خرید انواع پاور کامپیوتر از برندهای معتبر همراه با ضمانت بروزکالا | techpowerup

حداکثر توان این پاور کامپیوتر 1200 وات می باشد که سایز فن آن 135 میلی متر می باشد. در بازار ایران برندهای ایرانی و جهانی پاور شامل پاور گرین، تسکو، سادیتا، کولر مستر، سیلوراستون و… موجود است. اما شرکت گرین با تولید پاورهای متنوعی از لحاظ توان خروجی و همچنین دارا بودن استانداردهای جهانی به صورت ویژه ای گوی بازار را از سایر رقبا ربوده است. با بازدید از وبسایت بروزکالا علاوه بر اینکه در مورد انواع پاور کامپیوتر، مشخصات فنی، ظاهری و قیمت آنها مطلع خواهید شد، بلکه می توانید از مزایای دیگر فروشگاه اینترنتی بروزکالا نیز استفاده کنید. فراموش نکنید که کارشناسان این مجموعه آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

  • پاورهای ساخت برندهای متفرقه و ناشناخته می‌توانند حتی خطرناک باشند.
  • برای هر مشکلی که گمان می‌کنید تقصیر منبع تغذیه باشد، می توانید منبع تغذیه را تغییر دهید.
  • برخی از پاورهای رده پایین و ارزان قیمت گرین در داخل ایران مونتاژ و تولید می شوند.
  • البته اگر سراغ پاورهای رده بالا قدیمی برندهای معتبر بروید، ممکن است هنوز طراحی، توانایی و استانداردهای قابل قبولی داشته باشند؛ هرچند که مطلوب‌ترین حالت ممکن نیست.

این پاور باید آنقدر با کیفیت باشد که شما بتوانید با خیالی آسوده و راحت به آن اعتماد کنید و وظیفه برق رسانی به سیستم تان را برعهده او قرار دهید. اما کیس های خانگی یا به اصطلاح PC ها اغلب از یک کیس به همراه یک صفحه مانیتور استفاده می کنند. تمام مدل های کیس ها از برق مستقیم استفاده می کنند چرا که کامپیوتر های شخصی برای حمل و نقل ساخته نشده اند. گاهی این انرژی به طور مستقیم به دستگاه شما متصل می شود و گاه از انرژی که در باتری ذخیره شده است استفاده می کند.

پاور کامپیوتر کولر مستر G800 GOLD با توان 800 وات

حتی اگر مجله خبری سخت افزار کامپیوتری به یک کابل یا کانکتور احساس نشود، باید آن کابل را در بخشی از کیس جاسازی کنید و هیچ راهکاری برای حذف آن وجود ندارد. کارت گرافیک‌ها هم از دو نوع کانکتورهای ۴ پین و ۸ پینی استفاده می‌کنند و لازم است پیش از خرید از وجود این اتصالات در پاور اطمینان حاصل کنید. در میان این اتصالات، کانکتورهای ۴ پینی مولکس رایج‌ترین نوع اتصالات هستند که امکان اتصال به طیف گسترده‌ای از تجهیزات نظیر فن‌ها، HDDهای قدیمی، درایوهای نوری و… را فراهم می‌کنند. برای محاسبه دقیق حداقل توان مورد نیاز خود می‌توانید از ماشین حساب‌های رایگانی چونکولر مستریا نسخه فارسی آن یعنیگریناستفاده کنید، تا با استفاده از آن منبع تغذیه مناسب خود را انتخاب کنید. با تخمین حدودی انرژی لازم برای قطعات داخلی کیس و افزایش 20 تا 30 درصدی این رقم، توان لازم برای کامپیوتر مشخص می شود.

GREEN GP480A-HED

در پاورهای ارزان قیمت‌تر غیرماژولار کابل‌ها از قبل روی پاور نصب شده‌اند و به طور معمول قابلیت جداسازی را نخواهند داشت. ضمانت در قطعات الکترونیکی و به ویژه پاور که خود تبدیل کننده جریان الکتریکی است ویژگی ارزشمندی به شمار می آید. شرکت های وارد کننده یا تولید کننده، پاورها را با ضمانت های مختلفی ارائه می دهند. مسلما برندی که ضمانت و خدمات پس از فروش بهتری دارد، از قیمت بالاتری هم برخوردار است. در پاور های جدید از فن های کم صدا و هوشمند که می توانند حجم بیشتری از هوا را جابجا کنند استفاده شده است که این ویژگی تاثیر زیادی در قیمت پاور دارد.

Green GP300A ECO Power Supply

خازن ها یکی از قطعات کلیدی و تاثیر گزار بر روی بسیاری از خصیصه های یک پاور و همچنین طول عمر آن هستند. برای نمونه کیفیت و ظرفیت خازن های یک پاور تاثیر مستقیمی بر میزان نویز، ریپل، پایایی و Hold-Up Time آن دارد. دقت داشته باشید ممکن است آزمون 80Plus پاورها با دو ولتاژ 115 ولت یا 230 ولت انجام شده باشد که برای ایران نتایج 230 ولت با ارزش تر است. هر یک از رنگ های گواهی 80Plus نشان دهده راندمان انرژی در سه لود 20 درصد، 50 درصد و 100 درصد است. پاور نیمه ماژولار ترکیبی از ویژگی های پاور تمام ماژولار و غیرماژولار را دارد.

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup