خرید بهترین و جدیدترین انواع موس با قیمت مناسب Mouse بروزکالا | techpowerup

علاوه براین در دفاتر مجله خبری سخت افزار کامپیوتری نیز معمولا از این نوع ماوس ها استفاده می شود. علاوه بر ماوس اگر به خرید موس پد نیز فکر می کنید، در جانبی می توانید گزینه های جذابی پیدا کنید. موس تراست بی سیم مخصوص بازی مدل GXT 130 Ranoo trust یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ می باشد. در این محصولات از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و بهترین متریال استفاده شده است.

http://asanbehbar.ir

اما پورت اتصال آن به کامپیوتر می‌تواند در عملکرد ماوس اختلال ایجاد کند. برخی از مشکلات رایج که برای بیشتر ماوس‌های کامپیوتر رخ می‌دهد مربوط به اختلالات نرم افزاری است. اشاره‌گر ماوس کامپیوتر به‌درستی حرکت نمی‌کند، اشاره‌گر ماوس پنهان می‌شود و قابل مشاهده نیست، حرکت ماوس بسیار آهسته شده و به‌شدت کاهش پیدا می‌کند و . در چنین مواقعی نیاز است که علل احتمالی را پشت سر گذاشته و راه‌حل‌هایی عملی برای برطرف کردن آن در نظر بگیرید. با سیستم عامل های مک، ویندوز و ویندوز 6 به بالا سازگاری دارد.

یکی از کارهایی که می‌توانید با نشانگر ماوس خود انجام دهید، تغییر شکل ظاهری آن است. هر چند که این از مشکلات ماوس کامپیوتر به‌شمار نمی‌رود، ولی گاهی یک تغییر هر چند کوچک در اشاره‌گر ماوس می‌تواند مفید باشد. دست کاربر در زاویه طبیعی‌ قرار می گیرد تا با این دستگاه کار کند.

موس گیمینگ RGB مدل XPG PRIMER

این وسیله حالت پذیر است و به شما حق انتخاب بین دو مدل خمیده و صاف را خواهد داد. این گیرنده نسبت به گیرنده های عادی قابلیت این را دارند که با کمک نرم افزار مربوط به خود تا سقف 6 عدد کیبورد و موس کامپیوتر را با کمک این گیرنده به سیستم خود متصل کنید. ماوس سایلنت همانطور که از اسمش پیداست ماوسی است که کلیک دکمه‌های آن صدای بسیار کمی را ایجاد می‌کند.

  • این دانگل های USB همچنین اتصال به بیش از یک دستگاه را دارند.
  • کیفیت ساخت و طول عمر بالا از اصلی ترین ویژگی های این لوازم جانبی کاربردی است.
  • یکی از مشخصات اصلی که در هنگام خرید ماوس باید به آن دقت داشته باشید، DPI یا نقطه بر اینچ است.
  • در سربرگ باز شده، وارد قسمت Motion شده و میزان سرعت موس را بررسی کنید و در صورت لزوم سرعت آن را بیشتر و یا کمتر کرده و سپس گزینه ok را انتخاب کنید.
  • قابلیت تنظیم DPI یکی از ویژگی های مربوط به سنسور ماوس است که برندهای معتبر بازار این قابلیت را در محصولات خود ارائه کرده اند.
  • این محصولات اکثرا برند مطرحی ندارند و ویژگی های یک موس حرفه ای را در اختیارتان قرار نمی دهند اما برای استفاده های غیر حرفه ای مانند اتصال به دستگاه DVR، اندروید باکس و … پاسخگوی نیاز های شما خواهند بود.

شما می توانید قیمت انواع موس فراسو را در این فروشگاه مشاهده نمایید وبا محصولات دیگر مقایسه کنید و اقدام به خرید موس فراسو با بهترین قیمت نمایید. موس ای فورتک از برندهای موس مطرح در بازارهای جهانی می باشد. شرکت A4Tech از سال 1987 فعالیت خود را در تایوان شروع کرده است و محصولاتی از قبیل ماوس ، کیبورد ، هدست ، گیم پد ، وب کم ، اسپیکر و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر را در لیست تولیدات خود دارا می باشد.

ماوس لاجیتک مدل MX Anywhere 3 – سفید+_