لیزا هانسون، مدیر عامل و بنیانگذار نیکو پارتنرز، مشاهدات خود را در مورد تسلط منطقه به اشتراک گذاشت: “شرکت های بازی چینی در سطح بین المللی در حال گسترش هستند و آنها سرمایه گذاری های جسورانه ای را با سرعتی سریع تر از همیشه انجام می دهند. درآمد بازی های کامپیوتری تولید شده در خارج از کشور توسط شرکت های چینی 22 درصد افزایش یافته است. ٪ در سال 2022 و انتظار می رود تا سال 2027 با CAGR 13.8٪ رشد کند – که با حاشیه قابل توجهی از نرخ رشد ملی فراتر می رود… بازار چین می تواند برای شرکت های داخلی و خارجی چالش برانگیز باشد، اما این کشور همچنان بازار شماره یک است. در سطح جهانی برای درآمد بازی و تعداد بازیکنان، و نمی توان آنها را نادیده گرفت.
او نتیجه می گیرد: «شرکت های بازی سازی در چین شاهد موفقیت هستند، هم از طریق نسخه های رسمی تایید شده در فروشگاه های برنامه و هم نسخه های بدون مجوز از طریق پلتفرم هایی مانند Steam International. اگر بازیهای منتشر شده از طریق Steam در چین را طوری در نظر بگیریم که گویی Steam یک موجودیت واحد است، درآمد حاصل از این پلتفرم از همه ناشران دیگر در کشور به جز Tencent و NetEase پیشی خواهد گرفت.