خرید پاور کیس کامپیوتر با بهترین قیمت اگزو گیم | techpowerup

این پاور ولتاژهای مورد احتیاج قسمت های داخلی دستگاه ما را تامین می کند. توان مورد نیاز یک کامپیوتر توسط همین منبع تغذیه تامین می شود و به بخش های مختلف دستگاه شما می رسد. با قدری افزایش بودجه می‌توان سراغ منبع تغذیه کامپیوتر 450 واتی FSP HEXA 85+ PRO 450W از برند جهانی و معتبر FSP رفت که گواهی 80 پلاس برنز، خازن های تمام ژاپنی و کابل های نیمه تخت دارد. بنابراین اگر بودجه‌تان به پاور انتک FSP HEXA 85+ PRO می‌رسد، انتخاب بهتری و بروزتری است.

  • این بدان معنی است که دو یا چند پاور در سیستم وجود دارد که یکی از آنها برق را تامین می کند و دیگری به عنوان پشتیبان عمل می کند.
  • پاور و منبع تغذیه کامپیوتر قطعه ای سخت افزاری است که وظیفه ی برق رسانی به سایر قطعات داخل کیس کامپیوتر را دارد.
  • پشتیبانی از ۵- ولت بخشی از استاندارد ISA است، اما سیستم‌های جدیدی معمولاً فقط PCI هستند، بنابراین نیازی به این پشتیبانی ندارند.
  • این قطعه شاید به نظر مهم نیاید اما قطعه تاثیر گذاری در عملکرد درست سیستم است.

نقطه قابل توجه در این منبع تغذیه‌ عملکرد برابر با مدل‌های دیگر است. اگر شما به زیبایی داخل کیس خود اهمیت نمی‌دهید پاور غیر ماژولار محصول پیشنهادی مناسبی برای شما خواهد بود. در حال حاضر بیشترین مشتریان پاور غیر ماژولار، شرکت‌ها، ادارات دولتی و مراکز گیمینگ هستند. درصد بالایی از این سیستم‌ها برای کارهای روزمه سبک استفاده می‌شوند و به نسبت سیستم‌های گیمینگ نیاز به ولتاژ ورودی کمی دارند.

GREEN GP380A-ESD

برای استعلام مجله خبری سخت افزار کامپیوتر پاور و منبع تغذیه کامپیوتر گرین و سایر برندها از طریق همین صفحه می توانید قیمت های به روز پاور را مشاهده نموده و به صورت تکی یا عمده خرید نمایید. پاور و منبع تغذیه کامپیوتر قطعه ای سخت افزاری است که وظیفه ی برق رسانی به سایر قطعات داخل کیس کامپیوتر را دارد. در حقیقت پاور جریان متناوب شهری را با ولتاژ بالا (220 ولت) دریافت کرده و به صورت جریان مستقیم با ولتاژهای متناسب با قطعات (3.3، 5 و 12 ولت) ارائه می دهد.

پاور ماژولار کولر مستر Cooler Master V1200 Platinum 1200W

در ادامه به بررسی انواع پاور به عنوان یکی از مهم ترین اجزای یک کامپیوتر می پردازیم. و در نهایت دیوایس‌های ساتا جدید با کانکتورهای پاور ساتای منحصر به فرد خود کار می‌کنند. البته شما می‌توانید از رابط‌های مولکس به ساتا نیز برای این دسته از تجهیزات استفاده کنید.هرچند اگر مادربرد و پردازنده‌های چند نسل اخیر خرید می‌کنید، نیازی نیست چندان بابت این مسئله نگران باشید.

منبع تغذیه سیلوراستون مدل DA1650-G

برای سیستم های خانگی که بازی های نیمه حرفه ای انجام می دهند حداقل پاور 400 وات لازم است. در توان واقعی پاور بدون اینکه فشاری را متحمل شود به تامین انرژی می پردازد اما در توان حداکثر این فرایند حدود یک دقیقه طول می کشد. در واقع پاور کامپیوتر شما تحمل بیشتر از توان حداکثر را نخواهد داشت.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup