جیکوب فریمن از EVGA به عنوان مبشر GeForce به NVIDIA می پیوندد

جیکوب در یک پست توییتری که به‌روزرسانی بزرگ زندگی خود را اعلام می‌کند، می‌نویسد: «این اشتیاق به بازی و سخت‌افزار سرانجام به یک حرفه‌ای بیش از 20 سال شکوفا شد، و امروز خوشحالم که اعلام کنم به عنوان یک GeForce Evangelist به NVIDIA ملحق شده‌ام. در این نقش. ، من به همکاری با جامعه بازی های رایانه شخصی، مطبوعات و تأثیرگذاران بر روی برنامه ها و ویژگی های جدید در اکوسیستم GeForce ادامه خواهم داد. با توجه به سابقه و علاقه ام به بازی و سخت افزار رایانه شخصی، نمی توانم نقش بهتری برای خودم فکر کنم. و من بسیار خوشحالم که بخشی از تیم NVIDIA GeForce هستم!”

EVGA یکی از معتبرترین شرکای کارت توسعه NVIDIA (AIC) بود که بیشترین سهم بازار را در بازار آمریکای شمالی در اختیار داشت. تصمیم ناگهانی و غیرمنتظره این شرکت برای خروج از تجارت کارت گرافیک در پایان سال 2022 و درست قبل از عرضه سری GeForce 40 “Ada”، صنعت رایانه های شخصی DIY را فقیرتر کرده است، زیرا ما برندی را از دست داده ایم که استانداردهایی را برای آن تعیین کرده است. طراحی و کیفیت محصول، که ما مطمئن هستیم که جیکوب نقش مهمی در آن ایفا کرده است. جیکوب فریمن به‌عنوان مبشر GeForce، در برقراری ارتباط جدیدترین‌های دنیای GeForce نه تنها با گیمرها، بلکه با سازندگان محتوا و شرکای صنعت نیز نقش بسزایی خواهد داشت. ما در TechPowerUp برای جیکوب در نقش جدیدش آرزوی موفقیت می کنیم و نمی توانیم با او کار کنیم.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

جیکوب فریمن نامی مترادف با “EVGA GeForce” از زمانی که این برند را می‌شناسیم، بوده است. ما خوشحالیم که اعلام کنیم که او اکنون مستقیماً توسط NVIDIA به عنوان یک مبشر GeForce استخدام می شود، موقعیتی که نقش های هر دو بخش بازاریابی فنی و بازاریابی محصول را برای بخش بسیار مهم محصولات گرافیکی بازی از NVIDIA ترکیب می کند.