شاسی بلند Thermaltake CTE C700 فروش خود را آغاز کرد

جریان هوای ورودی کارآمدتر
این رویکرد کل‌نگر به CTE C700 اجازه می‌دهد تا جریان هوای ورودی بهتر و کارآمدتری را از طریق قرار دادن اجزای اصلی و خنک‌سازی، و همچنین بهینه‌سازی استخراج گرمای سیستم ارائه دهد.

فرصت های توسعه سطح بالا
CTE C700 قابلیت توسعه عالی را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد پیشرفته ترین سیستمی را که می توانید رویای آن را بسازید بسازید. می تواند تا مادربرد E-ATX (12 “x13”)، خنک کننده پردازنده با حداکثر ارتفاع 190 میلی متر، فاصله کارت گرافیک تا 410 میلی متر بدون رادیاتور، منبع تغذیه تا طول 220 میلی متر را پشتیبانی کند. و حداکثر شش هارد SSD 2.5 اینچی یا هفت هارد 3.5 اینچی. CTE C700 که برای قابلیت های خنک کننده عالی بهینه شده است، تا دوازده فن 120 میلی متری یا یازده فن 140 میلی متری و خنک کننده های 360 میلی متری/420 میلی متری AIO در جلو و عقب را در خود جای می دهد که به علاقه مندان رایانه، گزینه ها و انعطاف پذیری زیادی برای سازماندهی تنظیمات خود می دهد. .

ویژگی های شاسی CTE C700 Mid Tower:

چرخش 90 درجه مادربرد
طراحی CTE از چرخش 90 درجه مادربرد استفاده می‌کند که مسیر جریان هوای کارآمدتری را فراهم می‌کند و اجازه می‌دهد هوای سرد به طور مؤثرتر و کارآمدتر روی اجزای حیاتی شما پخش شود.

Thermaltake، برند برتر رایانه‌های شخصی DIY برای کیس، برق، خنک‌کننده، لوازم جانبی بازی و راه‌حل‌های حافظه برای علاقه‌مندان، خوشحال است که شاسی‌های برج میانی CTE C700 TG ARGB و شاسی‌های برج میانی هوای CTE C700 را در نسخه‌های مشکی و برفی عرضه می‌کند. CTE C700 یک نسخه جمع و جور از پرچمدار است: CTE C750، دارای طراحی فاکتور فرم CTE و طراحی محفظه دوگانه برای ارائه راندمان حرارتی مطلوب برای قطعات رده بالا. با حداکثر پشتیبانی خنک‌کننده، CTE C700 نه تنها با سه فن از جدیدترین فن‌های CT140 از قبل نصب شده است، بلکه می‌تواند رادیاتورهای AIO تا 420 میلی‌متر را نیز در خود جای دهد. این سری شامل دو مدل است، از جمله CTE C700 TG ARGB که با دو پنل پنجره شیشه ای سکوریت شده در سمت چپ و جلو و CTE C700 Air با پانل جلوی فلزی سوراخ دار و تاکید بر جریان هوای بیشتر ارائه می شود. CTE C700 یک شاسی E-ATX ایده آل است که بین عملکرد صفحه نمایش و ساختمان داخلی تعادل برقرار می کند.

گرافیک را به روش خود مشاهده کنید
مجهز به دو اسلات مختلف PCI-E، CTE C700 به شما این امکان را می دهد که کارت گرافیک خود را به صورت افقی یا عمودی نمایش دهید و فضای انعطاف پذیر زیادی را برای سیستم شما ایجاد کند. اگر می خواهید کارت گرافیک خود را به صورت عمودی نصب کنید، یک براکت کابل رایزر اضافی امکان نصب کابل رایزر 90 درجه یا 180 درجه را می دهد.

با سه فن CT140 140 میلی متری از پیش نصب شده دنیای خود را نابود کنید
CTE C700 TG ARGB شامل سه فن 140 میلی متری ARGB PWM در جلو، بالا و پشت است. جلوه های نور LED را می توان با نرم افزارهای پشتیبانی شده از مادربرد دستکاری کرد. کاربران می توانند در عین لذت بردن از بهترین عملکرد خنک کننده، یک نمایش نورپردازی شگفت انگیز RGB ایجاد کنند. CTE C700 Air به سه فن PWM 140 میلی متری در جلو، بالا و عقب مجهز شده است. فن های CT140 بالاترین عملکرد را در بین تمام فن های کیس در مجموعه Thermaltake تا به امروز دارند.

محافظت کامل در برابر گرد و غبار
فیلترهای نازک قابل جابجایی در قسمت بالا، جلو، پایین، عقب و سمت راست شاسی برای محافظت عالی در برابر گرد و غبار وجود دارد و به راحتی برای تمیز کردن قابل جدا شدن هستند.

طرفداران خود را با بیلد خود متحد کنید!
Thermaltake فن‌های کاملاً جدید سری CT را راه‌اندازی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که بین سیاه یا سفید، RGB یا غیرRGB انتخاب کنند تا با پالت رنگ شما مطابقت داشته باشند.

سری شاسی‌های برج میانی CTE C700 با طراحی CTE مبتکرانه Thermaltake، طراحی محفظه دوگانه و ظرفیت نصب خنک‌کننده بالا، راندمان حرارتی فوق‌العاده‌ای را به دست می‌آورند. این ارسی با توجه به انعطاف پذیری زیاد در نصب و پانل های شیشه سکوریت شده، می تواند تعادل کاملی بین عملکرد و زیبایی شناسی حفظ کند. مهم نیست که بخواهید با سخت افزار پیشرفته، تنظیمات AIO دوگانه یا خنک کننده مایع DIY بسازید، CTE C700 ویترین نهایی برای ایستگاه نبرد شما است!

جریان هوای عظیم و عملکرد باورنکردنی
تصاویر حرارتی گرفته شده در طول تست های حرارتی. با طراحی فرم فاکتور CTE و سه فن خنک‌کننده رایانه شخصی CT140 از پیش نصب شده، توانستیم اطمینان حاصل کنیم که CTE C700 دارای جریان هوای عظیم است و عملکرد خنک‌کننده شگفت‌انگیزی را تضمین می‌کند که دمای داخلی را حفظ می‌کند، باس و پایداری را در حین استفاده از بهترین اجزای سازنده تضمین می‌کند. .

طراحی فاکتور فرم CTE CTE C700 که مخفف عبارت Centralized Thermal Efficiency است، با چرخش 90 درجه مادربرد، هدفش ایجاد مسیر جریان هوای کارآمدتر است. این طراحی باعث می شود که پردازنده و کارت گرافیک، منابع گرمای حیاتی، بسیار نزدیکتر به تهویه در سمت جلو و عقب شاسی قرار گیرند. علاوه بر این، همراه با طراحی دو محفظه، CTE C700 دارای فضای باز بزرگ برای انواع اندازه های خنک تر است و می تواند هوا را از سه جهت (جلو، پایین و عقب) بکشد. CTE C700 با ظرفیت خنک کنندگی زیاد، می تواند تا دوازده فن 120 میلی متری/یازده 140 میلی متری را در مجموع یا رادیاتورهای AIO 420 میلی متری را در دو طرف جلو و عقب در خود جای دهد. علاوه بر این، سه فن CT140 ARGB در CTE C700 TG ARGB و سه فن CT140 در CTE C700 Air از قبل نصب شده است، این فن ها، فن های کیس جدید Thermaltake هستند که با تیغه های فن مخصوص تنظیم شده اند و فن One حداکثر 1500 دور در دقیقه می تواند هوا را بیشتر فشار دهد.

CTE C700 یک شاسی کاربر پسند است که نیازهای شما را در نظر گرفته است. برای تسهیل نصب کولر، CTE C700 مجهز به براکت‌های فن در جلو، پایین و عقب و همچنین براکت‌های فن اضافی است که در بالای شکاف‌های PCIe و پشت مادربرد برای گردش هوای بیشتر قرار دارند. علاوه بر این، پمپ تعبیه شده و پایه مخزن در پایین شاسی می تواند برای علاقه مندان به DIY پشتیبانی زیادی از ساخت خنک کننده مایع سفارشی آنها فراهم کند. علاوه بر این، اگر ترجیح می دهید یک کارت VGA را به صورت عمودی نصب کنید، می توانید به سادگی اسلات های PCI-e از پیش نصب شده را با کیت نصب عمودی VGA در بسته تعویض کنید. برای دستیابی به مدیریت بهتر کابل، می توانید قطعات را به درستی در محفظه مستقیم بزرگی که با طراحی دو محفظه از هم جدا شده است قرار دهید و می توانید چیزها را با تسمه های Velcro و بست کابل در جعبه لوازم جانبی ببندید. علاوه بر این، فیلترهای قابل جابجایی در تمام تهویه ها می توانند از سیستم شما در برابر نفوذ گرد و غبار محافظت کنند. پس از تکمیل ساخت رایانه شخصی، پنل شیشه ای با ضخامت 4 میلی متر در سمت چپ CTE C700 به شما اجازه می دهد تا اجزای داخلی پیچیده خود را به طور کامل نمایش دهید. علاوه بر آن، CTE C700 با دو USB 3.0 Type-A، یک USB 3.2 Gen 2 Type-C و جک صوتی HD برای برآوردن نیازهای عملکردی ارائه می شود.

برای اطلاعات بیشتر به صفحات محصولات CTE C700 TG ARGB، CTE C700 TG ARGB Snow، CTE C700 Air و CTE C700 Air Snow مراجعه کنید.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تنظیمات رویایی خود را بسازید و نمایش دهید
CTE C700 TG ARGB با قاب متناسب با دید شما، دارای دو صفحه شیشه ای 4 میلی متری است که در جلو و سمت چپ شاسی قرار گرفته اند. CTE C700 Air دارای پنل های شیشه ای 4 میلی متری در سمت چپ شاسی است. همه چیز را از حلقه‌های خنک‌کننده مایع کاملاً سفارشی گرفته تا دستگاه‌های همه کاره و فن‌های فانتزی به نمایش بگذارید. برای سهولت در برداشتن شیشه سکوریت، یک زبانه کوچک در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد و برای نگه داشتن اشیا در جای خود، پنل شیشه سکوریت شده با استفاده از قلاب‌های میخ در جای خود محکم می‌شود، که روی بقیه پانل‌های شاسی نیز قرار دارند.

منابع گرمای حیاتی (CPU و کارت های گرافیک) را به هوای تازه نزدیک کنید
از آنجایی که محل قرارگیری پردازنده CTE C700 بسیار نزدیک‌تر به پنل جلویی بوده و کارت گرافیک به پنل پشتی نزدیک‌تر شده است، یک القای هوای سرد مستقل به ترتیب برای اتلاف گرمای CPU و کارت گرافیک ارائه می‌شود.

پورت های I/O راحت
دو درگاه USB 3.0، یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type-C و HD Audio در پنل بالایی قرار داده شده اند تا در صورت نیاز دسترسی مستقیم به آن را فراهم کنند.

همه اجزای خنک کننده رویایی شما می توانند جا بیفتند!
CTE C700 دارای ظرفیت نصب فن و خنک کننده بزرگ است: تا دوازده فن 120 میلی متری (یازده فن 140 میلی متری) و خنک کننده های AIO 360 میلی متری/420 میلی متری در جلو و عقب. علاوه بر این، براکت های مجهز فن در جلو، عقب، پایین و سمت راست و نقطه نصب در بالا، نصب آسان تمام اجزای خنک کننده مورد نظر را تضمین می کند.

حداکثر پشتیبانی رادیاتور
CTE C700 مکان های نصب متعدد و فضای زیادی را برای ایجاد تنظیمات خود ارائه می دهد. رادیاتورهای DIY تا طول 360 میلی‌متر را می‌توان در جلو، عقب و پایین نصب کرد و برای سازگاری با AIO، رادیاتورهای تا 420 میلی‌متر/360 میلی‌متر را می‌توان در جلو و عقب نصب کرد که به علاقه‌مندان رایانه انعطاف‌پذیری زیادی برای ایجاد تنظیمات ایده‌آل خود می‌دهد.

تحریریه Techpowerup