دستگاه VIA Labs VL832 USB4 گواهینامه USB-IF را دریافت می کند

VIA Labs, Inc. (VLI)، ارائه‌دهنده پیشرو کنترل‌کننده‌های برق USB4، USB 3.2 و USB، امروز اعلام کرد که کنترل‌کننده دستگاه نقطه پایانی VL832 USB4 گواهی USB4 را از انجمن اجرایی USB (USB-IF) دریافت کرده است. VL832 آزمایشگاه VIA از عملیات USB با سرعت 40 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند و اکنون در لیست یکپارچه ساز USB-IF تحت TID: 10033 فهرست شده است.

گواهی USB-IF VIA Lab VL832 یک نقطه عطف کلیدی در اکوسیستم USB4 است. کنترلر دستگاه USB4 گواهی شده با هاب USB 3.2 یکپارچه 10 گیگابیت بر ثانیه، هاب USB 2.0 و خروجی DisplayPort اتصال ضروری را برای تجهیزات جانبی مانند آداپتورهای چند منظوره و ایستگاه های اتصال فراهم می کند. در حالت 40 گیگابیت بر ثانیه USB4، VL832 از پهنای باند کامل DisplayPort HBR3 (32.4 گیگابیت بر ثانیه) پشتیبانی می کند و هاب USB 20 گیگابیت در ثانیه می تواند چندین دستگاه USB 10 گیگابیت بر ثانیه را قادر سازد تا با ظرفیت کامل کار کنند. هر دو اندازه گیری دو برابر آنچه قبلاً با استفاده از حالت جایگزین DisplayPort امکان پذیر بود، که در هنگام پشتیبانی از عملکرد USB 3.2 به 2 خط DisplayPort محدود می شود، می باشد.

افزایش پهنای باند نمایشگر به خوبی با روند فعلی نمایشگر، از جمله انتقال به QHD (2560 x 1440) و وضوح بالاتر و تمرکز فزاینده بر ارائه تصاویری با جزئیات بیشتر و رنگ های غنی تر و دقیق تر به لطف طیف رنگی گسترده و فناوری های HDR مطابقت دارد. . همچنین با پشتیبانی از نرخ‌های تازه‌سازی بالاتر، مانند 4K فشرده‌نشده در 120 هرتز یا حتی 240 هرتز+ با فشرده‌سازی جریان نمایش (DSC) به خواسته‌های علاقه‌مندان به بازی برای تجربه‌های روان‌تر و همه‌جانبه‌تر پاسخ می‌دهد. علاوه بر این، توانایی اتصال موثر و اجرای حداکثر چهار نمایشگر 4K با نرخ تازه سازی ثابت 60 هرتز، پیشرفت قابل توجهی برای سازندگان و محیط های حرفه ای و تجاری است.

Terrance Shih، مدیر توسعه کسب و کار در VIA Labs, Inc، گفت: “VL832 بر اساس شتاب VL830 بسیار محبوب است که در تقریبا 50 طرح مشتری در سراسر جهان به کار گرفته شده است و طیف متنوعی از محصولات را از اسکله های مسافرتی تا مانیتورها تامین می کند.” “در حالی که VL830 پروژه ها را با کابل پورت محصور بالادستی هدف قرار می دهد، VL832 دارای یکپارچگی سیگنال بهبود یافته است که به ما انعطاف پذیری برای پشتیبانی از طرح های بیشتر با کابل های جداشدنی می دهد.”

جف ریونکرافت، رئیس و مدیر اجرایی USB Implementers گفت: «تمایز USB-IF به عنوان یک استاندارد اتصال پیشرو فراتر از آشنایی و سهولت استفاده است: این تمایز در آزمایش قوی و برنامه صدور گواهینامه است که تضمین می کند مصرف کنندگان یک تجربه محاسباتی یکپارچه دارند. انجمن (USB-IF). «محصولات دارای گواهی USB-IF، مانند محصولات آزمایشگاه های VIA، نشان دهنده یک سرمایه گذاری استراتژیک در موفقیت این فناوری هستند و به رشد پایدار و پذیرش گسترده اکوسیستم USB کمک قابل توجهی می کنند. »

در دسترس بودن VL832
VIA Labs VL832 دارای پنج پورت USB downstream و یک خروجی DisplayPort است و در یک بسته فشرده FCCSP 10×10 میلی متری ارائه می شود. هنگامی که با یک راه حل کنترل کننده USB PD مانند VIA Labs VL108 با پشتیبانی از دامنه توان گسترده (EPR) جفت می شود، سیستم های میزبان سازگار می توانند از نرخ شارژ 140 وات یا بیشتر بهره مند شوند. کنترلر دستگاه پایانی VL832 USB4 اکنون در دسترس است و به تعداد ارسال می شود.

مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup