خرید انواع پاور کامپیوتر از برندهای معتبر همراه با ضمانت بروزکالا | techpowerup

یکی دیگر از عیب های پاورهای غیر استاندارد و متفرقه، عدم وجود مدار محافظ موثر در برابر جریان هجومی اولیه است. هنگامی که یک پاور به برق زده می شود، در لحظات اولیه جریان بالایی از برق کشی ساختمان می کشد تا خازن های bulk خود را شارژ کند. مشکل آنجاست که اگر این جریان کشی بیش از حد بالا باشد، موجب فیوز زدن کنتور برق یا اختلال در عملکرد وسایل دیگر می شود. برای نمونه ممکنه است چراغ های ساختمان برای لحظه ای کم نور شوند یا محافظ وسایل مختلف را تحریک کند. بنابراین لزوماً وجود پروتکشن به معنای عملکرد صحیح و دقیق آنها نیست.

  • با توجه به اهمیت کیفیت خازن های بکار رفته در منبع تغذیه کامپیوتر، معمولاً برندهای پاور از عباراتی چون خازن های 105 درجه، خازن های ژاپنی و نظیر آنها استفاده می کنند.
  • این منبع تغذیه کامپیوتر انتک از طراحی فنی مُدرن با قطعات مرغوب، کابل‌های تمام ماژولار و گواهی راندمان انرژی 80 پلاس گلد و قابلیت توقف هوشمند فن برخوردار است.
  • اگر محدودیت بودجه دارید بهتر است یک پاور بروز یا دست کم متعلق به بازه گذشته نزدیک چون 2 الی 3 سال خریداری کنید.
  • و در نهایت دیوایس‌های ساتا جدید با کانکتورهای پاور ساتای منحصر به فرد خود کار می‌کنند.

علائم خرابی شامل راه اندازی مجدد تصادفی یا خرابی در ویندوز بدون هیچ دلیل مشخصی است. بازدهی به این معناست که چند درصد توان ورودی از برق شهر در اختیار سیستم قرار گرفته و باقی به صورت گرما تلف می شود. منبع تغذیه شما در واقع جریان AC را دریافت کرده و آن را به جریان مستقیم DC تبدیل می‌نماید. اما همواره منبع تغذیه مقدار کمی از انرژی را در حین این تبدیل از دست می‌دهد. منبع تغذیه‌های ارزان قیمت به طور معمول غیر ماژولار (Non-Modular) هستند و این به معنی نصب بودن تمامی کابل ها به صورت پیش فرض روی منبع تغذیه هستند.

بهترین پاور ارزان 450 واتی

مجله خبری سخت افزار کامپیوتر گرین در بازار ایران ، از پرفروش ترین پاورهای کامپیوتر می باشد. استفاده از تکنولوژی های جدید در تولید این محصول باعث شده است تا رقابت تنگاتنگی با پاورهای خارجی داشته باشد. بدلیل اینکه این محصول در ایران تولید می شود ، از قیمت مناسبی نسبت به رقبای خارجی برخوردار است.

بهترین گوشی های موبایل پیشنهادی بر اساس قیمت (بهمن

برای خرید پاور نیز اگر کمتر به قیمت گاور بپردازید، گزینه های مناسب تری پیدا خواهید کرد. در آخر تصمیم شما خریدار است که کدام مدل و برند را برای خرید پاور انتخاب کنید. شرکت ایسوس یکی از خوشنام ترین ها در صنعت بزرگ ابزار های الکترونیکی است. پاور های ایسوسمانند دیگر محصولاتش به یکی از رقیبان بازار تبدیل شده است.

مشکلات و خرابی منبع تغذیه و پاور

در قسمت پشتی پاور کامپیوتر یک پورت نر و سه شاخه وجود دارد که به آن یک کابل برق متصل می شود. کانکتورهایی به اجزا و قطعات مختلف دستگاه شما متصل می شود و برق را تامین می کند. بعضی برای وصل شدن به مادربرد طراحی شده اند اما بعضی دیگر کانکتورهایی دارند که در هارد دیسک ها، فن ها، فلاپی درایوها، کارت های ویدئویی و…

http://asanbehbar.ir

تحریریه Techpowerup