خرید بهترین و جدیدترین انواع موس با قیمت مناسب Mouse بروزکالا | techpowerup

طراحی این موس گیمینگ به گونه ای است که از فشار غیرضروری روی دست شما جلوگیری می کند. وقتی صحبت از لوازم جانبی کامپیوتر می‌شود، اولین برندی که به ذهن خطور می‌کند، برند ریزر است. از دیگر ماوس‌های مناسب برای بازی می‌توان به ماوس ای فورتک، ماوس ایسوس و ماوس ام اس آی اشاره کرد.

  • در فروشگاه اینترنتی به فی انواع مختلف موس از برندهای معتبر چون ای فورتک ، لاجیتک ، رپو ، سادیتا ، مایکروسافت ، فونیکس و …
  • نحوه کار آن نیز ساده است، از تغییرات در تصاویری که توسط سنسور گرفته شده، برای تشخیص جهت و سرعت حرکت موس کامپیوتر استفاده می کند.
  • این مدل ماوس گیمینگ از نرم افزار تخصصی Synapse (که به برند ریزر تعلق دارد) پشتیبانی نمی کند.
  • به منظور ارائه حساسیت بالاتر سنسور لیزر و تطبیق پذیری موش واره نوری ، برخی از محصولات به صورت پشت سر هم از هم استفاده می کنند.

البته به‌دلیل تغییرات ایجاد شده در مجله خبری سخت افزار کامپیوتر کلیک ماوس‌های بی صدا، آن‌ها نرم‌تر هستند و مقدار جابه‌جایی دکمه‌های آن‌ها کمتر از ماوس‌های دیگر است و به همین دلیل این نوع ماوس‌ها برای گیمینگ گزینه مناسبی شمار نمی‌روند. بیشترین طرفداران ماوس سایلنت، کسانی هستند که در جمع‌ها و محیط‌های اداری شلوغ کار می‌کنند. موس را روی سیستم دیگری نیز امتحان کنید، در صورتیکه چراغ قرمز آن باز هم روشن نشد، مشکل سخت افزاری است و برای رفع آن باید سراغ تکنسین‌های تعمیر لپ تاپ و لوازم جانبی رفت تا آن را برطرف کنند. ماوس‌هایی که بی‌سیم هستند، درصورتی که از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، دچار اختلالات بسیار بیشتری خواهند شد.

مورد دوم: موس به طور کلی کلیک چپش کار نمی‌کند.

اگر قصد خرید موشواره برای استفاده های طولانی مدت را دارید، بدون شک باید به برند موس نیز توجه ویژه ای داشته باشید. با توجه به کیفیت ساخت، مدت حضور در بازار و گارانتی، موس های لاجیتک، ای فورتک، جنیوس، تسکو و … را می توان جزء بهترین برند های موس دانست. موس های بالارده این کمپانی ها معمولا از کیفیت ساخت بالایی بهره می برند تا بتوانند در بازار رقابت باقی بمانند.

نحوه محدود کردن و انتخاب

همچنین خرید Mouse اصل و با کیفیت نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. یکی از نرم افزارهای بسیار خوب برای تست سالم بودن موس و صفحه کلید، نرم افزار PassMark KeyboardTest است. با کمک این نرم افزار می‌توان از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری، موس و صفحه کلید را بررسی کرد. این نرم افزار بر پایه ساختار موس و صفحه کلید، ساخته شده و می‌تواند انواع خرابی‌های موس و صفحه کیبورد را شناسایی کند. به گونه‌ای که می‌توان اشکال‌های موجود در ۱۰۰ مدل موس و کیبورد را بررسی کرد.

به طور مثال برای دیدن موشواره های مخصوص بازی در پنل سمت راست از قسمت فیلتر بر اساس نوع گزینه موس بازی را انتخاب کنید. ماوس ارگونومیک یا عمودی به ماوسی گفته می‌شود که در هنگام کار کردن با آن، وضعیت مچ همانند حالت دست دادن است. در صورتی که در طول روز استفاده‌ی زیاد از ماوس دارید، خرید ماوس ارگونومیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup