خرید موس کامپیوتر فروش ویژه + ارزان ترین قیمت و گارانتی اصلی دیجیکسو | techpowerup

برای اکثر مجله خبری سخت افزار کامپیوتربران، ماوس استاندارد دارای سه دکمه (چپ، راست و اسکرول) کافی است. در زیر انواع ماوس را به شما معرفی می‌کنیم که هر یک از آن‌ها کاربرد خاص خودشان را دارند. این موس ها همانطور که از اسمشان پیداست در هنگام فشرده شدن کلید ها صدای بسیار کمی تولید می کنند و موجب آزرده خاطر شدن کسی نمی شوند.

  • تمام شدن باتری و یا حتی ضعیف شدن آن می‌تواند این دستگاه را به‌صورت کلی از کار بیاندازد.
  • نکته منفی این است که افزایش حساسیت باعث می شود موشواره های لیزر نسبت به سطحی که روی آنها استفاده می شود ظریف تر شوند.
  • قابلیت این گیرنده نسبت به گیرنده‌های عادی این است که به کمک نرم‌افزار مربوط به آن می‌توانید تا 6 کیبورد و موس کامپیوتر را به کمک یک گیرنده به کامپیوتر خود متصل نمایید.
  • البته تمامی وسیله های بی ‌سیم این گونه کار نمی‌کنند بعضی از آنها با کمک بلوتوث و برخی دیگر از استاندارد بی‌سیم ۲٫۴GHz بهره می برند.
  • اگر دستان کوچک و ظریفی دارید، به سراغ موس های کوچک تر بروید؛ مدل های بزرگ امکان استفاده را برای شما سخت می کنند.

ناگفته نماند که طراحان این ماوس برای هر DPI رنگ منحصر به فردی را در نظر گرفته است. ماوس ها با توجه به کاربردشان با ظاهری متفاوت طراحی می شوند. به عنوان مثال موس هایی که برای گیمینگ یا امور گرافیکی طراحی شده اند، هیچ شباهتی به ظاهر کلاسیک ماوس ندارند.

حرکت نکردن موس بی سیم

با تنظیم DPI می توانید تعیین کنید که برای حرکت موس از یک نقطه به نقطه دیگر، چقدر ماوس را تکان دهید. شما میتوانید برای خرید و مقایسه انواع ماوس های کامپیوتر بهفروشگاه اینترنتی مقداد ای تیمراجعه کنید. یکی از مشخصات اصلی که در هنگام خرید ماوس باید به آن دقت داشته باشید، DPI یا نقطه بر اینچ است.

ماوس وریتی مدل V-MS5128

این ماوس‌ها مانند دیگر انواع موس کامپیوتر کار می‌کنند و مکانیزم کلیک آن‌ها، کاربری آن‌ها را از ماوس‌های دیگر متمایز نمی‌کند. قابلیت این گیرنده نسبت به گیرنده‌های عادی این است که به کمک نرم‌افزار مربوط به آن می‌توانید تا 6 کیبورد و موس کامپیوتر را به کمک یک گیرنده به کامپیوتر خود متصل نمایید. این قابلیت بدین معنیست که اگر در خانه و محل کار خود کیبورد و ماوس‌های مختلفی دارید می‌توانید آن‌ها را با یک دانگل به کامپیوتر متصل کنید و ابن موضوع باعث می‌شود تا چندین دانگل برای کیبورد و موس کامپیوتر خود در مکان‌های مختلف نداشته باشید. در این مطلب می‌خواهیم تا با انواع موس کامپیوتر و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شویم تا برای انتخاب و تهیه ماوس برای خود، بهترین مورد را تهیه کنیم. گیمرها برند ریزر را به خوبی می شناسند و در جریان محصولات باکیفیت آن هستند. این مدل ماوس با سیم یکی از ارزان ترین ماوس های ریزر است که برای گیمرها گزینه ای اقتصادی محسوب می شود.

موس گیمینگ TSCO GM 2025

هر کدام از انواع موس کامپیوتر ویژگی و کاربردهای خاص خود را دارند و بهترین دسته موس برای شما را شما معین می‌کنید. برند تسکو در طراحی و ساخت محصولات جانبی تخصص دارد و موفق شده بهترین ماوس با سیم را به بازار عرضه کند. در واقع تسکو را نیز می توان به عنوان بهترین مارک ماوس با سیم معرفی کرد.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup