سامسونگ نمایشگرهای شفاف MICRO LED را در CES 2024 معرفی کرد

سامسونگ نمایشگرهای شفاف MICRO LED را در CES 2024 معرفی کرد

ال‌ای‌دی‌های شفاف برای بازتعریف تجربیات بصری آماده می‌شوند و مرز بین محتوا و واقعیت را عملاً غیرقابل تشخیص می‌سازند. با استفاده از این فناوری انقلابی، Samsung Electronics صفحه نمایش MICRO LED خود را ارتقا داده است تا نحوه لذت بردن کاربران از محتوای بصری را افزایش دهد. صفحه نمایش شفاف MICRO LED این شرکت برای اولین بار در اولین نگاه سامسونگ 2024 در 7 ژانویه (به وقت محلی) و قبل از نمایشگاه این هفته Consumer Electronics (CES) 2024، بزرگترین نمایشگاه تجاری لوازم الکترونیکی مصرفی جهان، رونمایی شد. کنفرانس الکترونیک مصرفی و فناوری اطلاعات که در لاس وگاس. از 9 تا 12 ژانویه

این MICRO LED ماژولار جدید با ترکیب مهارت برتر با شش سال تحقیق و توسعه خستگی ناپذیر، شرکت کنندگان را با طراحی آینده نگر خود شگفت زده کرد. صفحه نمایش شیشه ای شفاف شفاف Transparent MICRO LED تجربه بصری را متحول کرده و توجه مصرف کنندگان در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

در ویدیوی زیر ببینید که چگونه LED های شفاف MICRO همه چیز را از ورزش گرفته تا فیلم را زنده تر و غوطه ورتر می کنند:

سامسونگ با به نمایش گذاشتن تخصص پیشرفته خود در بسیاری از محصولات، عصر جدیدی از تجربیات بصری را آغاز کرده است که با جدیدترین فناوری ها تامین می شود. در ویدیوی زیر بیشتر بدانید:

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup