خرید انواع پاور کامپیوتر از برندهای معتبر همراه با ضمانت بروزکالا | techpowerup

برخی از وسایل الکترونیکی مانند لب تاپ های امروزی می توانند از هر دو این روش ها استفاده کنند. دلیل اینکه تاکید داریم لپ تاپ های امروزی به این دلیل است که لپ تاپ های امروزی از باتری های سرخود استفاده می کنند. باتری لپ تاپ های قدیمی، توانایی جدا شدن از لپ تاپ را داشتن و قابل تعویض بودند. برای خرید پاور کامپیوتر موارد زیادی مثل، میزان توان، نوع کانتورها، تعداد ریل، راندمان ، ماژولار بودن و … پیشنهاد دوم و گران قیمت‌تر ما Corsair HX Series HX1200 با عملکرد و کیفیت بسیار عالی است. این پاور تقریباً از هر نظر عملکرد ممتازی دارد و جزء بهترین پاورها است.

  • در این مدل‌ها تمامی کابل‌ها توسط کاربر قابل نصب یا جداسازی خواهند بود.
  • FSP HYDRO PRO 500W به عنوان یک پاور 500 واتی خوب و خوش قیمت برنز برای سیستم‌های گیمینگ با قطعات رده پایین نیز قابل استفاده است.
  • از طرف دیگر قطعات مختلف کامپیوتر ولتاژهای متفاوتی نیاز دارند و امکان کارکردن با یک ولتاژ یکسان وجود ندارد.
  • پاور دیپ کول PF500 پاور کامپیوتر Deepcool ، از پاورهای با کیفیت و شناخته شده در بازار ایران می باشد.
  • پاور کامپیوتر سیلوراستون از پاورهای باکیفیت و حرفه ای در بازار می باشد.

در عین حال که به مادربرد آسیب می زند، به سی پی یو و رم ها و کلیه قطعاتی که با مادربرد در ارتباط بودند نیز آسیب وارد می کند. اگر شما اطلاعات مهمی داشته باشید ممکن است آنها را به خاطر همین دلیل کوچک ولی مهم، از دست بدهید. مطمئنا برای هیچ کسی خوشایند نیست که سیستم کارش ب یک اشتباه کوچک از بین برود. برای جلوگیری از این اتفاق ناگوار برای کامپیوتر شخصی داخل خانه تان و یا سیستم محل کارتان ، شما نیاز به یک پاور خوب و باکیفیت دارید.

بررسی اسپیکر Anker Soundcore Select 2 ؛ یک بار شارژ، 20 ساعت پخش!

این شرکت انواع پاور ماژولار ، نیمه ماژولار و غیر ماژولار را تولید می کند. همچنین پاورهای حرفه ای سیلوراستون دارای آخرین استانداردهای روز دنیا و گواهینامه 80 پلاس هستند. برای اطلاع از قیمت انواع پاور کامپیوتر سیلوراستون می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی پورومیکس اقدام به بررسی انواع پاور نمایید. شرکت گرین ، یک شرکت ایرانی می باشد که محصولات باکیفیتی را در زمینه قطعات کامپیوتر تولید می کند.

منبع تغذیه (پاور) گرین 800 وات مدل GREEN Power GP800A-GED

فروشگاه اینترنتی پورومیکس وابسته به شرکت آداک آرمان پردیس در بازار کامپیوتر می باشد . شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت کنید. با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید . همواره آسودگی خاطر در خریدی آسان با بهترین قیمت و گارانتی معتبر یک محصول اصلی ، سرلوحه پورومیکس بوده و خواهد بود. شرکت سیلوراستون فعالیت خود را از سال 2003 در کشور تایوان شروع کرده است. پاور کامپیوتر سیلوراستون از پاورهای باکیفیت و حرفه ای در بازار می باشد.

البته باید در نظر داشته باشید که مجله خبری سخت افزار کامپیوتر از بین مدل های ماژولار و نیمه ماژولار می تواند سبب بالا رفتن هزینه شود. انتخاب پاور غیرماژولار برای شما گزینه مناسبی است؛ زیرا تمامی کابل ها در ابتدا نصب شده اند. از خود پاور و همچنین قطعات داخلی دیگر در کامپیوتر در برابر عوامل ناخواسته مانند نوسان برق محفاظت کند. اما قبل از آن باید ببینیم که پاور کامپیوتر چیست و چه وظیفه ای را بر عهده دارد. پارسیان کامپیوتر مرکز فروش محصولات آی تی و اعلام قیمت کالای دیجیتال به مصرف کنندگان با بیشتر از 20 سال سابقه در این حوزه می باشد. اگر قصد اسمبل کامپیوتر غیرمعمول و یا کیس‌های کوچک را ندارید، از این ویژگی عبور کنید.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup