توشیبا ظرفیت تولید نیمه هادی های برق را با ویفر 300 میلی متری افزایش می دهد

توشیبا ظرفیت تولید نیمه هادی های برق را با ویفر 300 میلی متری افزایش می دهد

برنامه (برنامه)
شروع کار: بهار 2023
ساخت و ساز تکمیل شده: بهار 2024
شروع تولید: به عنوان بخشی از سال مالی 2024

در آینده، توشیبا کسب و کار نیمه هادی های قدرت خود را گسترش داده و رقابت پذیری خود را از طریق سرمایه گذاری و تحقیق و توسعه به موقع تقویت می کند تا بتواند تقاضای رو به رشد سریع را برآورده کند و به جامعه کم درآمد کمک کند. مصرف انرژی و بی طرفی کربن.

شرکت تجهیزات الکترونیکی و ذخیره‌سازی توشیبا (“توشیبا”) امروز ساخت یک ویفر 300 میلی متری جدید برای نیمه هادی های قدرت در پایگاه اصلی تولید نیمه هادی های گسسته خود، شرکت کاگا توشیبا الکترونیک، در استان ایشیکاوا اعلام کرد. ساخت و ساز در دو فاز انجام می شود که سرعت سرمایه گذاری را در ارتباط با روند بازار بهینه می کند و انتظار می رود تولید فاز 1 در سال مالی 24 آغاز شود. زمانی که فاز 1 به ظرفیت کامل برسد، ظرفیت تولید نیمه هادی های برق توشیبا 2.5 برابر سال مالی 2021 خواهد بود.

معرفی شرکت کاگا توشیبا الکترونیک
مکان: 1-1، Iwauchi-cho، Nomi-shi، Ishikawa Prefecture، ژاپن
ایجاد: دسامبر 1984
رئیس و نماینده مدیر: هیدئو توکوناگا
کارمندان: تقریبا 1000 (از 30 سپتامبر 2021)
محصولات اصلی: نیمه هادی های گسسته (نیمه هادی های قدرت، دستگاه های سیگنال کوچک و دستگاه های الکترونیک نوری)



مرجع اخبار سخت افزار کامپیوترایران

دستگاه های قدرت اجزای ضروری برای مدیریت و کاهش مصرف انرژی انواع تجهیزات الکترونیکی و دستیابی به یک جامعه بی کربن هستند. تقاضای فعلی برای برق رسانی خودرو و اتوماسیون تجهیزات صنعتی، با تقاضای بسیار بالا برای ماسفت های ولتاژ پایین (ترانزیستورهای اثر میدان نیمه هادی اکسید فلز) و IGBT (ترانزیستورهای دوقطبی گیت عایق) و سایر دستگاه ها در حال رشد است. تا به امروز توشیبا با افزایش ظرفیت تولید در خطوط تولید 200 میلی متری و تسریع در شروع تولید در خطوط تولید 300 میلی متری در نیمه اول سال مالی 2023 در نیمه دوم سال مالی 2022 به این رشد تقاضا پاسخ داده است. تصمیمات در مورد ظرفیت کلی جدید و سرمایه گذاری تجهیزات فاب، راه اندازی تولید، ظرفیت تولید و برنامه تولید منعکس کننده روندهای بازار خواهد بود.

نیروگاه جدید دارای ساختاری ضد زلزله خواهد بود. سیستم های BCP بهبود یافته، از جمله خطوط تغذیه دوگانه؛ و جدیدترین تجهیزات تولید کارآمد انرژی برای کاهش بارهای محیطی. همچنین هدف “RE100” استفاده 100% از انرژی های تجدیدپذیر خواهد بود. کیفیت محصول و کارایی تولید از طریق معرفی هوش مصنوعی و سیستم‌های خودکار حمل و نقل ویفر بهبود می‌یابد.

تحریریه Techpowerup