شارکون صندلی های OfficePal C30 و OfficePal C30M را راه اندازی کرد

موجودی و قیمت
OfficePal C30 و OfficePal C30M اکنون با قیمت پیشنهادی سازنده 229 یورو در دسترس هستند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

صندلی اداری OfficePal C30 در رنگ مشکی کلاسیک دارای پشتی مشبک تنفسی و همچنین یک پایه صندلی سنتی است. این ترکیب باید کار راحت و خوشایند را در هر محیط اداری یا فصلی از سال فراهم کند. از سوی دیگر، OfficePal C30M به رنگ خاکستری ظریفی ظاهر می شود و پشتی صندلی و پایه آن با مش کشیده پوشانده شده است. به لطف این طراحی کاملا مشبک، فشار باید به طور بهینه توزیع شود تا از تجربه نشستن به خصوص سبک و ارگونومیک اطمینان حاصل شود.

متنوع و قابل تنظیم ارگونومیک

برای پشتیبانی کامل از بهره وری، چه در دفتر و چه در خانه، هر دو مدل OfficePal C30 را می توان از طریق گزینه های تنظیم مختلف با نیازهای کاربر تطبیق داد. علاوه بر تنظیم اجباری ارتفاع صندلی و زاویه شیب قابل تنظیم، هر دو صندلی همچنین دارای یک تکیه‌گاه راحت با پنج ارتفاع قابل تنظیم، دسته‌های سه بعدی قابل تنظیم انعطاف‌پذیر هستند. علاوه بر این، صندلی ها به یک تکیه گاه کمری یکپارچه و پشتی سر قابل تنظیم ارتفاع و زاویه برای کاربران تا 190 سانتی متر مجهز شده اند.

کنترل آسان و آزادی حرکت بیشتر
یک مکانیسم کنترل سیمی با سهولت دسترسی و استفاده آسان با دو اهرم چرخشی امکان تنظیم صاف ارتفاع صندلی و عملکرد شیب را فراهم می کند. عملکرد شیب به صندلی اجازه می دهد تا در یک زاویه شیب دلخواه قفل شود و زمانی که قفل باز شود پتانسیل بیشتری برای حرکت در طول دوره های طولانی کار فراهم می کند.

Sharkoon Technologies یک تامین کننده بین المللی قطعات و لوازم جانبی رایانه شخصی با کارایی بالا و با کیفیت است و برای اولین بار دو صندلی – OfficePal C30 و OfficePal C30M – را عرضه می کند که به طور ویژه برای کار راحت و سازنده، چه در دفتر یا در خانه طراحی شده اند. برای این، طراحی صندلی یک ساختار مشبک و انواع گزینه های تنظیم ارگونومیک را ارائه می دهد.

تا وزن 120 کیلوگرم ایمن می نشیند
ترکیبی از ساختار قاب پایدار، چرخ‌های 60 میلی‌متری صاف و پیستون گازی کلاس 4 با کیفیت بالا، پایه‌ای مطمئن و ظرفیت بار بالا تا 120 کیلوگرم را فراهم می‌کند.

تحریریه Techpowerup