جنسیس موس بازی Zircon X را معرفی کرد

جنسیس موس بازی Zircon X را معرفی کرد

Genesis Zircon X مجهز به سنسور PixArt PMW3370 با 19000 DPI است که هر میلی ثانیه موقعیت را گزارش می‌کند. به گفته سازنده، این ماوس شتاب تا 50G را کنترل می کند و می تواند حرکات را با سرعت 400 اینچ در ثانیه ردیابی کند. حساسیت سنسور، درست مانند مورد LOD، قابل تغییر است و تا 50 DPI کاهش می یابد. با استفاده از نرم افزار ارائه شده توسط سازنده، کاربران می توانند از جمله گزینه های دیگر، هر یک از شش دکمه را برنامه ریزی کرده و ماکروها را ضبط کنند.

همچنین می توانید نور RGB را با افکت Prismo پیکربندی کنید. این غلتک، نوار LED در پشت ماوس و همچنین لوگوی برند را از طریق یک قسمت بالای سوراخ شده می پوشاند. تنظیمات ماوس به عنوان نمایه در حافظه داخلی ذخیره می شود. Genesis Zircon X در کنار عملکرد و عملکردهای پیشرفته، از دوام بالایی برخوردار است. این مدل مجهز به سوئیچ هایی با دوام تا 80 میلیون کلیک و کابل USB-C با نوار پاراکورد مقاوم است.

Genesis Zircon X دستگاهی پرچمدار برای سخت‌گیرترین گیمرها است. این ماوس بسیار سبک وزن دارای ارتباطات سیمی و بی سیم با تاخیر کم، سنسور 19000 DPI و سوئیچ هایی با دوام تا 80 میلیون کلیک است. سازنده 1000 مدل شماره گذاری شده نسخه سالگرد را روانه بازار کرد. ماوس گیمینگ Genesis Zircon X نقطه اوج دهمین سالگرد تاسیس این برند است. به همین دلیل این شرکت 1000 مدل را با گواهینامه های منحصر به فرد با شماره سریال محدود روانه بازار کرد. مدل با پارامترهای برتر متمایز می شود. واحد 72 گرمی دارای ارتباطات سیمی و بی سیم (2.4 گیگاهرتز) با تأخیر کم است. بدون استفاده از “دم”، ماوس می تواند تا 80 ساعت کار کند و عملکرد یکسانی را برای هر دو روش ارائه دهد.طراحی شفاف با روکش سفید مات از برچسب های لاستیکی استفاده می کند که کنترل چسبندگی و همچنین پایه های با پوشش تفلون را بهبود می بخشد. کاربران علاقه مند به نسخه محدود این مدل باید 59.99 یورو / 69.99 دلار بپردازند.



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

تحریریه Techpowerup