سیستم مورد نیاز Starfield PC فاش شد، در Xbox 30 FPS گیر کرده است

Bethesda تلاش زیادی برای Starfield انجام داد و تریلر دیده شده را نشان می دهد. طبق مصاحبه‌ای که مت بوتی، رئیس استودیوی Xbox Game با Giant Bomb انجام داد، این تیم همچنین ادعا می‌کند که این بازی دارای «کمترین باگ‌های موجود در بین بازی‌های Bethesda» خواهد بود. او همچنین اضافه کرد که افراد زیادی در داخل استارفیلد بازی می‌کنند و فیل اسپنسر، رئیس استودیوی ایکس‌باکس گیمز به همان تیم گفت که تاریخ انتشار بازی بسیار زودتر بوده و دو بار به تعویق افتاده است، بنابراین امیدواریم که ما یک بازی خوب در راه اندازی. متاسفانه تاد هاوارد نیز تایید کرد که بازی با کیفیت کامل 4K روی Xbox Series X و 1440p در Xbox Series S اجرا خواهد شد، اما در هر دو کنسول روی 30 FPS قفل خواهد شد.

اولین سیستم مورد نیاز برای بازی رایانه شخصی در صفحه رسمی Steam منتشر شده است، و اگرچه حداقل سیستم مورد نیاز ممکن است چندان بد به نظر نرسد، نیاز به SSD سوالات زیادی را ایجاد می کند. حداقل سیستم مورد نیاز شامل پردازنده AMD Ryzen 5 2600X یا Intel Core i7-6800K، 16 گیگابایت رم و کارت گرافیک AMD Radeon RX 5700 یا NVIDIA GeForce GTX 1070 Ti است. لیست پیشنهادی آنها را به پردازنده AMD Ryzen 5 3600X یا Intel Core i5-10600K، 16 گیگابایت رم و کارت گرافیک AMD Radeon RX 6800 XT یا NVIDIA GeForce RTX 2080 قرار می دهد. همانطور که اشاره شد، به 125 گیگابایت نیز نیاز خواهید داشت. فضای ذخیره سازی SSD.

امیدواریم به زودی توضیحاتی را از سوی Bethesda در مورد سیستم مورد نیاز این رایانه شخصی بشنویم.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

Bethesda اولین تریلر گیم پلی Starfield را در طول Starfield Direct پس از نمایشگاه Xbox Games Showcase روز گذشته رونمایی کرد و تصاویری چشمگیر از این RPG علمی تخیلی آینده را به نمایش گذاشت. مدت کوتاهی پس از آن، ما تاییدی را از کارگردان بازی تاد هاوارد دریافت کردیم مبنی بر اینکه بازی در واقع با سرعت 30 فریم در ثانیه قفل خواهد شد، که عجیب به نظر نمی رسد، به خصوص پس از فاش شدن سیستم مورد نیاز رایانه شخصی.

تحریریه Techpowerup