فیلیپس مانیتور 34E1C5600HE را معرفی کرد

علاوه بر تمام این ویژگی‌ها، کاربران Philips 34E1C5600HE می‌توانند به لطف حالت LowBlue سازگار با چشم و فناوری FlickerFree، همراه با تنظیم ارتفاع و شیب. پشتیبانی متناسب با وضعیت بدن، مطمئن باشند که از راحتی فیزیکی آنها نیز مراقبت می‌شود.

قیمت و در دسترس بودن
Philips 34E1C5600HE از جولای 2022 با قیمت 479.99 پوند برای خرید در دسترس خواهد بود. برگه محصول.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

فیلیپس 34E1C5600HE فراتر از عملکرد بصری فوق‌العاده‌اش، متخصصانی را که از خانه کار می‌کنند به ویژگی‌های کاربردی و هوشمند مجهز می‌کند تا از تمرکز و بهره‌وری آن‌ها پشتیبانی کند. به عنوان مثال، کنفرانس ویدئویی در حال حاضر یکی از پایه های اصلی دورکاری است و این نمایشگر کیفیت، قابلیت اطمینان و امنیت مورد نیاز کاربران را ارائه می دهد. یک وب‌کم 5 مگاپیکسلی یکپارچه که برای Windows HelloTM تأیید شده است، تصاویری با کیفیت بالا ارائه می‌کند در حالی که یک میکروفون حذف نویز و بلندگوهای داخلی 5 وات، ارتباطات شفاف و تعامل مطلوب را تضمین می‌کنند. برای آرامش بیشتر، سوئیچ فیزیکی دوربین حفظ حریم خصوصی کاربر را در صورت عدم استفاده تضمین می کند.

اتصال انعطاف پذیر در محیط کار امروزی، در هر کجا که باشد، یک الزام مطلق است، به همین دلیل است که Philips 34E1C5600HE دارای طیف وسیعی از ویژگی های مفید برای چند کار است. به عنوان مثال، فناوری MultiView به کاربران اجازه می دهد تا با چندین دستگاه به طور همزمان کار کنند، در حالی که یک کانکتور USB-C با تحویل برق یک راه حل ساده تک کابلی برای انتقال داده با سرعت بالا و شارژ سریع در همان زمان ارائه می دهد.

“مانیتور Philips 34E1C5600HE راه حل ایده آل “کار از خانه” است. این مانیتور شامل همه چیزهایی است که کارمندان امروزی برای استفاده حداکثری از این واقعیت کاری جدید نیاز دارند، چه از نظر کیفیت تصویر، همکاری، امنیت، اتصال یا راحتی.” – می گوید کارلوس سانچز، مدیر ارشد محصول اروپا در MMD Monitors & Displays.

فروشگاهی تک مرحله ای برای بهره وری کار از راه دور

Philips 34E1C5600HE دارای ویژگی‌هایی برای همه حرفه‌ها، از حوزه‌های گرافیکی مانند عکاسی و CAD/CAM گرفته تا حوزه‌های اعداد محور مانند حسابداری و امور مالی است. این مانیتور با پنل 34 اینچی (86.36 سانتی متری) با کارایی بالا، وضوح CrystalClear UltraWide QHD 3440 x 1440 و فناوری Ultra Wide-Color، تجربه تماشای فوق العاده پر جنب و جوش و رضایت بخشی را ارائه می دهد. زوایای دید گسترده 178 درجه / 178 درجه همراه با یک نمایشگر متفاوت نسبت تصویر 21:9 برای بهره وری بیشتر با فضای زیاد برای مقایسه کنار هم، صفحات گسترده بزرگ و همکاری راحت با همکاران.

یک مدل جدید به طیف گسترده نمایشگرهای فیلیپس می‌پیوندد که استانداردهای جدید تماس‌های ویدیویی را برآورده می‌کند: Philips 34E1C5600HE 34 اینچی (86.36 سانتی‌متر). این مدل از نمایشگرهای فیلیپس برای پاسخگویی به نیازها و چالش های خاص یک نمایشگر هیبریدی طراحی شده است. سبک کاری، که به کاربران اجازه می‌دهد به همان اندازه که در دفتر کار می‌کنند، در خانه کار کنند. فیلیپس 34E1C5600HE با ویژگی ها و قابلیت ها، همه چیزهایی را که محیط کار از راه دور نیاز دارد و موارد دیگر را در یک بسته بندی شیک و جذاب فراهم می کند.