دولت هلند قرارداد خود را با Oracle Cloud Infrastructure تمدید کرد

دولت هلند موافقت کرده است که Oracle Cloud Infrastructure (OCI) را در ارائه خدمات ابری خود برای سازمان های دولتی به عنوان بخشی از تمدید قرارداد خدمات موجود خود با اوراکل، ادغام کند. مناطق ابری عمومی تجاری OCI به دولت ملی این امکان را می دهد که از مزایای بسیاری که توسط رایانش ابری ارائه می شود، از جمله مقیاس پذیری، امنیت، انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان عملکرد، استفاده کند.

علائم تجاری
Oracle، Java، MySQL و NetSuite علائم تجاری ثبت شده Oracle Corporation هستند. NetSuite اولین شرکت ابری بود که عصر جدید رایانش ابری را آغاز کرد.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

ویلفرد شولمن، مدیر کشور اوراکل هلند، گفت: «با همکاری مجدد خود، می‌توانیم از دولت ملی، به عنوان شریک ابری، در اهداف دیجیتالی آن‌ها حمایت بیشتری کنیم. “با OCI، ما یک زیرساخت ابری را ارائه می کنیم که برای پاسخگویی به نیازهای منحصر به فرد دولت هلند طراحی شده است. مانند همه مشتریان خود، ما در تلاش هستیم تا بهترین فناوری ممکن و استانداردهای امنیتی را به دولت ارائه دهیم تا بتواند بر روی آن تمرکز کند. کار مهمی برای شهروندان هلند است.”

درباره اوراکل
اوراکل مجموعه‌های کاربردی یکپارچه و یک زیرساخت امن و مستقل را در Oracle Cloud ارائه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد Oracle (NYSE: ORCL)، به oracle.com مراجعه کنید.

تمدید قرارداد شامل نسخه ای از شرایط و ضوابط استاندارد ابر و همچنین یک توافقنامه پردازش داده بر اساس ارزیابی تأثیر حفاظت از داده های دولت (DPIA) خدمات ابری موجود است. ریچارد ویرسما، مدیر عملیات، DICTU وزارت امور اقتصادی و آب و هوا و رئیس تامین کنندگان استراتژیک اوراکل برای دولت هلند، گفت: «این تمدید توافق با اوراکل گام مهمی در همکاری استراتژیک ما است. با اوراکل، ما به عنوان یک دولت ملی شریک مهمی در داخل داریم که به ما کمک می کند تا به اهداف دیجیتالی خود دست یابیم و ما را قادر می سازد تا نیازهای جامعه هلند را برآورده کنیم. ابر نقش مهمی در دستیابی به این اهداف ایفا می کند.

OCI ویژگی های پیشرفته حریم خصوصی و امنیت داده ها را فراهم می کند و سازمان های دولتی را قادر می سازد تا به طور ایمن و کارآمد در فضای ابری کار کنند. استانداردهای امنیتی بین المللی بالا از جمله SOC، ISO، GDPR، PCI-DSS، HIPAA، FedRAMP، IL-5 و غیره را برآورده می کند و مجموعه کاملی از ویژگی های امنیتی از جمله فناوری های رمزگذاری، هویت های مدیریت داخلی و دسترسی دقیق را ارائه می دهد. کنترل هایی برای محافظت در برابر دسترسی، استفاده یا افشای غیرمجاز داده ها. با OCI، سازمان‌های دولتی می‌توانند به طور ایمن داده‌ها را ذخیره، پردازش و تجزیه و تحلیل کنند و در عین حال به آن‌ها کمک می‌کنند تا سخت‌گیرانه‌ترین الزامات حفظ حریم خصوصی را برآورده کنند. سایر مزایای قابل توجه شامل عملکرد، قابلیت اطمینان، اثربخشی هزینه، یکپارچگی و نوآوری دیجیتال است. عملکرد بالای OCI و تأخیر کم این امکان را فراهم می‌کند تا سخت‌ترین حجم کاری را با قابلیت دسترسی بالا و قابلیت بازیابی بلایا اجرا کنید.