خرید انواع مادربرد با قیمت ارزان | techpowerup

البته مشخصات دیگری هم در مادربرد ها ممکن است وجود داشته باشد که در میان آن ها نوع بایوس اهمیت بیشتری دارد. اونا یکسری از پل‌ها و چیپست‌های IC مادربرد هستن، برای هماهنگی فرایند‌های داخلی خود مادربرد برنامه ریزی شدن. با سلام خدمت مدیر عزیز من دانشجوی نرم افزار ترم سه هستم و از شما به خاطر این مطلب تشکر میکنم به امید پیشرفت بیشتر. بله می‌تونید با جستجو در اینترنت اطلاعات کاملی در این زمینه پیدا کنید، ضمن اینکه اگر درخواست‌ها زیاد باشه خود ما هم در همیار آی‌تی این آموزش رو قرار میدیم. سلام، باید همه‌ی اجزا رو چک کنید، اول از همه ببینید که رم‌ها به درستی در جای خودشون قرار گرفتن یا خیر (در بالا و پایین هر اسلات رم دکمه‌هایی قرار داره که باید به درستی بسته شده باشه) بعد از اون به سراغ بقیه‌ی اجزا برید.

مادربرد H410M HD3P گیگابایت

در ترکیبی که پردازنده/مادربرد از تراشه‌های DDR3 SDRAM (نرخ داده‌های دوبرابر نسخه‌ی ۳، حافظه دستیابی تصادفی پویا هم‌زمان) استفاده می‌کند، هر سوکت یک SIMM یا DIMM نگه می دارد؛ قسمت “IMM” مخفف ماژول حافظه Inline است. منظور از S و D تکی و دوتایی است؛ اینکه ماژول داری یک طرف پر از تراشه باشد یا اینکه دو طرف پر از تراشه باشد؛ . در این مادربرد خاص، رنگ درگاه‌ها کمی گیج کننده است و ممکن است کاربر را گیج کند؛ یکی از دو شیار سیاه و خاکستری کنترل کننده‌ی حافظه هستند. شکاف سیاه نزدیک به سوکت پردازنده کانال شماره یک است و سیاه یا خاکستری بعدی کانال شماره دو است. برای این بررسی مادربرد از نوع ATX و مدل Asus Z97-Pro Gamer در نظر گرفته شده است.

مادربرد قطعات کامپیوتر

همچنین در این وب مجله خبری سخت افزار کامپیوتر شما می‌توانید با استفاده از این اطلاعات کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید. همکاران ما در بخش فروش با توجه به نیاز شما ارتباط برقرار کرده و در جهت ارسال سریع کالای شما اقدام می‌نمایند. شما می‌توانید بدون خروج از منزل و ساعت‌ها اتلاف وقت برای بدست آوردن اطلاعات دقیق هر کالا تنها با مرور بر روی فهرست محصولات اجناس مورد نظر خود را خرید کرده و در منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. این مجموعه در راستای پیشبرد اهداف خود در خدمت رسانی به مشتریان گرامی در سال جدید با راه اندازی سایت جدید خود قدم بزرگ دیگری را برداشته است.

  • ازاین‌رو یک کانکتور با ۸ پین اضافی برای حل این مشکل تعبیه شده است که چهار مجموعه‌ی دیگر از پین‌های ۱۲ ولتی را برای استفاده فراهم می‌کند.
  • این بخش برای اتصال پایه‌های فن و هیت سینک به برد استفاده میشود، البته قبل از آن باید سی‌پی‌یو را در جای خود قرار دهید.
  • پردازنده هایی مثل Pentium D ، Celeron و Core 2 Duo همگی از سوکت 775 پشتیبانی می کنند.
  • مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.
  • همانطور که از نام مادربردهای گیمینگ مشخص است، این مادربردها برای گیمرها طراحی شده اند و مناسب سیستم هایی هستند که پردازنده، کارت گرافیک و رم بالاتری دارند.
قیمت مادربرد گیمینگ بسیار متغیر است و به تعداد و نوع اسلات‌ها و نحوۀ استفاده شما از آن بستگی دارد. همیشه برندها تعیین می‌کنند که برای ویژگی‌های مشابه چقدر باید بپردازید. به عنوان مثال، برای خرید مادربرد گیمینگ اینتل هزینۀ بالاتری نسبت به مادربردهای دیگر باید بپردازید، اما در عوض خدمات گارانتی و پشتیبانی تیم اینتل را خواهید داشت. پس از مدتی خط تولید محصولات اصلی این شرکت با نام تجاری جی فورس به بازار عرضه گردید.

http://asanbehbar.irبا این اطلاعات میتوانید رم مورد نیازخود را انتخاب کنید البته از شش مورد بالا سه مورد آخر زیاد اهمیتی در زمان خرید انواع مادربرد ندارند و در اینجا جهت آشنایی شما عزیزان بیان شد. جزئیات قطعات کامپیوتری زیاد است و می توان مقاله های زیادی راجع به آن ها نوشت. در اینجا فقط به جنبه های اصلی مادربردها اشاره کردیم و تصمیم گیری در مورد دیگر ویژگی ها را بر عهده خودتان گذاشتیم. مادربردهای گیمینگ برتری های مختلفی دارند، ولی باید ببینید که آیا این ویژگی ها ارزش صرف هزینه دارند یا خیر. ظهور تکنولوژی DDR، انقلابی شگرف در صنعت کامپیوتر بود و منجر به دو برابر شدن سرعت رم ها شد.

اسلات کارت گرافیک AGP  یا PCI Express

تحریریه Techpowerup