خرید،فروش و قیمت انواع باتری خودرو نو و دست دوم شیپور | نکاس باتری

خرید،فروش و قیمت انواع باتری خودرو نو و دست دوم شیپور | نکاس باتری

یک باتری خوب و با کیفیت باید گارانتی داشته باشد و سلامت دستگاه را برای مدت زمانی تضمین نماید. در ضمن، شما باید مطمئن شوید که شرکت گارانتی در شهر شما نمایندگی دارد تا پس از خرید با مشکل انتقال مواجه نشوید. وقتی موتور را روشن می‌کنید، باتری باید انرژی لازم موتور را تامین کند. بنابراین اگر باتری خالی می‌کند، شاید دینام شما به درستی کار نمی‌کند.

باتری 60 آمپر اوربیتال وان سپاهان گارانتی ۲۰ ماهه

بیشترین میزان سوختن دینام بر اثر ریختن روانکارهایی همچون مایع خنک‌کننده رخ می‌دهد. اگر دینام به هر دلیل با مایعات در تماس باشد، احتمال سوختن آن به‌شدت افزایش می‌یابد. 1- شما نیازمند یک باتری سالم، با سطح ولتاژی مشابه باتری ماشین خود هستید.بررسی این موضوع از روی بدنه‌ی باتری‌ها و دیدن عبارت 12V، به‌سادگی قابل انجام است. از سوی دیگر گاهی شارژ موبایل و ریش‌تراش و استفاده از ضبط، کولر و سایر تجهیزات برقی خودرو درحالی‌که وسیله نقلیه خاموش است موجب تمام شدن باتری می‌شود.

به دنبال باتری مناسب برای خودروی خود هستید؟

با این کار به طرز قابل توجهی عمر مفید باتری را افزایش خواهید داد. گاهی علت اصلی خالی شدن باتری هیچ کدام از موارد فوق نیست، نه سهل انگاری و فراموشکاری شما، نه نقص فنی در دیگر قطعات، گاهی علت اصلی این است که عمر مفید باتری سرآمده و باید آن را با یک باتری جدید تعویض کنید. معمولا شرکت‌های سازنده میزان عمر مفید باتری‌ها را اعلام می‌کنند، اما عوامل دیگری هم در این امر دخیل هستند.

کیان باتری به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین و باطری یو پی اس به فعالیت می پردازد. کیان باتری با حدود 100 نفر نیروی تمام وقت بزرگترین شرکت پخش و توزیع باتری در ایران به شمار می آید. کیان باتری به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتی تعطیلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات و تعویض باطری ماشین در محل میپردازد.

این شرکت با تولید باتری خودرویی و ups به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود. محصولات ویستا الکتریک، در انواع باتری های استارتی مناسب خودروهای سبک، نیمه سبک و سنگین می باشد این باتری ها با آمپرهای مختلف مناسب انواع خودروهای داخلی و خارجی می باشد. تولیدت این مجموعه شامل انواع باطری های خودرو با آمپراژهای متفاوت خودروهای سبک و سنگین و همچنین باتری صنعتی UPS نیز می باشد. شما می‌توانید باتری ماشین مورد نیاز خود را از طریق سایت ایران باتری و به صورت اینترنتی همراه با خدمات ارسال و نصب رایگان در محل خریداری نمایید. روشن شدن کولر خودرو موجب افزایش فشار بر روی چندین موتور الکتریکی خواهد شد که آسیب پذیرترین آنها پمپ بنزین خواهد بود.

  • 6- باید سمت دیگر کابل قرمز، به پایانه‌ی مثبت باتری سالم، وصل شود.
  • افزون بر این می‌توانید دو قطب باتری را با یک سیم ضخیم به یکدیگر متصل کنید.
  • باتری‌‌های اسیدی نیز که درونش صفحه‌های سربی وجود دارد چون به مرور زمان دچار خوردگی می‌شوند؛ بنابراین باتری متورم و دچار زنگ‌زدگی می‌شود و این موضوع نشان‌دهنده خراب شدن باتری خودرو است.
  • بلعکس ، وقتی که دمای محیط افزایش می یابد، ولتاژ شارژ کاهش می یابد .
  • برندهای زیر توسط این مجتمع تولید می شوند که نشان استاندارد ایران و CE اروپا را کسب کرده اند.
تحریریه Techpowerup