جذابی را پیدا کنید. موس گیمینگ رپو مدل V20 Pro برند رپو از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است.

ماوس‌های اپتیکی

ماوس جهتی که با دست این دستگاه را تکان می دهید و همچنین سرعت حرکت را تشخیص می دهد. در تولید ماوس در واقع حسگرهایی تعبیه شده اند که جهت و سرعت را تشخیص می دهند و سپس آن را به کامپیوتر یا لپ تاپ ارسال می‌کنند. یکی از نکات مهمی که در خرید یک موس کامپیوتر باید در نظر داشت مقدار DPI آن موس است؛ این مقدار نشان دهنده‌ی دقت و حساسیت آن ماوس است و نشانگر تعداد نقاطی است که یک موس می تواند در یک اینچ پوشش دهد، این مقدار هر چقدر بالاتر باشد بهتر است. در سایت اینترنتی کنارتو می‌توانید موس مورد نظر خود را را به راحتی انتخاب کنید و با بهترین قیمت بازار آن را خریداری نمایید؛ همچنین از طریق پنل کنارتو پلاس می‌توانید انواع ماوس را به قیمت عمده و همکاری خریدار کنید. موس هترون مدل HM408SL برند هترون از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است.

یکی دیگر از ماوس هایی که در گروه بهترین ماوس با سیم قرار دارد، ماوس تسکو مدل TM 762 G است که دارای 6 کلید و کابلی با طول 1.5 متر با پوشش کتان است. دقت حسگر این ماوس بین 1200 تا 1600 DPI است که با یک دکمه روی بدنه ماوس قابل تنظیم است. این محصول تسکو نیز به کلید Back و Forward مجهز است که در دو طرف بدنه واقع شده و کار با ماوس را بسیار آسان می کند. موس ها از برند های معتبر داخلی و بین المللی، با گارانتی معتبر هستند تا شما با بهترین قیمت موس در بازار و با آسودگی خاطر اقدام به خرید ماوس خود کنید.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup