از رایان در مورد احتمال عرضه همزمان بازیهای شخص اول بر روی پلتفرمهای PS5 و PC در آینده پرسیده شد – پاسخ او نشان میدهد که شرکت از استراتژی عملیاتی عادی خود منحرف نمیشود: «ما همچنین اهمیت عناوین انحصاری PS5 را کاملاً درک میکنیم. همانطور که قبلاً اشاره کردم، مسئولیت اصلی استودیو پلی استیشن ایجاد بازی هایی برای آخرین سخت افزار پلی استیشن است که گیمرها از آن لذت خواهند برد. ما در حال افزایش تعداد بازی های انحصاری PS5 و انتشار نسخه های رایانه شخصی هستیم. رایان ادعا می کند که بازخوردهای مثبتی از طرف خود دریافت کرده است. بازیکنان در مورد این موضوع: “من اغلب این فرصت را دارم که نظر آنها را از طرفداران بازی جویا شوم و وقتی از آنها می پرسم نظر آنها در مورد جت لگ چیست، اغلب می گویند که انتشار نسخه رایانه شخصی را دو یا سه سال پس از انتشار احساس می کنند. نسخه پلی استیشن قابل قبول است. این جامعه ای است که ما باید بیش از همه آن را گرامی بداریم. ما همچنان به صدای طرفداران بازی گوش می دهیم و عناوین مختلف را به روش های چند وجهی توسعه می دهیم.
سونی به استراتژی انتشار رایانه شخصی میگوید، مدیرعامل پلیاستیشن در حال برنامهریزی انحصاریهای بیشتری برای PS5 است
مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران
جیم رایان، رئیس و مدیر عامل فعلی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، بار دیگر تعهد شرکتش به راه اندازی سرسام آور پورت های پلی استیشن بر روی پلتفرم رایانه شخصی را تایید کرد. مجله بازی ژاپنی Famitsu هفته گذشته مصاحبه ای را منتشر کرد و رسانه های غربی در آخر هفته گذشته زمان زیادی را صرف ترجمه این مقاله کردند. محتوا/بحث در درجه اول بر استراتژیهای شرکت سونی برای کنسول پلیاستیشن 5 خود در بازار بومی متمرکز است. رایان به سوال مصاحبه کننده در مورد محبوبیت روزافزون بازی های رایانه های شخصی در ژاپن (این کشور همیشه طرفدار پلتفرم های کنسول های خانگی بوده است) پاسخ می دهد: “من فکر می کنم این واقعاً چیز خوبی است. وقتی با توجه به توسعه چند وجهی مالکیت معنوی بازی ها، رایانه های شخصی ضروری هستند. به افراد بیشتری اجازه دهید از بازی ها به روش های مختلف لذت ببرند. من فکر می کنم (که) بیشتر بهتر است.