خرید موس ماوس کامپیوتر و لپ تاپ باسیم و بی سیم پخش تکنوسان | techpowerup

شما می توانید قیمت انواع موس شارکون را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس Sharkoon با بهترین قیمت بپردازید. کاربران گیمینگ بیشتر به دنبال خرید موس با سیم گیمینگ می روند و کاربرانی که با لپ تاپسر و کار دارند به دنبال خرید موس بی سیم ارزان قیمت برای حمل و جابج… یا موشواره دستگاهی شبیه به موش است و از تجهیزات ورودی کامپیوترهای شخصی به حساب می آید. ماوس (موشواره) همانند صفحه کلید، یک واسط کاربر سخت افزاری است و از نظر نحوه عملکرد فیزیکی، نحوه ارتباط با رایانه و چگونگی اتصال، انواع مختلفی دارد. Mouse (موشواره )در هر کجا باشد با توجه به نیاز، با ضربه (کلیک کردن دکمه سمت راست یا چپ) عمل کرده و کار را پیش می‌برد. در فروشگاه اینترنتی به فی انواع مختلف موس از برندهای معتبر چون ای فورتک ، لاجیتک ، رپو ، سادیتا ، مایکروسافت ، فونیکس و …

  • برای جلوگیری از لغزش دست روی بدنه، در دو سمت ماوس شیارهایی تعبیه شده است.
  • تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • این برند ماوس‌های خوبی برای انجام کارهای روزمره تولید می‌کند.

در برخی از جدیدترین و حرفه ای ترین موس ها مانند محصولات لاجیتک از سنسورهای DarkField استفاده شده که به کاربر اجازه می دهد از موس روی تمام سطوح، حتی سطوح شیشه ای استفاده کند. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم. خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم. در این راه با حمایت شما، همواره به دنبال پیشرفت خواهیم بود.

ماوس با سیم تسکو مدل TM 2021

اگر در محیط مجله خبری سخت افزار کامپیوترتان که خلوت است کامپیوتر کار می کنید، ماوسی را انتخاب کنید که صدای کلیک نداشته باشد. با توجه به کاربرد این وسیله و بودجه ای که برای این دستگاه در نظر گرفته اید، نوع و برند این محصول را انتخاب کنید. رسالت مجموعه پیشتاز رایان همواره بر مشتری مداری، کیفیت و ارائه مناسب خدمات پس از فروش بوده که در نتیجه آن رضایت حداکثری مشتری را به دنبال داشته باشد.

موس HP S1

موس هترون بلوتوث مدل HMBT125SL از تولیدات این شرکت می باشد. نوع حسگر این موس اپتیکال و دقت آن 800 الی 1600 و دارای 4 کلیک است. از امتیازات این موس می توان به داشتن کلیک بی صدا و قابلیت کار… بهتر است قبل از خرید، بر اساس استفاده خود از سیستم خود، یک نوع ماوس با کیفیت را انتخاب کنید. اگر گیمر هستید، حتما از این محصول بدون سیم گیمینگ استفاده کنید. اگر ساعات زیادی در طول روز پشت سیستم می نشینید حتما از این محصول از نوع حرفه ای استفاده کنید تا دستتان خسته نشود.

در صورتی که فضای کافی برای جا به جا کردن ماوس روی ماوس‌پد ندارید، خرید ماوس توپکی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ماوس‌های وایرلسی سیگنال‌های رادیویی را به گیرنده‌ای که به کامپیوتر شما متصل است، انتقال می‌دهند. با اینکه محدوده‌ی کار کردن با ماوس وایرلسی و راحتی آن بسیار بیشتر از نوع سیمی است این نوع ماوس سرعت واکنش‌دهی بالایی ندارد و معمولا دقت آن پایین‌تر است. مشکل دیگر ماوس‌های وایرلسی این است که باید باتری آن‌ها را شارژ کنید. بنابراین، اگر نیازی محدودیت فضایی در استفاده از ماوس سیمی ندارید، بهتر است بی‌خیال استفاده از ماوس وایرلسی شوید. لاجیتک و ریزر دو برند مطرح در تولید ماوس‌های اداری و گیمینگ هستند که هر دو در بازار کشورمان نیز حضور فعالی دارند.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup