شوتر PS VR2 PvP “Firewall Ultra” در 24 آگوست عرضه می شود

ما همچنین زیرساخت داخلی بازی را با یک لابی اجتماعی و محدوده تیراندازی فراگیر در Safehouse ما بین جلسات بازی، سرورهای اختصاصی برای کمک به به حداقل رساندن اتصالات شبکه قطع شده، و یک قالب جدید پخش کننده در مقابل بازیکن (PvP) بر اساس بهترین راند از سه راند بهبود بخشیده ایم که باعث می شود زمان کمتری برای انتظار صرف کنید و زمان بیشتری را برای بازی صرف کنید. می‌توانید در گزارش عملی بلاگ پلی‌استیشن اینجا اطلاعات بیشتری در مورد همه این موارد بخوانید.

از زمانی که سال گذشته Firewall Ultra، تکامل بعدی فرنچایز فایروال را در وبلاگ پلی استیشن معرفی کردیم، هجوم تشویق‌های جامعه چیزی کم از شگفت‌انگیز نبود. هیجان خالص در تمام نظرات، پیام‌ها، توییت‌ها و پست‌های شما انگیزه بیشتری به ما می‌دهد تا بازی را تا حد امکان عالی کنیم. به همین دلیل است که ما هیجان زده ایم که تریلر گیم پلی جدید خود را با تصاویر جدید از گیم پلی PvP منتشر کنیم!

غوطه وری FPS پیشرفته
ما از ردیابی چشم به روش‌های مختلفی برای بهبود گیم‌پلی دنیای واقعی در Firewall Ultra استفاده می‌کنیم. به عنوان مثال، می توانید به طور فیزیکی چشمان خود را ببندید تا از نور کور چراغ قوه جلوگیری کنید. شما همچنین می توانید هنگام هدف گیری یک تفنگ چشم غیر غالب خود را ببندید تا دید برای کمی دقت بیشتر تنگ تر شود. اینها دو کار طبیعی هستند که بازیکنان در حین بازی انجام می دهند، بنابراین ما به شما برای گم شدن در تجربه، داشتن حس حضور و تسلیم شدن در غوطه ور شدن پاداش می دهیم.

با استفاده از ردیابی چشم، می‌توانید بدون نیاز به دور شدن از صحنه، اسلحه‌ها را به سرعت تغییر دهید، و رندر فووال تضمین می‌کند به لطف نمایشگر قدرتمند 4K HDR PS VR2، همیشه نگاهی شفاف و واضح به جهان داشته باشید. فقط منتظر بمانید تا یکی از کارت های تیره تر را بازی کنید و برای اولین بار شاهد نورپردازی پویا چراغ قوه کناری خود باشید. هیچ چیز دیگری مانند آن وجود ندارد.

حسگرهای لمسی و محرک‌های تطبیقی، چیزها را حتی بیشتر می‌کنند و به شما امکان می‌دهند سطوح مختلف مقاومت هر سلاح را در دست خود احساس کنید. کشیدن ماشه یک تپانچه کاملاً با ماشه تفنگ تک تیرانداز متفاوت است و احساس بازخورد لمسی شدید یک تفنگ ساچمه ای به طرز باورنکردنی احشایی است. با استفاده از کنترل‌کننده‌های PlayStation VR2 Sense، می‌توانید چاقویی را روی انگشتان خود بچرخانید تا کارهای مخفیانه انجام دهید – یا فقط آن حرکت زیرک دست را به دوستان خود نشان دهید. شما حتی می توانید برای افزایش واقع گرایی تاکتیکی و تعامل، سیگنال های دست واقعی و دستورات بی صدا را به اعضای تیم بدهید. کنترلرهای PS VR2 Sense یک تجربه بازی فوق العاده همه جانبه را ارائه می دهند.

ما از ویژگی‌های سخت‌افزاری شگفت‌انگیز PlayStation 5 استفاده می‌کنیم تا پیوستن به دوستان شما را آسان‌تر از همیشه کنیم. اگر دوستان خود را در بازی Firewall Ultra مشاهده کردید، در صورت وجود فضا می‌توانید به سرعت مستقیماً از روی نقشه موجود در پایگاه بازی PS5 خود به تیم بپیوندید. زمان شارژ برای کاهش اصطکاک بسیار سریع است.

برای تکمیل این هیجان، امروز مشتاقیم اعلام کنیم که پیش‌سفارش‌ها به طور رسمی برای Firewall Ultra از امروز با تاریخ عرضه ۲۴ آگوست ۲۰۲۳ آغاز می‌شود! Firewall Ultra نسل بعدی ویژگی‌های VR را که در PS VR2 تعبیه شده است، در خط مقدم قرار می‌دهد تا یک تجربه تیراندازی اول شخص جذاب و همه‌جانبه را ارائه دهد. این شامل ردیابی چشم برای موارد استفاده نوآورانه مانند بستن چشم ها برای جلوگیری از اثرات فلاش بنگ، بازخورد لمسی باورنکردنی در کنترلرهای PlayStation VR2 Sense برای بازخورد واقعی سلاح، بازخورد کلاه ایمنی هنگام آسیب دیدگی یا فعال کردن عینک دید در شب و موارد دیگر است.

بازیکنان Firewall Zero Hour می‌دانند که ما چقدر به پشتیبانی و توسعه بازی پس از راه‌اندازی ادامه می‌دهیم و برای بازخورد جامعه خود ارزش قائل هستیم. بنابراین، ما به دنبال بررسی افزودن محتوای بیشتر مانند سلاح‌ها و پیمانکاران جدید، نقشه‌ها، حالت‌های بازی اضافی و احتمالاً بارگذاری مجدد دستی پس از راه‌اندازی خواهیم بود. با نزدیک‌تر شدن به انتشار بازی، مراقب برنامه عملیات ما و اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌های پس از عرضه‌مان باشید. در عین حال، ما با هیجان اعلام می‌کنیم که هنگام بازی Firewall Ultra برای اولین بار، راه‌هایی را برای دستیابی به انواع منحصربه‌فرد سلاح‌های ما در اختیار شما قرار خواهیم داد. این سلاح‌های منحصربه‌فرد (که نیاز به پیشرفت درون بازی دارند) با پیوست‌های فوق‌العاده، پوسته انحصاری از پیش مجهز خواهند شد و نسخه‌های افسانه‌ای حتی ظاهر متفاوتی خواهند داشت.

وقتی Firewall Ultra به طور انحصاری در PS VR2 در 24 آگوست عرضه می شود، نمی توانیم منتظر باشیم تا همه شما را در بازی ببینیم. فراموش نکنید که پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون فعال هستند، بنابراین می‌توانید همه چیزهایی را که برای آماده‌سازی نیاز دارید، ایمن کنید و ماه آینده آماده باشید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

بین نسخه استاندارد فایروال با قیمت 39.99 دلار (USD) که شامل دسترسی به بازی کامل است یا نسخه Digital Deluxe با قیمت 59.99 دلار (USD) یکی را انتخاب کنید. وقتی Firewall Ultra را قبل از راه اندازی پیش خرید می کنید، به یکی از سلاح های افسانه ای مورد علاقه ما دسترسی خواهید داشت: Reaper X75. این برای نسخه‌های استاندارد و دیجیتال لوکس در هنگام پیش‌سفارش گنجانده شده است.

برای کسانی که نسخه Digital Deluxe Edition را خریداری می کنند، یک بازگشایی زودهنگام از چهار پیمانکار بازی (Meiko، Skip، Fang، و Node، در تصویر بالا) دریافت خواهید کرد که شامل مهارت های منحصر به فرد آنها و همچنین لباس های جایگزین برای هر پیمانکار می شود. نسخه Digital Deluxe همچنین شامل چهار کامو اسلحه می شود که می توانند روی سلاح های قابل تنظیم درون بازی اعمال شوند و شما به یک Operation Pass برای Firewall Ultra پس از راه اندازی دسترسی خواهید داشت.

جزئیات پیش‌سفارش
مایلیم از همه طرفداران خود تشکر کنیم که صبورانه منتظر انتشار اطلاعات جدید در مورد Firewall Ultra بودند و خوشحالیم که نشان دهیم صبر شما با جزئیات پیش‌سفارش و انتشار پاداش داده می‌شود.

هنگام بازی Firewall Ultra همیشه باید از محیط اطراف خود آگاه باشید. نقشه‌های فضای باز شبانه مانند Oil Rig، همانطور که در تریلر گیم‌پلی ما دیده می‌شود، یا حتی گوشه‌های تاریک و ضعیف نقشه‌های داخلی مانند Office می‌توانند فوق‌العاده تاریک و خطرناک شوند. به لطف نورپردازی پویا و سایه های واقع گرایانه ارائه شده توسط Unreal Engine 5، ما می توانیم احساس خارق العاده ای از تنش، غوطه ور شدن و وفاداری بصری را در زمان واقعی ارائه دهیم. Firewall Ultra دارای حالت بازی کاملاً جدید بازیکن در مقابل محیط (PvE) خواهد بود که شما یا شما و حداکثر سه پیمانکار دیگر در کل نقشه‌ها با هوش مصنوعی دشمن مرگبار مواجه می‌شوید. این یک راه کاملاً جدید برای بازی فایروال است و ما نمی توانیم صبر کنیم تا به زودی بیشتر در مورد این حالت به شما بگوییم.

Firewall Ultra چیست؟
Firewall Ultra تکامل بعدی مجموعه فایروال پس از شوتر موفق PS VR در سال 2018، Firewall Zero Hour است. حالت اصلی بازی PvP به نام Contracts دو تیم چهار نفره را در یک سری از بهترین بازی‌ها قرار می‌دهد که دارای نبرد تاکتیکی شدید در نقشه‌های مختلف است. در هر مسابقه، یک تیم مدافع باید از لپ‌تاپ پر از اطلاعات طبقه‌بندی شده با استفاده از مجموعه‌ای از ابزارها و سلاح‌ها محافظت کند، در حالی که تیم مهاجم تلاش می‌کند نقاط دسترسی امنیتی را دور بزند و لپ‌تاپ را هک کند. ابزارهایی که در اختیار دارید شامل مین های مجاورتی است که می توانید در مکان های هوشمندانه برای غافلگیری مهاجمان، مسدود کننده های در برای تقویت موقعیت خود و بسیاری موارد دیگر قرار دهید. مهاجمان باید نقشه ها را به دقت اسکن کنند و به عنوان یک تیم برای رمزگشایی اطلاعات قبل از اتمام زمان سنج کار کنند.

تحریریه Techpowerup