سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 از برنامه جدید لوازم جانبی «طراحی شده برای Samsung Gaming Hub» رونمایی می کند.

سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 از برنامه جدید لوازم جانبی «طراحی شده برای Samsung Gaming Hub» رونمایی می کند.

Samsung Electronics جزئیات برنامه «طراحی شده برای Samsung Gaming Hub» را اعلام کرد که در CES 2024 به نمایش گذاشته خواهد شد. هدف این برنامه همکاری با شرکت های پیشرو لوازم جانبی بازی برای هدایت نسل بعدی بهترین محصولات شریک در کلاس خود است. Samsung Gaming Hub، پلتفرم استریم بازی سامسونگ. علاوه بر این، این شرکت همکاری خود را با تامین کننده لوازم جانبی بازی PDP (Performance Designed Products LLC)، اولین کنترلر «طراحی شده برای Samsung Gaming Hub» اعلام کرد.

جیهو ها، رئیس گروه خدمات مشارکت در سامسونگ الکترونیکس، گفت: «سامسونگ نقش ضروری لوازم جانبی در افزایش تجربه بازی را می شناسد. برنامه «طراحی شده برای Samsung Gaming Hub» با تکیه بر سطح بالای سازگاری ما، به ما امکان می‌دهد با شرکای مورد اعتماد برای ایجاد لوازم جانبی همکاری کنیم که تجربه برتر Samsung Gaming Hub را بیشتر کند.

از سال جاری، گیمرها نشان «طراحی شده برای Samsung Gaming Hub» را خواهند دید که نشان می دهد این محصول از نظر سازگاری، کیفیت، عملکرد، ایمنی و امنیت در دستگاه های سامسونگ آزمایش شده است. لوازم جانبی نمایش‌دهنده این نشان بهترین تجربه پخش بازی ممکن را در Samsung Gaming Hub تضمین می‌کنند، صرف نظر از اینکه گیمرهای دستگاه سامسونگ پشتیبانی شده کدام را انتخاب می‌کنند.

امروز، سامسونگ همچنین همکاری خود را با کنترلر بی سیم جدید PDP، “REPLAY Wireless Controller” اعلام کرد که اولین محصول “طراحی شده برای Samsung Gaming Hub” است. این کنترلر جدید دارای یک باتری قابل شارژ داخلی است که تا 40 ساعت عمر باتری در هر بار شارژ را ارائه می دهد، اتصال بی سیم بلوتوث کم تأخیر با برد 30 فوت، دکمه هوم گیمینگ هاب سامسونگ با قابلیت راه اندازی فوری Samsung Gaming Hub، دکمه کنترل صدا و پاور تلویزیون با کاربری آسان و موارد دیگر. گیمرها می توانند نگاه دقیق تری به «Replay Midnight Blue» در غرفه سامسونگ در نمایشگاه CES داشته باشند. این کنترلر اکنون برای پیش‌سفارش در وب‌سایت PDP در دسترس است و بعداً در آمازون و Best Buy در دسترس خواهد بود.

سامسونگ از دستگاه‌هایی که استفاده می‌کنند – از جمله تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، مانیتورهای Odyssey و پروژکتور قابل حمل نسل دوم فری استایل سامسونگ با هاب داخلی گیمینگ – برای پخش جریانی بازی‌های خود تا گسترش هاب گیمینگ سامسونگ به گیمرها انتخاب بیشتری در نحوه بازی خود می‌دهد. اکوسیستم و ارائه مداوم محصولات و تجربیات نوآورانه ای که گیمرها دوست دارند.

با ما همراه باشید زیرا سامسونگ همچنان به نوآوری و افزودن شرکای جدید در اکوسیستم «ساخته شده برای Samsung Gaming Hub» ادامه می دهد.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup