خرید موس ماوس کامپیوتر و لپ تاپ باسیم و بی سیم پخش تکنوسان | techpowerup

این مجله خبری سخت افزار کامپیوتر اکثرا برند مطرحی ندارند و ویژگی های یک موس حرفه ای را در اختیارتان قرار نمی دهند اما برای استفاده های غیر حرفه ای مانند اتصال به دستگاه DVR، اندروید باکس و … پاسخگوی نیاز های شما خواهند بود. اگر قصد خرید اینترنتی ماوس را دارید می‌توانید با مشخص کردن نوع نیاز خود، به فروشگاه اینترنتی برگ مارکت مراجعه کنید و از بین برندها و مدل‌های مختلف ماوس، گزینه مورد نظر خود را با قیمت مناسب، انتخاب و خریداری کنید. همانطور که در جریان هستید برندهای زیادی در زمینه تولید و طراحی انواع ماوس کامپیوتر فعالیت می‌کنند که هر برند با توجه به نوع ماوس، قیمت‌های مختلفی را برای آنها در نظر می‌گیرند. از برترین برندهای تولید کننده ماوس می‌توانیم به ریزر، تسکو، لاجیتک اشاره کنیم.

  • در صورتی که سؤالی در رابطه با ماوس خود و یا نحوۀ کارکرد آن دارید می‌توانید آن را در بخش نظرات ثبت کنید تا در اسرع وقت به سؤال شما پاسخ دهیم.
  • شما می توانید قیمت انواع موس لاجیتک را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا خیالی آسوده به خرید موس Logitech با بهترین قیمت بپردازید.
  • در واقع تسکو را نیز می توان به عنوان بهترین مارک ماوس با سیم معرفی کرد.
  • هنگامی که با کامپیوتر کار می کنید بیشتر از همه تجهیزات با این محصول سر و کار دارید و تقریباً به طور دائم موشواره در دست شماست.

شرکت فراسو به عنوان اولین شرکت خصوصی در ایران می باشد که در زمینه طراحی ، ساخت ، تولید و بازاریابی تجهیزات رایانه ای و الکترونیک و آی تی مشغول به فعالیت می باشد. این شرکت در سال 1368 فعالیت خود را در زمینه تولید تجهیزات جانبی کامپیوتر شروع کرده است و محصولاتی از قبیل ماوس ، کیبورد ، هدست ، گیم پد ، وب کم ، اسپیکر و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر را در لیست تولیدات خود قرار داده است. موس فراسو ، ساخت کشور ایران می باشد و دارای کیفیت خوبی نسبت به رقبای خارجی است. موس کامپیوتر فراسو در دو مدل موس فراسو بی سیم و موس فراسو باسیم عرضه شده است. شرکت فراسو با تولید موس مخصوص کار با لپ تاپ و موس مخصوص بازی و … فروشگاه اینترنتی پورومیکس ، در سال حمایت از کالای ایرانی ، مجموعه ای از بهترین موس های فراسو را برای کاربران فراهم کرده است.

موس گیمینگ KingStar KM248G

می خواهیم چند مارک خوب که ماوس های مطلوبی تولید و عرضه می شود را معرفی کنیم. دیپ کول، ریزر، اپل، مایکروسافت، ایسوس، ام اس آی، ردراگون، شارکن، تسکو، فکس ایکس ری، ای فورتک، گرین، تی دگر، فن تک، ال جی، شیائومی، ریو و جنیوس از بهترین و مطرح ترین دستگاه ها هستند. البته این نکته را هم مد نظر داشته باشید که بعضی از ماوس ها از نوری استفاده می کنند که خارج از بازه فرکانس دریافتی توسط چشم انسان است و به همین دلیل چشم انسان توانایی دیدن این نور را ندارد. به همین دلیل اگر ماوسی که خریداری کرده اید به درستی کار می کند ولی نور آن را مشاهده نمی کنید نگران نباشید، چون ممکن است این موس از همین دسته باشد. برای مثال در ماوس های لاجیتک، از کلمه Invisible Optic برای مشخص کردن این موضوع بر روی بسته بندی استفاده می کنند.

ریسه طرح گل سفید فومی آفتابی ۴ متری

از سوی دیگر خرید بدون واسطه توسط مشتری می‌تواند خریدار را به پیدا کردن بهترین کالا با پایینترین قیمت کمک کند. گیرنده ماوس این اطلاعات را دریافت و به سیستم منتقل می‌کند تا دستورات لازم انجام شود. گزینه جذاب تحویل اکسپرس نیز مناسب افرادی است که در هنگام کار با موس متوجه خراب شدن آن شده اند و حالا نیاز دارند هرچه سریعتر یک Mouse مناسب تهیه کنند. با تحویل اکسپرس، مشتریان ما در تهران می توانند در عرض چند ساعت سفارش خود را دریافت کنند. ماوس های سیم دار در طرح های ساده و ماوس های گیمینگ موجود می باشد.

ماوس بی سیم لاجیتک M190

مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup