خرید موس ماوس کامپیوتر و لپ تاپ باسیم و بی سیم پخش تکنوسان | techpowerup

در قسمت ماوس، روی فلش گسترش دهنده کلیک کنید، تا گزینه‌های بیشتری برای شما باز شود. در صورتیکه مشکل برطرف نشد، باید سراغ مشکلات سخت افزاری رفت. پردازش زیاد یک برنامه و گاهی یک بدافزار و ویروس سبب می‌شود که CPU به شدت درگیر پردازنده‌‎ی اصلی شده و دیگر فرصت کافی، برای چک کردن دستورهای موس را نداشته باشد. برنامه‌های غیرضروری را بسته و در نهایت در ویندوز سرعت اشاره‌گر را با گزینه Pointer Options تنظیم کنید.

موس بی سیم تراست مدل GXT 130 Ranoo دارای روشنایی LED است که حسگر اپتیکال با دقت 2400-DPI دارد. موس هترون مدل HM350SL برند هترون از تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات و لوازم جانبی با قیمت مناسب است. پیشنهاد می کنیم تا قیمت انواع موس هترون را در فروشگاه اینترنتی پورومیکس بررسی نمایید. خرید ماوس بی سیم یکی از اولین کارهایی است که بعد از خرید لپ تاپ یا کامپیوتر باید انجام دهید. با خرید موس وایرلس می توانید آزادانه با لپ تاپ یا کامپیوتر کار کنید و نگران فاصله با دستگاه نباشید. برندهایی مانند تسکو، بیسوس فراسو مهارت زیادی در تولید موس بیسیم ارزان قیمت دارند، اما اگر طرفدار خرید Mouse های اصل و گران قیمت هستید محصولات شیائومی، اپل، مایکروسافت و لاجیتک گزینه های بهتری خواهند بود.

  • طول کابل ماوس 1.5 متر و هر کلید ماوس دارای عمری معادل 3 میلیون کلیک است.
  • نکته دیگری که معمولا افراد در زمان خرید ماوس فراموش می کنند، وزن این تجهیزات کامپیوتری است.
  • توجه داشته باشید که وزن ماوس روی دقت کار شما تاثیر زیادی خواهد داشت؛ ماوس های سبک کنترل سختی دارند و ماوس های خیلی سنگین شما را بعد از مدت کوتاهی کلافه می کنند.

هنگامی که با کامپیوتر کار می کنید بیشتر از همه تجهیزات با این محصول سر و کار دارید و تقریباً به طور دائم موشواره در دست شماست. انتخاب یک mouse مناسب نکته ای بسیار مهم و مورد توجه است که نباید از آن به سادگی عبور کرد. می توانید با استفاده از فیلتر های مختلف که پنل سمت راست قابل مشاهده است به نتایج مطلوبی دست یابید.

http://asanbehbar.ir

مجله خبری سخت افزار کامپیوتر های ای فورتک دارای دو نوع موس بی سیم ای فورتک و موس با سیم ای فورتک می باشد. موس گیمینگ ای فورتک با نام تجاری Bloody وارد بازار شده است که با کیفیتی مثال زدنی و تکنولوژی های جدید ، تمامی نیازهای کاربران گیم را برآورده می کند. موس ای فورتک بلودی از جمله موس های پرفروش در بازار می باشد که با قیمت ارزان نسبت به رقبا به فروش می رود. فروشگاه اینترنتی پورومیکس ، مجموعه ای از بهترین موس های ای فورتک را برای کاربران فراهم کرده است.

موس گیمینگ تسکو TSCO TM 765

ماوس دارای 5 کلید است که هر کدام قابلیت 10 میلیون بار کلیک دارند. حاشیه های این ماوس بافت دار و مجهز به نور سبز غیرکروما است. ماوساین محصول ممکن است از نظر مفهومی یک وسیله ساده باشد ، اما با گذشت زمان چندین نوع از موشواره ها تکامل یافته اند که هر کدام برای مصارف مختلفی ساخته شده اند. متداول ترین اینها موس های رومیزی اصلی هستند که برای استفاده با کامپیوتر رومیزی یا لپ تاپ در یک میز یا میز طراحی شده اند. گذشته از دکمه های معمول سمت راست و چپ ، ویژگی های مشترک شامل چرخ پیمایش (غلتک) است ، همچنین ممکن است دکمه های انگشت شست دیگری را ارائه دهد که به شما امکان می دهد در مرورگر وب خود به جلو و عقب بروید. یک ماوس سیمی به طور مستقیم از طریق یک پورت USB به لپ‌تاپ یا کیس کامپیوتر شما متصل می‌شود و اطلاعات را از طریق یک کابل، مخابره می‌کند.

ماوس ریزر Basilisk Ultimate