سونی به رقبا نگاه میکرد تا درسهایی را از قبل بیاموزد – بهویژه در زمینه دورههای پرترافیک و کمترافیک: «دوره تاریک بازیهای ابری برای مایکروسافت و همچنین گوگل (با پلتفرم Stadia که اکنون منقرض شدهاند) یک مشکل بوده است. اما قابل توجه بود که میتوانیم از این ساعات (آرامتر) برای یادگیری هوش مصنوعی استفاده کنیم.” یوشیدا گفت. این شرکت راههایی برای استفاده حداکثری از دورههای بازیهای بیحرکت/کم ابری پیدا کرده است – یک عامل هوش مصنوعی به نام GT Sophy وظیفه یافتن راههایی برای شکست دادن حریفان انسانی را دارد.
سونی باس فکر می کند که بخش پلی استیشن قادر به مقابله با چالش های بازی های ابری است
مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران
کنیچیرو یوشیدا، مدیر عامل شرکت سونی، اخیراً با فایننشال تایمز درباره برنامههای آینده شرکتش مصاحبه کرده است. او به تجربیات اولیه بخش پلی استیشن خود در تجارت بازی های ابری اشاره کرد – رقیب سرسخت مایکروسافت قبلاً با سرویس اشتراک Xbox Game Pass جایگاه قدرتمندی در اینجا کسب کرده است. یوشیدا سان به مسائل زیادی اشاره کرد (تاخیر نقطه اصلی اختلاف است) که بازوی بازی سونی همچنان با آنها دست و پنجه نرم می کند، اما تیم استقامت خواهد کرد: “من فکر می کنم ابر خود یک مدل کسب و کار باورنکردنی است، اما وقتی صحبت از بازی ها می شود، مشکلات فنی زیاد است… بنابراین چالشهایی برای بازیهای ابری وجود خواهد داشت، اما ما میخواهیم با این چالشها مقابله کنیم.”
تحریریه Techpowerup