سیستم مورد نیاز سیستم کامپیوتر Ratchet and Clank: Rift Apart منتشر شد

از یک ماجراجویی بین بعدی خیره کننده لذت ببرید. توسط استودیوی مشهور Insomniac Games توسعه یافته و توسط نرم افزار Nixxes به رایانه شخصی آورده شده است.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

همکار او، برنامه نویس اصلی Alex Bartholomeus، همچنین اضافه کرد: “برای Ratchet & Clank: Rift Apart در رایانه شخصی، ما پخش جریانی تطبیقی ​​را بر اساس اندازه گیری زنده پهنای باند سخت افزاری موجود اضافه کرده ایم. این به ما امکان می دهد استراتژی جریان بافت را به بهترین نحو تطبیق دهیم. جریان بافت در هر پیکربندی امکان پذیر است.” شگفت انگیزترین جنبه ای که از برگه مشخصات رایانه شخصی به دست می آید، حداقل عملکرد مورد نیاز (720p @ 30 FPS) یک درایو دیسک سخت (HDD) است که به عنوان یک حافظه اصلی عمل می کند، در حالی که SSD برای 1080p توصیه می شود. با سرعت 60 فریم در ثانیه، با توجه به اینکه مدیر خلاق Insomniac، مارکوس اسمیت، زمانی گفت (در یک ویدیوی پیش‌نمایش رسمی پلی‌استیشن) که Ratchet and Clank: Rift Apart «بدون درایو حالت جامد پلی‌استیشن 5 امکان‌پذیر نبود»، خنده‌دار است.

با Ratchet و Clank که برای اولین بار به رایانه شخصی نزدیک شما می روند، یک سواری بعدی داشته باشید. به آنها کمک کنید تا با یک امپراتور شیطانی از واقعیتی دیگر که بین دنیاهای پر اکشن و فراتر از آن می پرید، مقابله کنند.

Nixxes و Insomniac مشخصات رسمی مورد نیاز رایانه شخصی خود را برای پورت Ratchet & Clank: Rift Apart (که در 26 جولای وارد می شود) دیروز منتشر کردند. این اعلامیه از طریق پستی در صفحه فروشگاه استیم بازی اعلام شد، اما دو تیم تصمیم گرفتند آن را به زودی حذف کنند (شاید این اطلاعات خیلی زود منتشر شده باشد). چندین سایت خبری به اندازه کافی سریع اشاره کردند که نسخه رایانه شخصی Ratchet & Clank: Rift اولین بازی DirectStorage 1.2 خواهد بود که از فشرده سازی GPU پشتیبانی می کند. برنامه نویس اصلی اصلی، ریچارد ون در لان (در به روز رسانی حذف شده) گفت: DirectStorage زمان بارگذاری سریع را تضمین می کند و از فشرده سازی GPU در تنظیمات گرافیکی بالا برای پخش جریانی دارایی ها در پس زمینه در هنگام پخش جریانی استفاده می شود. به طور سنتی این فشرده سازی توسط CPU انجام می شود، اما در برخی موارد مزیتی وجود دارد که به GPU اجازه می دهد این کار را انجام دهد، زیرا این امکان را برای پهنای باند بالاتر برای جریان دارایی ها از ذخیره سازی به کارت گرافیک فراهم می کند. ما از آن برای بارگذاری سریع بافت ها و محیط های با کیفیت بالا با سطح بالایی از جزئیات استفاده می کنیم.

تحریریه Techpowerup