فیلیپس مانیتور Evnia 32M2C5500W را معرفی کرد

با نزدیک شدن به تعطیلات پایانی سال، بازیکنان در شرایط خوبی هستند. یک محصول جدید به مجموعه مانیتورهای بازی Evnia اضافه شده است، آخرین اعلامیه در مجموعه مانیتورهای فیلیپس: Philips Evnia 32M2C5500W. این مانیتور که برای ارائه سرعت، غوطه وری و راحتی به طرفداران بازی با هر زمینه ای طراحی و مجهز شده است، لذت بی پایان و ارزش عالی را در طراحی شیک تضمین می کند.

Philips Evnia 32M2C5500W ترکیبی از سرعت، عملکرد گرافیکی و راحتی فیزیکی است که گیمرهای امروزی به دنبال آن هستند، همه در یک بسته طراحی زیبا که مطمئنا ساعت ها لذت را برای کاربران خود به ارمغان می آورد. این مانیتور هدیه ای ایده آل برای پخش کننده مورد علاقه شما خواهد بود. ” – Xeni Bairaktari، رئیس بازاریابی جهانی و معاون مدیر بازاریابی اتحادیه اروپا Philips / AOC Monitors & IT Accessories.

گیم پلی سریع، رنگارنگ و پر اکشن تضمین شده است

Philips Evnia 32M2C5500W همه چیزهایی را که گیمرهای امروزی برای استفاده حداکثری از جلسات خود و لذت بردن از ماجراجویی های روی صفحه در بالاترین سطح نیاز دارند، ارائه می دهد. صفحه نمایش خمیده VA 1000R تصاویر زیبایی را همراه با راحتی زوایای دید وسیع و احساس غوطه وری دلپذیر ارائه می دهد که به گیمرها کمک می کند تا تجربه ای زیباتر و رضایت بخش تر را تجربه کنند. تصاویر شفاف با رزولوشن Quad HD (2560 x 1440) تضمین می کنند که هر تصویر واضح و غنی از رنگ است (92٪ پوشش DCI-P3)، در حالی که گواهی VESA DisplayHDR 400 عملکرد بصری مانیتور را به سطح جدیدی ارتقا می دهد. سطح بعدی با عمیق تر تصاویر و جزئیات واقعی تر

علاوه بر گرافیک قابل توجه، Philips Evnia 32M2C5500W سرعت و دقت مورد نیاز آخرین نسل از بازی ها را بدون از دست دادن فریم ارائه می دهد. نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده 240 هرتز، همراه با تاخیر ورودی کم، FreeSync Premium Pro و زمان پاسخ سریع MPRT 0.5 میلی‌ثانیه، به این معنی است که حتی هیجان‌انگیزترین اقدامات و ماجراجویی‌ها همیشه روان، سریع و بدون وقفه با هر تاخیری خواهند بود. ، ارواح یا لکنت زبان. کاربران برای تجربه های جادویی به سمت صفحه نمایش کشیده می شوند.

و از آنجایی که هر بازی باید هم برای ذهن و هم برای بدن لذت بخش باشد، Philips Evnia 32M2C5500W به طیف گسترده ای از ویژگی ها مجهز شده است که به طور خاص برای راحتی، راحتی و رفاه گیمرها طراحی شده اند. چه استفاده از EasySelect برای جابه‌جایی بدون زحمت بین منوهای روی صفحه، کاهش فشار چشم با حالت LowBlue و فناوری Flicker-Free، یا استفاده از قابلیت‌های شیب، چرخش و تنظیم ارتفاع پایه ارگونومیک فشرده مانیتور برای اطمینان از ساعت‌ها مشاهده راحت. ، گیمرها موافق هستند که استفاده از این مانیتور همچنان لذت بخش است.

ویژگی های اصلی

  • طراحی صفحه نمایش خمیده 1000R برای بازی همهجانبه
  • پنل سریع VA با وضوح Quad HD برای تصاویر واضح و زوایای دید گسترده
  • نرخ تجدید 240 هرتز برای عملکرد عالی با سرعت بالا
  • پشتیبانی قابل تنظیم ارتفاع و چرخشی برای افزایش راحتی
  • اتصال USB-Hub برای سهولت و انعطاف پذیری

قیمت و در دسترس بودن

Philips Evnia 32M2C5500W از اواخر نوامبر با قیمت 429.99 پوند برای خرید در دسترس خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه محصول مراجعه کنید.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup