خرید موس کامپیوتر فروش ویژه + ارزان ترین قیمت و گارانتی اصلی دیجیکسو | techpowerup

هم در بازار ماوس‌های ارزان‌قیمت محبوبیت خوبی در بازار ایران دارند. تکنوسان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش عمده کشور لیست کاملی از بهترین موس های بازار ارائه می کند و شما می توانید در صفحه پیش رو به خرید انواع موس به صورت تکی یا عمده بپردازید. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات کامل هر یک از محصولات و دیدن تنوع ماوس های مختلف به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه نمایید.

  • موس های بی سیم به دلیل قرار گرفتن مخزن باتری یا قطعات سخت افزاری پیچیده تر، معمولا وزن بیشتری دارند.
  • با این حال، ماوس‌های وایرلسی از اتصال وای-فای برای کار کردن استفاده می‌کنند ولی ماوس‌های بلوتوثی سیگنال‌ها را با امواج بلوتوث می‌فرستند و از خود فرستنده‌ی داخلی بلوتوث کامپیوتر استفاده می‌کنند.
  • معمولا موس های کوچک، کنترل سخت تری دارند و می توانند دقت شما را پایین بیاورند.
  • علاوه بر ماوس اگر به خرید موس پد نیز فکر می کنید، در جانبی می توانید گزینه های جذابی پیدا کنید.
  • یکی دیگر از مشکلات ماوس کامپیوتر، از کار افتادن نشانگر و کار نکردن ماوس است.

همانطور که می‌دانید، موس‌های لیزری در قسمت میانی‌شان به جای گوی، یک لیزر نورانی دارند که درونش دوربین دیجیتالی دارد. این دوربین با هر حرکت، صدها عکس از یک سطح می‌گیرد و به کامپیوتر ارسال می‌کند. حال اگر موس روی یک کاغذ سفید رنگ یا شیشه‌ای باشد، نمی‌تواند به خوبی این عمل را انجام دهد. چون عکس‌های ارسالی، همه شبیه به هم خواهند بود و مکان‌نما، هیچ حرکتی را احساس نخواهد کرد.

بهترین برند های موس

البته برای رفع این مشکل می توانید به راحتی توپ را از داخل جایگاه آن خارج کنید و توپ و داخل محفظه را از گرد و غبار پاک کنید. ماوس های توپی متحرک، در داخل خودشان یک توپ پلاستیکی دارند که این توپ با سطح زیر موس تماس دارد. توپ این موس از جنس شیشه یا پلاستیک فشرده ساخته می شود تا از آلوده شدن و از کار افتادن آن جلوگیری شود. در ادامه به بررسی موس های کامپیوتری مختلف می پردازیم و قابلیت های هر کدام را بررسی می کنیم. فروشگاه کنارتو در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه فروش اینترنتی کالای دیجیتال شروع کرده و تا به امروز در حال خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.

ماوس گیمینگ TSCO TM 765

به دلیل داشتن اتصال سیم، لازم نیست هیچگاه نگران تمام شدن باتری بود. نکته دیگری که باید در طراحی ماوس به آن توجه داشت، تعداد دکمه ها هستند. اگر می خواهید با استفاده از شورتکات های ماوس، امور خود را سریع تر انجام دهید، دکمه های بیشتر روی ماوس به شما کمک می کنند. در ضمن توجه داشته باشید که دکمه ها در کدام طرف ماوس طراحی شده اند تا استفاده از آنها برای شما راحت باشد.

این مجله خبری سخت افزار کامپیوتر وزن کمی دارد زیرا دارای باتری و بردهای فرستنده امواج نیستند. در ماوس های نسل‌های قبل وقتی شما این وسیله را تکان می‌دهید، غلتکی که در زیر آن قرار دارد نیز تکان می خورد؛ این گونه پردازنده هایی که داخل این دستگاه قرار دارند این حرکات را تشخیص می دهند و سیگنال‌هایی به کامپیوتر ارسال می شود. با دو کلیدی که روی این ابزار قرار دارد شما می توانید کلیک چپ و کلیک راست کنید.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup