خرید پاور کیس کامپیوتر با بهترین قیمت اگزو گیم | techpowerup

چون در صورتی که از مدل غیرماژولار استفاده کنید در صورت خراب شدن باید تمام بخش پاور را تعویض کنید. هوای ایجادشده توسط فن ها به راحتی در بخش های مختلف جریان نیابد و دمای کامپیوتر هنگام استفاده بالا برود. در بعضی از مدل ها نیز برخی کابل های ضروری روی پاور قرار گرفته اند و مابقی را خودتان باید نصب کنید.

  • اولین نکته ای که در خرید پاور خوب باید به آن توجه کنید ولتاژ ورودی به پاور است.
  • کامپیوترها در ابعاد و یا به شکل صحیح‌تر در فرم فاکتورهای متفاوتی ساخته می‌شوند.
  • پاور دیپ کول مدل DQ750-M-V2L پاور کامپیوتر Deepcool، از پاورهای با کیفیت و شناخته شده در بازار ایران می باشد.
  • برای نمونه Enermax MarbleBron 550W یک پاور 550 واتی سری MarbleBron ساخت انرمکس است که با مشاهده جعبه یا مشخصات آن متوجه می‌شویم دارای راندمان انرژی منطبق بر 80PLUS Bronze و طراحی نیمه ماژولار است.
  • جدیدترین و داغ‌ترین مطالب را در شبکه‌های اجتماعی شهرسخت‌افزار دنبال کنید.

اما در حالت کلی، یک پاور رده پایین را با قیمت‌های کمتر از یک میلیون تومان می‌توانید بخرید، اما اگر به دنبال خرید پاور گیمینگ رده بالا هستید باید هزینه‌ بیشتر از ۵ میلیون تومان بپردازید. پاور یکی از حیاتی‌ترین اجزاء کیس محسوب می‌شود و بنابراین در انتخاب و خرید پاور گیمینگ حساسیت زیادی به خرج بدهید. این شرکت با محصولات با کیفیت و رقابتی خود توانسته است دو مدل از این پاور ها را به پرفروش ترین های بازار تبدیل کند. دو مدل پاور تسکو به نام های TP 570W Computer Power Supply و TP 620W Computer Power Supply روانه بازار کرد و انصافا کیفیت خوب و کارکرد بالایی داشتند. حال که اهمیت این قطعه و کار کوچک اما مهمی که انجام می دهد را فهمیدید، با ویژگی های مهمی که باید در هنگام خرید پاور به آن توجه کنید؛ آشنا می شوید.

خرید پاور کامپیوتر سیلوراستون

در قسمت پشتی مجله خبری سخت افزار کامپیوتر کامپیوتر یک پورت نر و سه شاخه وجود دارد که به آن یک کابل برق متصل می شود. کانکتورهایی به اجزا و قطعات مختلف دستگاه شما متصل می شود و برق را تامین می کند. بعضی برای وصل شدن به مادربرد طراحی شده اند اما بعضی دیگر کانکتورهایی دارند که در هارد دیسک ها، فن ها، فلاپی درایوها، کارت های ویدئویی و…

بررسی گوشی تاشو سامسونگ گلکسی Z Fold 4 ؛ ترکیب سخت‌افزار قدرتمند با نرم‌افزار بهینه

برای خرید پاور نیز اگر کمتر به قیمت گاور بپردازید، گزینه های مناسب تری پیدا خواهید کرد. در آخر تصمیم شما خریدار است که کدام مدل و برند را برای خرید پاور انتخاب کنید. شرکت ایسوس یکی از خوشنام ترین ها در صنعت بزرگ ابزار های الکترونیکی است. پاور های ایسوسمانند دیگر محصولاتش به یکی از رقیبان بازار تبدیل شده است.

همچنین شما می توانید در انتهای راهنمای خرید منبع تغذیه کامپیوتر در بخش کامنت ها راهنمایی و مشاوره خرید منبع تغذیه کامپیوتر دریافت کنید. برای نمونه ممکن است یک پاور دارای کابل های فول ماژولار، نورپردازی RGB و طراحی چشم نواز باشد اما از نظر فنی در سطح بسیار نامطلوبی قرار بگیرد. بسیار مهم و حیاتی است که پاور انتخابی خود را از یک برند معتبر خریداری کنید. پاورهای ساخت برندهای متفرقه و ناشناخته می‌توانند حتی خطرناک باشند.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup