خرید انواع مادربرد مخصوص کامپیوتر های خانگی و گیمینگ با قیمت مناسب بروزکالا | techpowerup

مادربرد قیمت های متفاوتی دارد، مادربردهای جدید بازار دارای قیمت بالاتر هستند و اگر به دنبال مادربرد ارزان هستید می توانید در محصولات قدیمی تر یا با مشخصات پایین تر به دنبال آن باشید. البته یک مادربرد ارزان هم در حال حاضر برای شما چند میلیونی هزینه دارد. با این حال قیمت انواع مادربرد از مادربرد ارزان گرفته تا محصولات بهترین برند مانیتور را می توانید در سایت تاپ رایان مشاهده نمایید. همچنین سوکت های جدید مادربرد مثل سری T – H و سایر آنها به شما میتونن کمک کنند که سیستم هایی قویتر و بهتر از کامپیوتر های نسل قدیمی اسمبل کنید. در ادامه این مقاله به بررسی انواع سوکت های مادربورد به جهت راهنمای خرید مادربرد می پردازیم، با گلکسی پیکسل همراه باشید. در هنگام بستن کیس کامپیوتر با توجه به انواع سوکت های پردازنده که روی مادربورد قرار گرفته اند می تونید کارایی سیستم خودتون رو ارتقا بدین و مراقب باشین تا سوکت پردازنده روی مادربرد شما با نوع پردازنده شما مطابقت داشته باشن و متفاوت نباشند.

  • از موبایلی که در دستان شما قرار دارد تا کامپیوتر شخصی شما و حتی تلویزیون ها همگی دارای این قطعه هستند.
  • نکتۀ دوم که در حین خرید یک مادربورد باید به آنها توجه داشت، مربوط به فناوری‌ها و امکانات موردنیاز برای استفاده از سایر قطعات سیستم است.
  • سایت تاپ رایان با ارائه بهترین قیمت مادر برد کامپیوتر یکی بهترین فروشگاه های خرید ماربرد از مادربرد ارزان تا مادربردهای حرفه ای است.

در برخی از مادربردهای کامپیوتر دو بایوس وجود دارد، در این صورت وقتی سیستم دچار خرابی یا حملات ویروسی می شود به احتمال قوی بایوس از کار می افتد، در این صورت اگر مادربرد شما دارای دو بایوس نباشد ممکن است مجبور به تعویض بایوس یا مادربرد کامپیوترتان شوید. در مادربردهای Dual Bios یکی از بایوسها بایوس اصلی است و در صورت از کارافتادن بایوس اصلی، به راحتی می توان سیستم را از روی آن بوت کرد و اطلاعات را به بایوس اصلی انتقال داد. قسمت‌های پورت USB را حتما تاکنون بر روی سیستم های مختلف دیده اید. این ورودی ها اجزای خارجی سیستم را مانند موس، کیبورد کامپیوترو…

اجزا مادربورد چیست؟

با توجه به توضیح‌های داده شده مادربرد مناسب برای مصارف اداری و خانگی را می‌توان بسته به بودجه Mini-ITX یا Micro-ATX انتخاب نمود. اگر CPU را مغز کامپیوتر بدانیم، مادربرد را باید قلب یک سیستم دانست. مطالبی که در ادامه بیان خواهیم نمود می‌تواند راهنمای خرید مادربرد ارزان برای شما باشد. دوم اینکه با انتخاب بهترین مادربرد بعدها بتوان پردازنده و کارت گرافیک را ارتقا دهیم. گرچه خیلی کم پیش میاید که یکی از اجزای کامپیوتر حرفه ای را ارتقا بدهیم و تا قطعه خراب نشود اقدام به خرید قطعه نمی شود.

دیوار در شبکه‌های اجتماعی

با داشتن این کد و سرچ آن به همراه کلمه Motherboard می‌توانید نام سازنده مجله خبری سخت افزار کامپیوتر خود را پیدا کنید. سرعت باس این مادربردها را می‌توان بین 2400 تا 3600 مگاهرتز بیان نمود. مادربردی خاص با قابلیت‌های بسیار زیاد، قدرت بالا و ابعادی بزرگ است.

http://asanbehbar.ir

مادربرد اصلی‌ترین بخش یک رایانه به‌شمار می‌رود و کار آن کنترل کردن پردازشگر مرکزی و ارتباط دادن آن با قسمت‌های دیگر است. خود پردازشگر با هیج کدام از ابزار آلات بیرونی ارتباط مستقیم ندارد و همان‌طور که از نامش پیداست تنها یک پردازنده‌است. ارتباط پردازشگر با ابزار خارجی (به جز در موارد معدود) توسط بایوس انجام می‌گیرد و در حقیقت بین پردازشگر و ورودی/خروجی‌ها همواره یک مدار واسط وجود دارد.

باتری پشتیبان