سرعت به دست آوردن دارایی Rambus PHY IP

Boyd Phelps، مدیر ارشد گروه IP و مدیر ارشد گروه IP در این باره گفت: «طراحی و ادغام حافظه و IP SerDes همچنان در طراحی هوش مصنوعی، مرکز داده و برنامه‌های کاربردی، معماری پردازنده‌ها و دستگاه‌های شبکه، و افزودن Rambus IP و تیم کارکشته، استراتژی طراحی سیستم هوشمند Cadence را تسریع می‌بخشد که باعث تعالی طراحی می‌شود.» «خرید Rambus PHY IP سبد IP سازمانی تثبیت شده Cadence را گسترش می‌دهد و دامنه آن را در مناطق جغرافیایی و بازارهای عمودی، مانند بازار هوافضا و دفاع، گسترش می‌دهد و راه‌حل‌های زیرسیستم جامعی را ارائه می‌دهد که خواسته‌های مشتریان ما را در سراسر جهان برآورده می‌کند.

شان فن، معاون ارشد و مدیر عامل رامبوس گفت: «شتاب هوش مصنوعی و رشد مستمر مرکز داده باعث افزایش تقاضا برای حافظه و امنیت می شود. با این معامله، ما تمرکز خود را بر تراشه‌های IP و دیجیتال پیشرو در بازار افزایش خواهیم داد و نقشه راه راه‌حل‌های حافظه جدید را برای پشتیبانی از تکامل مستمر مرکز داده و هوش مصنوعی گسترش خواهیم داد.»

Cadence Design Systems، Inc. و Rambus Inc.، ارائه‌دهنده چیپ و تراشه IP پیشرو که داده‌ها را سریع‌تر و ایمن‌تر می‌کند، امروز اعلام کردند که یک توافق قطعی برای Cadence برای به دست آوردن رابط تجاری و حافظه Rambus SerDes PHY IP منعقد کرده‌اند. Rambus کسب و کار IP دیجیتال خود از جمله کنترلرهای حافظه و رابط و IP امنیتی را حفظ خواهد کرد. خرید برنامه‌ریزی‌شده دارایی‌های فناوری همچنین تیم‌های مهندسی PHY باتجربه و با تجربه Cadence را در ایالات متحده، هند و کانادا به ارمغان می‌آورد و پایگاه استعداد غنی از دامنه Cadence را بیشتر گسترش می‌دهد.

انتظار می رود این معامله برای درآمد و سود هر شرکت در سال جاری بی اهمیت باشد. انتظار می رود در سه ماهه سوم تقویم سال 2023 بسته شود، مشروط به شرایط بسته شدن خاص.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران تحریریه Techpowerup