خرید موس کامپیوتر فروش ویژه + ارزان ترین قیمت و گارانتی اصلی دیجیکسو | techpowerup

مجله خبری سخت افزار کامپیوتر موس به صورت کامل و با زبانی روان در اختیار خوانندگان مقاله قرار بگیرد. برند های محبوب ماوس به ترتیب الویت عبارتند از لاجیتک,تسکو,ای فورتک,رپو, … این ماوس‌ها با فرستنده‌ای که در داخل آنها تعبیه شده است اطلاعات دکمه‌های کلیک شده را برای گیرنده می‌فرستند. اگر با این روش مشکل کلیک چپ موس حل نشد، دوباره به سراغ Device Manager بروید و روی گزینه HID compatible mouse کلیک راست کرده و گزینه Uninstall را بری حذف برنامه انتخاب کنید تا از درایو حذف شود.

  • در این فروشگاه آنلاین می توانید محصول موردنظرتان را برحسب نیاز خود خریداری کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به دست تان برسد.
  • ماوس (موشواره) همانند صفحه کلید، یک واسط کاربر سخت افزاری است و از نظر نحوه عملکرد فیزیکی، نحوه ارتباط با رایانه و چگونگی اتصال، انواع مختلفی دارد.
  • فروشگاه اینترنتی پورومیکس ، در سال حمایت از کالای ایرانی ، مجموعه ای از بهترین موس های فراسو را برای کاربران فراهم کرده است.
  • حال اگر موس روی یک کاغذ سفید رنگ یا شیشه‌ای باشد، نمی‌تواند به خوبی این عمل را انجام دهد.

این محصول تسکو نیز برای اجرای بازی های کامپیوتری طراحی شده است. ویژگی های ظاهری منحصر به فرد این ماوس، نظر بسیاری از کاربران را جلب کرده و باعث محبوبیت این محصول بین گیمرها شده است. این ماوس دارای 8 کلید است و اشاره گر آن بسیار روان و سریع عمل می کند.

ماوس بیاند

هیچ‌کدام از انواع موس نیست که نسبت به بقیه برتری داشته باشد و بهترین نوع ماوس برای شما به نوع استفاده‌ای که از ماوس خود خواهید داشت برخواهد گشت. همانطور که مشخص است موس سیم‌دار به کمک سیم به کامپیوتر شما متصل می‌شود. در ادامه به توضیح هرکدام از انواع موس کامپیوتر خواهیم پرداخت.

بهترین قیمت

اگر قصد بازی با ماوس خود را دارید حتما به اینکه از اتصال غیر بلوتوثی و دانگل پشتیبانی کند دقت کنید. از نظر باتری نیز دو نوع کلی با باتری قلمی (و نیم‌قلمی) و باتری داخلی برای وزن کمتر روبرو هستیم؛ ماوس‌های بالارده و گران‌تر عموما از نوع دوم هستند. ماوس بی صدا همانطور که مشخص است ماوسی است که کلیک دکمه‌های آن صدای بسیار کمی را ایجاد می‌کند. این ماوس‌ها مانند دیگر انواع موس کامپیوتر کار می‌کنند و هیچ تفاوتی غیر از میزان صدا با موس‌های دیگر ندارند.

موس Philips M104

شما نباید یک یک ماوس قدیمی و بدرد نخور که سال‌ها پیش خریده‌اید، استفاده کنید. تعویض این قطعه می‌تواند کمک زیادی به کار کردن و بازی کردن شما کند و آسیب رسیدن به مچ و انگشت شما جلوگیری نماید. وقتی که می‌خواهید یک سیستم کامپیوتر رومیزی ببندید یا یک لپ‌تاپ جدید بخرید، احتمالا خیلی در رابطه با خرید ماوس فکر نمی‌کنید. پد ماوس مناسب با نیاز خود را تهیه کنید تا از خستگی دست (در ماوس پد طبی) و کثیف شدن سنسور و کاهش کیفیت حسگر ماوس جلوگیری کنید. البته در بعضی سطوح و برخی مدل ها استفاده از پد برای استفاده روان تر از موس الزامی می باشد. موس پد های گیمینگ نیز در طرح های مختلفی وجود دارند و سطح بیشتری از میز را می پوشانند تا در هنگام کارکرد آزادی عمل زیادی داشته باشید.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup