خرید مادربرد کامپیوتر خانگی و گیمینگ 2023 با بهترین قیمت اگزو گیم | techpowerup

هوش برتر با سال‌ها تجربه در امر خرید و فروش، تهیه و توزیع محصولات کامپیوتری در طی سال‌های اخیر با راه اندازی وب سایت اینترنتی خود قدم جدیدی را در راستای خدمت و اطلاع رسانی به هموطنان گرامی برداشته است. فروشگاه اینترنتی هوش برتر هر روز بر اساس آخرین تغييرات قیمت در بازار کامپیوتر تهران بازنویسی و آپدیت می‌شود. این فروشگاه لیست قیمت روزانه و فروش آنلاین قطعات کامپیوتر می‌باشد و از سال 1399 به منظور خرید سریع و آسان و اطلاع رسانی از آخرین تغییرات قیمت‌ها در بازار کامپیوتر به مشتریان گرامی ارائه گردیده است. از فعالیت‌های ما در راستای خدمت به مشتریان بروز رسانی آخرین قیمت‌ها و معرفی جدیدترین محصولات و اطلاعات دقیق آن‌ها همراه با اطلاعات کامل شامل گالری عکس، بررسی و نظر سنجی کاربران، اخبار به روز و ارتباط سریع با کلیه شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.

وزیر ارتباطات: گران شدن اینترنت در سال بعد حتمی است

به دست آورذن اطلاعات مادربورد از طریق System Informationهمان طور که دیدید، این روش بسیار آسان است. هنگام باز کردن درب کیس حتما برق کیس را قطع کنید و از دست زدن به قطعات روی آن خودداری کنید. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی کالاوما فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

  • اگر از علاقمندان به دنیای سخت افزار باشید احتمالا نام رمز ارز چیا را بارها شنیده اید.
  • مادربرد مدل TB250 BTC PRO این برند به دلیل کیفیت خوبی که دارد جزو بهترین مادربردها برای استفاده در استخراج ارزهای دیجیتال در سال گذشته محسوب شده است.
  • به عبارتی دیگر همیشه یک مادربرد گران قیمت انتخاب مناسبی ممکن است برای شما نباشد و گاهی یک مادربرد با قیمت اقتصادی می تواند به راحتی پاسخگوی نیاز شما باشد.
  • بی .ام و اپل با ایجاد تغییرات اساسی، بردهائی را طراحی نمودند که امکان اضافه کرد پتانسیل های دلخواه و جدید در هر زمان میسر بوده و تولید کنندگان متعدد بتوانند محصولات خود را بر اساس استانداردهای فوق طراحی و به بازار عرضه نمایند.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید تمام اجزا و جزییات آن کاملاْ مشخص است. تقریباْ همه‌ی اجزای آن در تمام مادربردهای دیگر وجود دارد و تنها از نظر شکل و شمایل متفاوت هستند. مادربردهای معمولی از سرعت رم 1066،1600،1800 یا 2200مگاهرتزی پشتیبانی می کنند، اگر مادربردی بتواند از رم سرعت 2200 پشتیبانی کند، از رم سرعت پایین نیز می تواند پشتیبانی کند. بروید، می‌توانید مادربردهای مختلف را انتخاب و از نظر مشخصات و ویژگی ها با یکدیگر مقایسه کنید. این نوع سوکت در سال 2009 معرفی شد ، جالب است بدانید که این نوع از سوکت ها که روی مادربرد های جدیدتر نصب می شدند محصوص پردازنده های نسل اول Core I یعنی نسل قبلی Sandy Bridge بودند. این مادربرد ها، تعداد 478 پین دارند و به نام پنتیوم 4 شناخته می شود.

مادربرد ایسوس مدل TUF GAMING X670E-PLUS

اگر به داخل مجله خبری سخت افزار کامپیوتر نگاه کنیم یک تخته مدار که تمام اجزای دیگر را به خود متصل کرده است خواهیم دید، نام این مدار الکترونیکی مادربرد است، حالا می‌خواهیم با قسمت‌های مختلف آن آشنا شویم. وظیفه آن نگهداری جریان الکتریسیته به مقداری است که زمان و تاریخ دستگاه در هنگام خاموش بودن سیستم حفظ شود. همه‌ی تراشه‌های اضافی و کمکی در مادربرد یکپارچه نیستند و قابل تعویض هستند. درواقع بسیاری از آن‌ها برای مدیریت یا کنترل عملکرد برد مورد استفاده هستند.

آموزش تصویری قطعات داخل کیس کامپیوتر و کاربرد آن‌ها

جهت مقایسه قیمت مادربرد در انواع برند موجود در بازار مین برد، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید. تنوع در تولید مادربرد ها به گونه ای است نه تنها در مدل ها بلکه در نوع چیپست ها نیز متنوع است. این تنوع به خاطر این است که شرکت های تولید کننده تراشه، پردازده هایی با سوکت های متنوع تولید می‌کنند. در نتیجه باید چیپست های مادربرد ها نیز با سوکت پردازنده سازگاری داشته باشند.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup